Is de kat weer bezig geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
Guppie heeft een ghost op de stream gekregen, wat feitelijk onmogelijk schijnt te zijn!
Das ook knap danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
Guppie heeft een ghost op de stream gekregen, wat feitelijk onmogelijk schijnt te zijn!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
Ja godverdomme!Vannacht droomde ik trouwens over een episch nummer wat ik nog niet op de harde schijf had en voor de radio ging downloaden, maar nu kan ik me niet meer herinneren welke dat was!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
Had je trouwens nog boeiende foto's gemaakt in de stortregen ToT.
Is goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]We zjin binnen gebleven tot de regen over was, en toen heb ik idd wel erg leuke foto's gemaakt. Help me ff herinneren, dan laat ik er wel een paar zien!
Ik moet er over 5 minuten vandoor.
Nice!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:40 schreef ToT het volgende:
http://i.imgur.com/uooBa.jpg
is wat vager geworden dan ik dacht!
Thx!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nice!In RAW geschoten? Dan zou je hem nog wat scherper kunnen maken.
Wel een leuke foto.
Waarom heb je nou geen flickr?
Doei!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Nee in JPG gedaan.
LOL Misschien dat ik ooit weer eens wat online ga plempen of zo!
Maar ik ben weg!
Resultaten vallen vaak tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook weer foto's gaan maken. Laatst een avond met een vriend om 1 uur 'snachts naar buiten gegaan voor foto's. Maar nacht fotografie is toch niet mijn ding.
Gebrek aan een statief?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ook niet helemaal wakker toen ik die screenshot maakte.![]()
Maar dit was het beste van die nacht, dat zegt wel genoeg. Fail.
Ja, had hij niet meegenomen en ik vond het al heel wat dat ik mijn camera bij had. Eerste is de bovenkant van de auto en de andere zijn mijn trillende handjes.quote:
Erg donker nog voor 30 seconden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral geen foto's van jezelf willen maken met een 30sec sluitertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |