same here.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
Tja, het is dat ik uit principe geen reekstopics open van clubs waar ik zelf geen fan van ben, anders had ik er al eentje geopend.
Klopt, maar die heb je toendertijd wel zien spelen en ik schat de Nederlandse competitie ook hoger in dan de Koreaanse. Verder is Ji wat dat betreft totaal onbekend en komt van buiten Europa wat ook meteen weer meeweegt bij het salaris-aspect. Natuurlijk kan ik niet alleen gaan oordelen op het aantal goals wat hij gescoord heeft. Maar ik heb het idee dat deze discussie sowieso niet gevoerd hoeft te gaan worden omdat het inderdaad erop lijkt dat hij naar Sunderland gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:38 schreef KELDER het volgende:
En voor de mensen die Ji afrekenen op zn gemiddelde: van Nistelrooij scoorde als 22 jarige 13 uit 31 bij Heerenveen, wat maar iets beter is als Ji's moyenne. Uiteraard schat ik Heerenveen/eredivisie hoger in als de koreaanse competitie, maar gemiddeldes uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Gewoon per goal uitbetalenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
En waarom Kezman niet? Die is als het goed is transfervrij, en ja hij kan dan wel 32 zijn. Maar ik heb toch wel het gevoel dat ie een stuk beter als Berg is
Ja net zoals toen met Kluivert, al zal Kezman dat zelf niet willenquote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Laten we eerst wachten tot donderdag? Dan zou er sowieso een speler bij zijn
quote:In het Eindhovens Dagblad laat Marcel Brands weten erop te hopen voor de start van de voorbereiding volgende week donderdag minimaal één nieuwe speler binnen te hebben. "In voorgaande jaren lukte dat steeds. Of dat ook deze keer het geval is, is lastig te zeggen."
Het is juni. Transferwindow loopt tot 31 augustus. Markt is nog nauwelijks op gang gekomen. Derhalve is jouw onvrede onterecht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef psvleons het volgende:
Brands wacht te lang,managers moeten sneller handelen,en niet een afwachtende houding aannemen.
Dus ben op DIT moment niet content met brands.
niet mee eens , vind dat je zo snel mogelijk je selectie rond moet hebben voor komend seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is juni. Transferwindow loopt tot 31 augustus. Markt is nog nauwelijks op gang gekomen. Derhalve is jouw onvrede onterecht.
Dat. Dat moord en brand geschreeuw terwijl 31 augustus nog ver weg is, Brands' handen lichtelijk gebonden zijn omdat hij nog niet weet met welke portemonnee hij kan gaan shoppen. Nee wacht gewoon tot de 31e en maak dan de balans op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is juni. Transferwindow loopt tot 31 augustus. Markt is nog nauwelijks op gang gekomen. Derhalve is jouw onvrede onterecht.
Daar zou je inderdaad vanuit moeten gaan, ware het dat dit haast niet meer mogelijk is. Spelers hebben om en de nabij een maand rust, voordat de competitie begint. Clubs kunnen niet alles in een maand proppen en alles in die tijd afhandelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef psvleons het volgende:
[..]
niet mee eens , vind dat je zo snel mogelijk je selectie rond moet hebben voor komend seizoen.
Wellicht heeft Brands wel meerdere ijzers in het vuur en was Schaars helemaal niet prioriteit nummer een.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:14 schreef psvleons het volgende:
Stijn Schaars bij NOS: Overleg PSV en AZ modderde een beetje voort. Als PSV sneller had gehandeld had ik wellicht in EIndhoven gevoetbald.
Bevestig al wat ik dacht , traag handelen.
we zullen zienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wellicht heeft Brands wel meerdere ijzers in het vuur en was Schaars helemaal niet prioriteit nummer een.
Wijnaldum voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wellicht heeft Brands wel meerdere ijzers in het vuur en was Schaars helemaal niet prioriteit nummer een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |