Je kon niet gewoon een acteur noemen?quote:
Oude handen. Daarom dacht ik aan Clint bij Unforgiven en Peter Fonda bij 3:10.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:35 schreef Robby87 het volgende:
Kijk goed naar de handen van de rechter persoon.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef The_Substitute het volgende:
In the name of the father
The Boxer
The Last of the Mohicans
Nine
beter een paar goede films dan een hoop slechtequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef The_Substitute het volgende:
Jammer dat ie zo weinig films maakt. Maar aan de andere kant misschien maar goed ook, anders zijn we hem misschien ook snel zat.
Precies mijn punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef Sands het volgende:
beter een paar goede films dan een hoop slechte
Titel?quote:During filming, a crew was sent to Hawaii to film an active volcano for the opening credits. During the flyover, the volcano erupted, and the helicopter carrying the crew crashed. No one was killed, but all film was lost. The opening credit scene is referenced in the film by the crystal volcano in Zeke's Room.
Eigenlijk heeft de film niks met vulkanen te maken.quote:
quote:The script originally called for full male frontal nudity, but William Baldwin changed his mind after the scenes had been shot.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Ha, bij de foto dacht ik al aan The Limey, maar ik was toch maar gaan dutten.
Sorry dat het zo lang duurde, moest de pc 3 keer rebooten.quote:
Nee dit is een andere, denk ik teminstequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef Robby87 het volgende:
Was hier laatst ook niet een vraag over, door Doff? Iets met Cholera...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |