Ook boeiend dat hij het sinds dit jaar doet, de jaren hiervoor heb ik hem er nooit over gehoord.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef marcodej het volgende:
Wat het uitdrukkelijk vermelden van de D-nummers van wegen toevoegt is me volstrekt een raadsel.
ik quote mezelf even, vandaag was het weer een keer of 5 prijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Waaghals het volgende:
Hoe vaak hebben ze nou al gezegd dat het pas de 4e Tour is van Cavendish, terwijl het gewoon de 5e is?
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik quote mezelf even, vandaag was het weer een keer of 5 prijs
helemaal mee eens. de heren moeten gewoon correct zijn in hun info en aangeven dat dit Cav's 5e tour is.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.
ja op die manier heeft Gesink nog nooit een tour gereden, wat een onzinquote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.
Gesink dalijk als eerste boven op de galibier: ZIJN EERSTE WINST IN ZIJN EERSTE TOURquote:Op zondag 17 juli 2011 18:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja op die manier heeft Gesink nog nooit een tour gereden, wat een onzin
dat bedoelt Herbert helemaal niet
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Gesink dalijk als eerste boven op de galibier: ZIJN EERSTE WINST IN ZIJN EERSTE TOUR
Herbert die toen ook zei dat Maarten alle moeders kentquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vandaag slechts het laatste uurtje van de etappe gezien, maar in een uur kwam er weer zo veel onzin uit.
"Leopard maakt een veiligheidstrein..."
"Amavor, laatste in het klassement. Costa Ricaan. En sinds gisteren weet jij, Maarten, dat hij een Russische moeder heeft..." "...joh dat wist ik al langer man!"
En nog meer dingen waar ik even niet opkwam...
Verder zijn "hardrijder", "klasbak" en "op de kant rijden" weer afgestreept op de bingokaart.
Al gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Stuurt iemand met twitter anders even een bericht naar Ducrot.
Mooi, laat maar weten als er wat terugkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |