abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:29:41 #1
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_98283406

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_98283461
Dat duurde best lang :P
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:32:57 #3
4984 KELDER
pi_98283475
Duurde me te lang voordat chase_utley een nieuwe maakte :p
pi_98283509
Tja, het is dat ik uit principe geen reekstopics open van clubs waar ik zelf geen fan van ben, anders had ik er al eentje geopend.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:34:30 #5
11102 knep
Mountainfreak
pi_98283512
Come on PSV.
pi_98283544
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
Tja, het is dat ik uit principe geen reekstopics open van clubs waar ik zelf geen fan van ben, anders had ik er al eentje geopend.
same here.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:38:38 #7
4984 KELDER
pi_98283609
En voor de mensen die Ji afrekenen op zn gemiddelde: van Nistelrooij scoorde als 22 jarige 13 uit 31 bij Heerenveen, wat maar iets beter is als Ji's moyenne. Uiteraard schat ik Heerenveen/eredivisie hoger in als de koreaanse competitie, maar gemiddeldes uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:02:25 #8
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_98284204
Ji heeft in zijn interlands wel een redelijk aantal goals gemaakt. Geen idee of dat interlands tegen de Kaapverdische eilanden zijn, maar als we toch aan scorebordjournalistiek aan het doen zijn..

Lijkt me trouwens dat hij naar Sunderland gaat want zo positief is hij nou ook weer niet over de Nederlandse competitie.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:26:26 #9
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_98284943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:38 schreef KELDER het volgende:
En voor de mensen die Ji afrekenen op zn gemiddelde: van Nistelrooij scoorde als 22 jarige 13 uit 31 bij Heerenveen, wat maar iets beter is als Ji's moyenne. Uiteraard schat ik Heerenveen/eredivisie hoger in als de koreaanse competitie, maar gemiddeldes uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Klopt, maar die heb je toendertijd wel zien spelen en ik schat de Nederlandse competitie ook hoger in dan de Koreaanse. Verder is Ji wat dat betreft totaal onbekend en komt van buiten Europa wat ook meteen weer meeweegt bij het salaris-aspect. Natuurlijk kan ik niet alleen gaan oordelen op het aantal goals wat hij gescoord heeft. Maar ik heb het idee dat deze discussie sowieso niet gevoerd hoeft te gaan worden omdat het inderdaad erop lijkt dat hij naar Sunderland gaat.
pi_98285718
Laten we eerst wachten tot donderdag? Dan zou er sowieso een speler bij zijn :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98285897
PSV-target Ji: nog geen beslissing genomen tussen PSV en Sunderland

16 juni 2011 Joongang Daily

Tegenover persbureau Yonhap News Agency liet PSV-target Dong-Won Ji weten nog geen beslissing te hebben genomen over een overgang naar PSV of Sunderland. "We zijn nog in onderhandeling met de clubs. Zelf wil ik het liefst voor het best mogelijke elftal uitkomen, waar ik voldoende kans op speeltijd heb." Beide clubs hebben voor- en nadelen, aldus Yi. 'Eindhoven is een topclub, die vaak kampioen wordt. Maar ik hoor dat het niveau van de Eredivisie niet meer zo goed is als vroeger. Sunderland is daarentegen een middenmoter en heeft dus veel wijzigingen in de selectie. Maar ze spelen wel op allerhoogste niveau, de Premier League.'
PSV Netwerk
Volgens Yonhap zou Marcel Brands afgelopen weekend zelf in Korea zijn geweest om Yi te bekijken.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_98285968
En waarom Kezman niet? Die is als het goed is transfervrij, en ja hij kan dan wel 32 zijn. Maar ik heb toch wel het gevoel dat ie een stuk beter als Berg is
pi_98286230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
En waarom Kezman niet? Die is als het goed is transfervrij, en ja hij kan dan wel 32 zijn. Maar ik heb toch wel het gevoel dat ie een stuk beter als Berg is
Gewoon per goal uitbetalen :)
pi_98286259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Gewoon per goal uitbetalen :)
Ja net zoals toen met Kluivert, al zal Kezman dat zelf niet willen :) En misschien is Kezman wel een speler die terug wil komen :)
pi_98286738
Ben benieuwd wie er donderdag gepresenteerd wordt,heb zon vermoeden dat het ibrahim is die nigeriaan maar die hadden we al . -O-
pi_98289223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Laten we eerst wachten tot donderdag? Dan zou er sowieso een speler bij zijn :)
Niet waar.
quote:
In het Eindhovens Dagblad laat Marcel Brands weten erop te hopen voor de start van de voorbereiding volgende week donderdag minimaal één nieuwe speler binnen te hebben. "In voorgaande jaren lukte dat steeds. Of dat ook deze keer het geval is, is lastig te zeggen."
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_98290161
Brands wacht te lang,managers moeten sneller handelen,en niet een afwachtende houding aannemen.

Dus ben op DIT moment niet content met brands.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:03:48 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98290227
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef psvleons het volgende:
Brands wacht te lang,managers moeten sneller handelen,en niet een afwachtende houding aannemen.

Dus ben op DIT moment niet content met brands.
Het is juni. Transferwindow loopt tot 31 augustus. Markt is nog nauwelijks op gang gekomen. Derhalve is jouw onvrede onterecht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98290297
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is juni. Transferwindow loopt tot 31 augustus. Markt is nog nauwelijks op gang gekomen. Derhalve is jouw onvrede onterecht.
niet mee eens , vind dat je zo snel mogelijk je selectie rond moet hebben voor komend seizoen.
pi_98290316
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat. Dat moord en brand geschreeuw terwijl 31 augustus nog ver weg is, Brands' handen lichtelijk gebonden zijn omdat hij nog niet weet met welke portemonnee hij kan gaan shoppen. Nee wacht gewoon tot de 31e en maak dan de balans op.
Ik typ straat.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:07:47 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98290357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef psvleons het volgende:

[..]

niet mee eens , vind dat je zo snel mogelijk je selectie rond moet hebben voor komend seizoen.
Daar zou je inderdaad vanuit moeten gaan, ware het dat dit haast niet meer mogelijk is. Spelers hebben om en de nabij een maand rust, voordat de competitie begint. Clubs kunnen niet alles in een maand proppen en alles in die tijd afhandelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_98290567
Stijn Schaars bij NOS: Overleg PSV en AZ modderde een beetje voort. Als PSV sneller had gehandeld had ik wellicht in EIndhoven gevoetbald.

Bevestig al wat ik dacht , traag handelen.
pi_98290590
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:14 schreef psvleons het volgende:
Stijn Schaars bij NOS: Overleg PSV en AZ modderde een beetje voort. Als PSV sneller had gehandeld had ik wellicht in EIndhoven gevoetbald.

Bevestig al wat ik dacht , traag handelen.
Wellicht heeft Brands wel meerdere ijzers in het vuur en was Schaars helemaal niet prioriteit nummer een.
Ik typ straat.
pi_98290607
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wellicht heeft Brands wel meerdere ijzers in het vuur en was Schaars helemaal niet prioriteit nummer een.
we zullen zien
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:16:45 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98290634
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wijnaldum voor 5 miljoen. :Y
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')