Vandaag of dit weekend. Sam werkt zoals hij wil. De site is ie nu mee bezig en dan nog taggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja ok, weet je wanneer Viro het af heeft?
chillquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaag of dit weekend. Sam werkt zoals hij wil. De site is ie nu mee bezig en dan nog taggen.
Geen idee nog. Ik wil m ook niet lastig vallen want hij is ziek en werkt zich toch de pleuris voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
chillweet je ook of wij zelf nummers kunnen toevoegen?
dat is waarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik wil m ook niet lastig vallen want hij is ziek en werkt zich toch de pleuris voor ons allemaal.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hierna een nummer voor outpost
Thanks man!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
omdat je dit nummer mooier vondt
quote:
Ik twijfelde, maar jij kwam toch ook naar de BBQ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef mr-green het volgende:
dit nummer mooier vinden dan Michel
Mrja smaken verschillen heh
jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfelde, maar jij kwam toch ook naar de BBQ?
[Meeting] BBQ&Bier
Girl, girl, girl is ook mooier dan Michel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef mr-green het volgende:
dit nummer mooier vinden dan Michel
Mrja smaken verschillen heh
Omdat die link waarschijnlijk nog op t oude ip adres kijkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wrm kan je niet meer in de Op zien hoeveel luisteraars er zijn
okequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat die link waarschijnlijk nog op t oude ip adres kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |