quote:
wat was het probleem?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dan zit ik er in bedankt outpost
bruno mars lazy songquote:
ander ip adres nodigquote:
Het is even een rot dag.... Guppie is zo goed als deaud en Viro is hard bezig om zijn versie online te krijgen. Dus even wat dj's die draaien dan moet t weer beter gaan klinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Elke keer dezelfde nummers en stukjes.. is ook wel irritant aan het worden
I knowquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is even een rot dag.... Guppie is zo goed als deaud en Viro is hard bezig om zijn versie online te krijgen. Dus even wat dj's die draaien dan moet t weer beter gaan klinken.
Of mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef mr-green het volgende:
Als er DJ's zijn die het nieuwe IP nodig hebben PM mij
staat eropquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
Is het mogelijk om Tha Brother nog even in het rooster te zetten?
Geen dank. Viro is even erg druk en door Guppie kon ik niet sneller reageren....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dan zit ik er in bedankt outpost
nee niet dat ik weet want VLC staat bij mij nog hetzelfdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het veranderd sinds gisteren? ook om te luisteren?
Om te luisteren niet. En het Ip adres is vandaag om de 1 of andere rede veranderd. Waarom weet Viro ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het veranderd sinds gisteren? ook om te luisteren?
ik sta erop tot 15.00 maar wil dan nog eem doorgaan als dat goed is ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
tot hoe laat wil Brother draaien? Ik wil evt na hem wel eventjes
Ik vind het goed, ik ga zo even boodschappen doen eerst etc.. Dan even douchen.. Dus geen haastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik sta erop tot 15.00 maar wil dan nog eem doorgaan als dat goed is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |