had die niet teveel gezopen en dat ie toen de verkeerde kant opfietste? of het was een zonnesteek ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Falco het volgende:
Wat was er ook al weer met Abdelkader Zaaf?
http://bezemwagen.be/ werkt dacht ik wel gewoonquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Erg vervelend dat in het buitenland de NOS streams niet werken; alleen de radio is toegestaan, en Radio TDF is veel te veel onzin met muziek e.d.
Is er een manier om alleen de audio van de NOS te vinden, met proxies werkt de video ook niet
en "de tour wacht op niemand"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef Jac0bus het volgende:
Yess ik heb de eerste op mijn bingokaart afgestreeptHet nieuwe wielrennen werd genoemd!
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Terreros85 het volgende:
Is de vader van Voeckler al voorbijgekomen?
Vorig jaar hebben ze hem ook al niet meer vernoemd, ze hadden er op internet wat commentaar over gelezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.
Nee man is toch lachenquote:
wacht maar af tot ze de bergen in gaan. Dan gaat er zeker weten minimaal één achterstevoren op z'n fiets zitten om z'n moeder roepen!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef frits22 het volgende:
'Hij zit te roepen om zijn moeder' hoorde ik gister niet voorbij komen
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht maar af tot ze de bergen in gaan. Dan gaat er zeker weten minimaal één achterstevoren op z'n fiets zitten om z'n moeder roepen!
is inmiddels ook genoemd. rond 15.36u tijdens de ploegentijdritquote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef frits22 het volgende:
'Hij zit te roepen om zijn moeder' hoorde ik gister niet voorbij komen
Net een paar minuten geleden weer.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is inmiddels ook genoemd. rond 15.36u tijdens de ploegentijdrit
Briljant!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
De kaboutertjes van Ducrot die je op de rug springen na die moeilijke bocht in de ploegentijdrit
Boogerd zei ook al dat hij serieus moest doen, en terecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
De kaboutertjes van Ducrot die je op de rug springen na die moeilijke bocht in de ploegentijdrit
Ik mis een koppeltekenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef donroyco het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |