Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Terreros85 het volgende:
Is de vader van Voeckler al voorbijgekomen?
Vorig jaar hebben ze hem ook al niet meer vernoemd, ze hadden er op internet wat commentaar over gelezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.
Nee man is toch lachenquote:
wacht maar af tot ze de bergen in gaan. Dan gaat er zeker weten minimaal één achterstevoren op z'n fiets zitten om z'n moeder roepen!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef frits22 het volgende:
'Hij zit te roepen om zijn moeder' hoorde ik gister niet voorbij komen
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht maar af tot ze de bergen in gaan. Dan gaat er zeker weten minimaal één achterstevoren op z'n fiets zitten om z'n moeder roepen!
is inmiddels ook genoemd. rond 15.36u tijdens de ploegentijdritquote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef frits22 het volgende:
'Hij zit te roepen om zijn moeder' hoorde ik gister niet voorbij komen
Net een paar minuten geleden weer.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is inmiddels ook genoemd. rond 15.36u tijdens de ploegentijdrit
Briljant!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
De kaboutertjes van Ducrot die je op de rug springen na die moeilijke bocht in de ploegentijdrit
Boogerd zei ook al dat hij serieus moest doen, en terecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
De kaboutertjes van Ducrot die je op de rug springen na die moeilijke bocht in de ploegentijdrit
Ik mis een koppeltekenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef donroyco het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg
Hij is dan ook al twee jaar oudquote:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrotquote:Ronde van Frankrijk 2011
1e Etappe
"Lopen ze hier reclame te maken voor de Vendee, stuur jij ze naar Bordeaux"
Tegen Herbert die bij een beeld van de kustlijn van de Vendee meldt dat in de verte Bordeaux ligt waar vele Nederlanders de vakantie doorbrengen
"Als je het peloton kwijt bent dan ben je de navel van de wereld kwijt"
Over een renner die de verkeerde afslag nam en even het peloton kwijt was
"Hushovd en Gilbert zouden elkaar de kop in moeten slaan, maar zitten nu moppen te tappen"
Over de concurrenten Hushovd en Gilbert die voorin het peloton met elkaar kletsen
"Het peloton is geen leuke plek om rond te rijden nu."
Met nog 40 km te gaan begint het peloton met een inhaalslag.
"Dit is wielrennen, in de slag zitten! Die rotondes zijn in de finale schering en inslag. Ze gaan als een staafmixer door het peleton en Sanchez denkt: Als ik daar nu toch zit kan ik er net zo goed een klap op geven."
2e Etappe
"Riblón met z'n bakkes open."
Riblón geeft vol gas in de ploegentijdrit.
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
Doelend op de bolletjestrui van sprinter Hushovd.
"Dat hadden we nog nooit gezien, Cancellara neergestoken!."
Hoe Cancellera een dag eerder voorbij werd gereden door Gilbert.
"Een goede baanwielrenner kan kusjes geven aan het wiel voor hem."
"Zoals Vanenburg een kratje bier van de lat kan schieten."
Een vergelijking van het baanwielrennen met het voetbal.
"Valt me niet tegen van Lampre."
Lampre komt als 14e van de 14 gestarte ploegen door bij het eerste meetpunt.
"We gaan kijken, dat eerste meetpunt; Misschien dat dat een te grote klap voor je kanis is."
Boogerd: "Jullie hebben de etappe gereden, wat is dit voor een bocht?"
Ducrot: "Dat is een bocht, en daar zitten kaboutertjes in, en die springen meteen op je rug zodra je eruit komt."
Boogerd: "Doe ff serieus."
De bocht voor het eerste meetpunt.
"Heb je zo'n enorme helm op om de luchtweerstand te verminderen, zet je je mond wagenwijd open."
"Die Wiggins laat wel even zien wat met een fiets rijden betekent."
"Er worden hele websites gewijd aan mijn reacties bij valpartijen."
"Greipel zit hier als een slang op z'n fiets"
Over de fiets houding van Greipel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |