Niet zo gek, je hebt renners die hard kunnen fietsen, en renners die HARD kunnen fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef YebCar het volgende:
volgens de heren zijn de mannen van elke kopgroep hardrijders.
'"ja.. dat zijn hardrijders pur sang"
" die mannen kunnen het wel"
wat verwacht je dan heren? dat er jongens in de tour rijden die niet hard kunnen fietsen??
Ze kunnen allemaal heel hard fietsen, maar niet iedereen kan op kop hard fietsen. Je hebt renners die in een finale veel kunnen omdat ze de hele dag uit de wind hebben gezeten. Maar andere renners die harder in de wind kunnen fietsen kunnen zijn soms niet explosief in de finale. Zo werkt het.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef YebCar het volgende:
volgens de heren zijn de mannen van elke kopgroep hardrijders.
'"ja.. dat zijn hardrijders pur sang"
" die mannen kunnen het wel"
wat verwacht je dan heren? dat er jongens in de tour rijden die niet hard kunnen fietsen??
heeft hij dit echt gezegd ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef aesop het volgende:
Geweldig duo, Herbert omdat ie zo bloed irritant is en daarmee Maarten alle gelegenheid geeft te excelleren. "Kan je even je kop houden, we zitten hier naar fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
ik hou het niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:25 schreef devierdeman het volgende:
De Ducrot quotegenerator mag natuurlijk ook dit jaar niet ontbreken: http://www.opdekant.nl/
Hahaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef YebCar het volgende:
duh...snap heus wel hoe het werkt, maar hij zegt het bij elke kopgroep.
ook al zit sjaakie patat erin. dan nog weet 1 van de heren wel een koers in zijn carriere op te noemen waaruit blijkt dat hij hard kan fietsen.
En van: "Waar is Gesink?"quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:15 schreef Flem het volgende:
[..]
Haha. Vanaf morgen weer lekker genieten van veel gestoemp!
Potverdrie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Vlak Herbert niet uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Dijkstra: "Maar je kan het je wel voorstellen."quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Ducrot over het al dan niet krijgen van een klapband![]()
HD: "En wat als je nu een klapband krijgt Maarten?"
MD: "Ja daar moet je helemaal niet aan denken joh!"
HD: "Ja maar ....."
MD: "Nee ik doe het niet, ik denk daar gewoon niet aan! Herbert Straks vliegen ze, Nee, ik doe daar niet aan. Dat wil ik niet voor me zien.
Ik lag dubbelquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ducrot: "Een hongerklop.. Taaramae heeft een hongerklop. De man met de hamer heeft zijn boterhamzakje afgepakt"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |