Je hebt gelijk; vorig jaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat al es eerder aan gehad.
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; vorig jaar.
Zie deze post op pagina 1:
Het grote jasjes van Mart Smeets topic.
Stiekem heb jij veel DeMart hemdenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik onthoud weer belangrijke zaken, merk ik
De avondetappe #2: Met Mart en zijn vrindenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Is er geen nieuwe topic over de avondetappe
Ik had al gevonden ..maar bedankt voor je link.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Absurditeit het volgende:
De avondetappe #2: Met Mart en zijn vrinden
?
Ik weet bijna zeker dat Adriaan met tongtumor ook niet veilig was toendertijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:18 schreef Absurditeit het volgende:
Mart heeft toch totaal geen klasse. Ria was destijds zo wanhopig dat ze Gerrit nog gedaan zou hebben.
Je overschat Adriaan...zonder Bassie zou ie nu gewoon Hema-worsten verkopen...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Adriaan met tongtumor ook niet veilig was toendertijd.
Die Ria denken van lekker dik, alles, dit, dat, zus, zo. En Adriaan kan niet eens fatsoenlijk
de route richting de boeven uitleggen.
Wel een mooi labeltje in het pak: "mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!"quote:Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker, 735 euro betalen voor een afschuwelijk zakdoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef Absurditeit het volgende:
Mart mist ook de personality om soms gewoon een (felle) stropdas te dragen.Een felle zakdoek daarentegen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2010 belde..quote:
Die had hij gisteren ook aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |