Is de moeder van WL natquote:
je moest is wetenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als die Artisberen in haar 'bos' schijten wordt ze wel aardig nat inderdaad
lang leve de open natuurquote:
Jawelquote:
27 uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, nog 250 kwartiertjes voordat het eindelijk weekend is!
wist niet dat jij dat deedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
JawelIk ga om 9 uur zwemmen, en ben al klaar met snuiven hier.... dusjaaa!
29..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, nog 250 kwartiertjes voordat het eindelijk weekend is!
jij tot 15:30 ?quote:
nbt in bikiniquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
JawelIk ga om 9 uur zwemmen, en ben al klaar met schuiven hier.... dusjaaa!
16.15. de 3 kwartier pauze tel ik maar even niet meequote:
Hahahahahaha, doe raar!quote:
pics van jou in bikini kunnen naar het bekende mail adresquote:
ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
16.15. de 3 kwartier pauze tel ik maar even niet mee
Nooo fokking way!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pics van jou in bikini kunnen naar het bekende mail adres
ik ben raar.quote:
Lekker hoor, ga je weer gezellig in t bubbelbad zitten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
JawelIk ga om 9 uur zwemmen, en ben al klaar met schuiven hier.... dusjaaa!
Hoe laat ben jij er?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker hoor, ga je weer gezellig in t bubbelbad zitten?
pff, dan stuur ik jou ook geen fotos meerquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff, dan stuur ik jou ook geen fotos meer
pfft je vond ze altijd zo mooi en spannendquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft je vond ze altijd zo mooi en spannend
Zeker die ene die door het bos was genomenquote:
Die ene met die beren zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeker die ene die door het bos was genomen
hehe je was me net voorquote:
hihi, dat is goed, maar dan doe je wel weer jean paul gaultier op?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor, kom je dit keer eens deze kant op? Ik blijf heen en weer rijden
* Crazy-M zet de brandslang op Solique,quote:
Jahoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi, dat is goed, maar dan doe je wel weer jean paul gaultier op?
Wakker word ik er niet van, nat welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet de brandslang op Solique,
morge![]()
Succesquote:
beter dan van een man die aan het szchijten isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf.. En er ook nog gewoon een foto van maken
Gezellig man, zie je van t weekend wel danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
heerlijk weekendje! met regen voor de boeg ga ik naar m'n moeder; hoer a
haha, jaja dat zei je de vorige keer ook. je weet wel, toen je pas de volgende ochtend vast geketend aan de muur werd gevonden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gezellig man, zie je van t weekend wel dan
Ja pff, m'n gezicht is nog steeds rood van het duct-tape die er door de brandweer afgehaald moest wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, jaja dat zei je de vorige keer ook. je weet wel, toen je pas de volgende ochtend vast geketend aan de muur werd gevonden.
Die fotos ... waren die nog geld waard ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, jaja dat zei je de vorige keer ook. je weet wel, toen je pas de volgende ochtend vast geketend aan de muur werd gevonden.
Lekker, mag hopen dat de regen pas begint als ik al aan de andere kant van het land ben. Geen zin om met noodweer over de afsluitdijk te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
heerlijk weekendje regen voor de boeg. hoer a
jah man, weet je wel hoe geilquote:
dan zou ik vandaag maar weggaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker, mag hopen dat de regen pas begint als ik al aan de andere kant van het land ben. Geen zin om met noodweer over de afsluitdijk te gaan
voor 20 euro mag je de paspartoe kopenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die fotos ... waren die nog geld waard ?
oeh kinkyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik vandaag maar weggaanhet wordt herfst nl.
ik hoop dat mn nieuwe afscheiding van het balkon het houdt. de oude vloog deelsgewijs de lucht in.
[..]
voor 20 euro mag je de paspartoe kopen
Lekker in de natuur, die warme smuriequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schijtende berenen dan nog in het bos
Stagiaire hier ook, maar die doet hier nog vakantie werkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
@ TT... AHHAHAHAAHAH
Goedemorgen!
LAAAAAAAAATSTE OFFICIELE STAGEDAG!
lekker ding ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stagiaire hier ook, maar die doet hier nog vakantie werk
ehm -equote:
ah, ik dacht dat ze er al zat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm -e
komt wel een vrouwlijke vakantiewerkster
nee, in Juli pas dacht ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat ze er al zat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stagiaire hier ook, maar die doet hier nog vakantie werk
aah met je billen tussen broodjes liggen bradenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]ik ga vakantie vieren. Echt eindelijk rust.
Elke dag sporten, zwemmen, muziek maken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah met je billen tussen broodjes liggen braden
Dat gaat helemaal goed komen. Altijd als ik op vakantie ga is het super mooi weer in nederland en als ik terug kom gaat het weer regenen. Ik ga over twee weken op vakantie dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik heb pas over 2 weken vakantie. ik hoop wel dat het een beetje opknapt met het weer. wil toch wel naar het strand enzo.
September ook? Nou dan is net iedereen weer begonnen. Kan je die mensen (mij dus ook) mooi irriterenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb pas in augustus / september vakantie
nou daar houdt ik me dan maar aan vast.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen. Altijd als ik op vakantie ga is het super mooi weer in nederland en als ik terug kom gaat het weer regenen. Ik ga over twee weken op vakantie dus maak je geen zorgen
Geen idee, ik moet het nog inplannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
September ook? Nou dan is net iedereen weer begonnen. Kan je die mensen (mij dus ook) mooi irriteren
Doe maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou daar houdt ik me dan maar aan vast.
volgens de experts zou het de natste zomer ooit worden nl. (dit werd al in februari voorspeld).
Haha cool. Waar wil je naartoe?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet het nog inplannen.
En dan blijf je 2 maanden weg?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen. Altijd als ik op vakantie ga is het super mooi weer in nederland en als ik terug kom gaat het weer regenen. Ik ga over twee weken op vakantie dus maak je geen zorgen
Nergens, gewoon vakantie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Doe maar
[..]
Haha cool. Waar wil je naartoe?
Aha okayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nergens, gewoon vakantie.
Moet de weken die ik vrij wil nog inplannen.
Bye bye latitude D630quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
en toen was mn werklaptop helemaal dood
krijg geen goed scherm meer.
Dus zal ff wat minder online zijn
Congratulations!quote:
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zo turkse pizza is naar binnen gerold.
En wij dan?quote:
geen idee, wat zijn jullie aan het doen?quote:
Laatste dag stage uitzitten. jij?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, wat zijn jullie aan het doen?
laatste dag van de week uitzitten.quote:
de ms removal virus verwijderen van een laptopquote:
Yea It's friday allright..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste dag van de week uitzitten.
beetje offertes maken.
maar moet eigenlijk nog allemaal mensen bellen. dat gaat echter niet zolang er nog collega's hier zijn..
Ouch..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de ms removal virus verwijderen van een laptop
ben sponsors aan het bellenquote:
Okay toppie. Succes.quote:
ik hoef er nog maar 2..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Okay toppie. Succes.
Ik ga me verder vervelen.
mja, hoe sommige mensen virussen op hun laptops krijgen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yea It's friday allright..
[..]
Ouch..
ik ook, maar ik was niet van plan in die tijd nog veel te doenquote:
das jammer. hier wordt alleen geliktquote:
vanavond wijnproeverijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
de zin om thuis lekker bang te gaan hangen wordt met de minuut groter
ene kant lijkt me dat wel wat. maar dat uitspugen vind ik zondequote:
Dat mag ook, ik ga wel spread eagle!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das jammer. hier wordt alleen gelikt
geloof me, dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene kant lijkt me dat wel wat. maar dat uitspugen vind ik zonde
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene kant lijkt me dat wel wat. maar dat uitspugen vind ik zonde
Jongens jongens... moet dat nou weerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof me, dat gaat ook niet gebeuren.
Edit fridayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens jongens... moet dat nou weer
Welke?quote:
Van die ene keer dat je voor de deur stond, maar dat was pas de tijd hadden om wat te zeggen toen we achteraf het welbekende sigaretje aan het roken warenquote:
je kon wel een broertje van crazy-m zijn..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens jongens... moet dat nou weer
Crazy-M is mijn editleerlingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kon wel een broertje van crazy-m zijn..
kloptquote:
Mag ik van jou wel een kusje? Alleen Rokert wil me een kusje geven.quote:
Oh diequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van die ene keer dat je voor de deur stond, maar dat was pas de tijd hadden om wat te zeggen toen we achteraf het welbekende sigaretje aan het roken waren
KIPPIEEEEEquote:
En dat is weer niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik van jou wel een kusje? Alleen Rokert wil me een kusje geven.
wat is dat ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag ook, ik ga wel spread eagle!
mn moeder is altijd lief voor me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Arme WL! Hopelijk is je moeder extra lief voor je
Chickster!quote:
zijn jullie collegas ofzo ?quote:
Dan moet ik nog 3 kwartier wachten. En met jou ga ik andere dingen doen.quote:
dat is dat je meteen recht in die open schotwond kunt duikenquote:
ewwwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het werk zaad slikken zou zijn, ja, dan is Crazy-M mijn collega
Jah:quote:
heb je geen illustratie ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dat je meteen recht in die open schotwond kunt duiken
(edit that, bitches)
Nouja zegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dat je met een rechtervuist in m'n open kontwond kunt beuken
(smell your hand, bitches)
KUSJEquote:
gastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dat je meteen recht in mijn moeder kunt duiken
(edit that, bitches)
nu maar niet openklikken, fok! nu op een groot scherm waar iedereen op kan kijkenquote:
Ik zou ff wachten iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu maar niet openklikken, fok! nu op een groot scherm waar iedereen op kan kijken
Ik kliktequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu maar niet openklikken, fok! nu op een groot scherm waar iedereen op kan kijken
Gianni into fistfucking?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 3 kwartier wachten. En met jou ga ik andere dingen doen.![]()
![]()
Het is heel braaf hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |