quote:Moet je die Kohl daar eens zien sleuren! Z'n kop schudt op en neer als een jaknikker in de Drentse olievelden!
quote:Cancellara rijdt alsof tie een brommer heeft ingeslikt.
- Maarten Ducrotquote:Die jongen zit om zijn moeder te roepen.
quote:Wat een karaktermens.
-Herbert Dijkstraquote:Waar zit {naam wielrenner}?
Zelfs dat kan soms verkeerd gaan;quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Vind het vooral irritant dat ze in bergetappes er wel heel vaak naast zitten met renners die al dan niet gelost zijn. Vaak zien ze dingen ook nog behoorlijk laat. Hopenlijk schuift Boogerd weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
Of dat gebash van Ducrot op het schaatsen als Dijkstra het daar weer eens over heeft
Ik vrees dat Dijkstra nu nog meer reden heeft om "Waar zit menchov? Waar zit menchov? Heb jij Menchov gezien?' te roepen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:24 schreef groenen het volgende:
Zonder kneus Menchov is Dijkstra hopelijk wat beter te pruimen.
Vertel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:57 schreef Jac0bus het volgende:
Het nieuwe wielrennen, oortjes
Maar vooral:
Het verhaal van de vader van Voeckler
ik hoop maar dat ie weet dat ie niet mee doet dit jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef wimderon het volgende:
Waar zit Menchov, ik zie Menchov nergens, jij wel Maarten?
Nee hoor, dat zullen Ducrot en Dijkstra wel een stuk of twintig keer doen als Voeckler weer in beeld komtquote:
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef Mercurial het volgende:
Toppers! Wat heb ik een hekel aan die boys op Eurosport.
Ieder volk krijgt de commentatoren die het verdient.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef UltraR het volgende:
En die op Sporza dan? Daar kunnen deze twee heren niet bij in de schaduw staan.
"En wat vind gij, Sjo-zeee?"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef UltraR het volgende:
En die op Sporza dan? Daar kunnen deze twee heren niet bij in de schaduw staan.
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
"En wat vind gij, Sjo-zeee?"
Heerlijk commentaar bij die Belgen
Onze vriend Serge Pauwels....legendarisch idd en een veelbelovend renner die die klap niet meer te boven is gekomen....dit jaar nog anoniemer dan anoniem en mag amper koersdagen maken bij SKY.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..
ik herinner me nog een giro etappe een paar jaar geleden waar een belg stalorders kreeg om te wachten op zijn kopman geweldig commentaar daarbij
Zo, idd, maar dat was dan ook met recht 1 van de meest dramatische stalorders ooit. Vanuit winnende positie moeten wachten op Sastre om zijn 7e plek ofzo in het AK te verdedigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..
ik herinner me nog een giro etappe een paar jaar geleden waar een belg stalorders kreeg om te wachten op zijn kopman geweldig commentaar daarbij
quote:"Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
"Hushovd, die geblokte Noor"quote:
Pernod Ricard schijnt ook terug te verlangen naar de Neel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze twee laten me altijd weemoedig terugdenken aan het commentaar van Smeets en Nelissen: Vakkundig, to the point, vol humor en betrokken.
Uhu.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 07:59 schreef Reya het volgende:
Ik stel overigens gemengd Nederlands-Vlaams commentaar voor: Renaat Schotte met Evert ten Napel.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
Wat was trouwens die ene keer dat de Ducrot de koffie van Dijkstra opdronk, of andersom? Staat me zoiets van bij
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrotquote:"Zit je nu mijn koffie op te drinken, lummel?"
Dat was idd een bazenactiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede vervanger in de vorm van Bauke Mollemaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:14 schreef marcodej het volgende:
Nee, de Bond van Zinksnijders heeft al teleurgesteld gereageerd.
Dat was echt humor.quote:
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat was echt humor.
Ik ben ook wel weer blij met de verslaggeving van Ducrot/Dijkstra, heerlijk dat droge gedoe. En dan even tussendoor Michael Boogerd over de vloer, het zal wel weer bij die Koninginnerit gebeuren, waar dat ook moge zijn dit keer.
Is de 18e etappe waar ze bij de Galibier finishen? Als dat zo is ga ik hier echt voor zitten, die is idd heel mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Is de 18e etappe waar ze bij de Galibier finishen? Als dat zo is ga ik hier echt voor zitten, die is idd heel mooi.
Leuk meisje is dat trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik dat nou goed vanmiddag op Radio 1 ?? heeft de dochter van Maarten Ducrot haar vader geblokt op FB ?![]()
![]()
Vaak zijn de etappes in het middengebergte nog boeiender omdat niet iedereen tot de helf van de laatste klim zit te wachten wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....
Je was me net voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Theo bos noemt onze vrolijke nos vrienden statler en waldorf op twitter
http://now.rabosport.nl/user/theo_bos/view/9963294
ik vind het een prima vergelijking. Moest er ook hard om lachen toen ik het las. En het leukste is nog dat verschillende nederlandstalige renners het retweetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je was me net voor. Mooi dat ze die commentatoren niet zo serieus nemen.
Voor vlakke etappes waarin niets gebeurd zijn Herbert en Ducrot goed te doen.quote:“Als je een slok neemt en je wordt dronken, dan ben je eigenlijk niet dronken, maar te mager.”
Tsja, wat dat betreft heeft iedereen zn voorkeuren natuurlijk. Ik kan ook enorm genieten van een vlakke etappe om te zien of de koplopers het vast kunnen houden of niet. Of een etappe met kasseien kan heel spannend zijn... Het is maar net waar je voorkeuren liggen in dat opzicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vaak zijn de etappes in het middengebergte nog boeiender omdat niet iedereen tot de helf van de laatste klim zit te wachten wat er gaat gebeuren.
En "de lange Van Summeren" is ook al langs geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef Jac0bus het volgende:
Yess ik heb de eerste op mijn bingokaart afgestreeptHet nieuwe wielrennen werd genoemd!
en dan rijdt is geeneens meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef flyguy het volgende:
[..]
En "de lange Van Summeren" is ook al langs geweest.
had die niet teveel gezopen en dat ie toen de verkeerde kant opfietste? of het was een zonnesteek ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Falco het volgende:
Wat was er ook al weer met Abdelkader Zaaf?
http://bezemwagen.be/ werkt dacht ik wel gewoonquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Erg vervelend dat in het buitenland de NOS streams niet werken; alleen de radio is toegestaan, en Radio TDF is veel te veel onzin met muziek e.d.
Is er een manier om alleen de audio van de NOS te vinden, met proxies werkt de video ook niet
en "de tour wacht op niemand"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef Jac0bus het volgende:
Yess ik heb de eerste op mijn bingokaart afgestreeptHet nieuwe wielrennen werd genoemd!
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Terreros85 het volgende:
Is de vader van Voeckler al voorbijgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |