Ze mogen een tijd hebben 30% hoger dan de winnaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:10 schreef Madhouse11 het volgende:
Voorzien jullie nog problemen met renners die vroeg moeten lossen?
Hoeveel tijd mogen die verliezen ?
das niet eerlijk, die werden opgejaagd door franse justitiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Felagund het volgende:
ˇ De snelste ploegentijdrit werd gereden door de Discovery Channel in 2005. De gemiddelde snelheid was toen 57,324 km/u.
Zal dit record er aan gaan? Het staat wel erg scherp.
En dat record had eigenlijk nog scherper moeten staan als Zabriskie niet had besloten om de hekken in te rijden in de slotkilometer van die ploegentijdrit..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Felagund het volgende:
ˇ De snelste ploegentijdrit werd gereden door de Discovery Channel in 2005. De gemiddelde snelheid was toen 57,324 km/u.
Zal dit record er aan gaan? Het staat wel erg scherp.
HTC heeft nog nooit een TTT in de Tour gewonnen, dus het zou de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:37 schreef franklop het volgende:
Wordt een fantastische etappe! Toch zal HTC wel weer winnen
En Euskaltel zal wel laatste worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel gaan tussen HTC, Leopard en Radioshack.
Denk dat Rabo blij mag zijn met een top8 plaats.
Een top 5 moet binnen de mogelijkheden liggen, ik denk niet dat ze blij zijn met een 8e plaats.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Liever achtste met 30 seconden achterstand als vijfde met een minuut verlies.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een top 5 moet binnen de mogelijkheden liggen, ik denk niet dat ze blij zijn met een 8e plaats.
Absoluut. Top-5 moet zeker mogelijk zijn en als het draait, wat het dit seizoen tot nu toe zeker doet, dan moet zelfs meer mogelijk zijn met deze ploeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een top 5 moet binnen de mogelijkheden liggen, ik denk niet dat ze blij zijn met een 8e plaats.
Zo veel zullen die waarschijnlijk ook niet verliezen, zelfs al worden ze laatste. Verdugo en Izagirre zijn heel redelijk tegen de klok, Martinez en Txurruka zijn degelijk. Castroviejo en Sanchez hebben gewoon een goede proloog/tijdrit in de benen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En Euskaltel zal wel laatste worden.
Inderdaad, in een tijdrit is de plaats toch vrij irrelevant (tenzij je kan winnen), alleen het tijdverlies telt. Ik vermoed dat er hier sowieso heel veel binnen de minuut gaan eindigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Liever achtste met 30 seconden achterstand als vijfde met een minuut verlies.
Gaat om de reele tijdverschillen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:49 schreef Pedroso het volgende:
Gaat het alleen om de tijdverschillen ?
Volgens mij werd in het verleden in de ploegentijdtit bonustijd toegekend aan de nrs.1, 2 en 3 e.d.
Dit lijkt mij ook het beste, ik vind het een beetje onzinnig om tijdverschillen te verkleinen. Maak dan de tijdrit korten, zoals nu ook gedaan is, als je niet wilt dat er al te grote tijdverschillen ontstaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat om de reele tijdverschillen.
Een paar jaar terug werd er nog een andere manier toegepast. De nummer 1 kon maar 20 seconden (geloof ik) maximaal winnen op de nummer 2. Mocht die binnen die tijd zitten, dan kreeg hij die achterstand toegewezen, verloor de nummer 2 twintig seconden of meer dan bleef het bij 20 seconden. Volgens mij liep dat per plaats 10 seconden op.
Goede ploeg met vooral Thomas, Wiggins en Boasson Hagen, maar komen tekort om mee te doen voor de zege, lijkt me. Dat kan HTC wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef BusterPosey het volgende:
Wat denken jullie van de kansen van Team Sky in de ploegentijdrit? Zou die kunnen concurreren met HTC?
Vergeet Garmin-Cervelo niet. Vandevelde, Millar, Zabriskie, Danielson, allemaal goede tijdrijders. Haussler kan ook wel hard rijden en als er iemand fysiologisch gezien goed in ploegentijdritten is, is het Thor Hushovd wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Laat maar, dit is wel heel slecht van me. Ik las het op de wielerprik en zonder maar te kijken rechtstreeks geknipt en geplakt. Dramaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Caisse, Bbox, Milram?
Lijkt me een oude lijst te zijn?
Mag van mijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef franklop het volgende:
Als Rabo wint staat Gesink gewoon in het geel
Ook mijn nr. 1. Ze hebben ook nog Hesjedal en Navardauskas. Alleen maar toppers.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vergeet Garmin-Cervelo niet. Vandevelde, Millar, Zabriskie, Danielson, allemaal goede tijdrijders. Haussler kan ook wel hard rijden en als er iemand fysiologisch gezien goed in ploegentijdritten is, is het Thor Hushovd wel.
Moeten ze wel meer dan 6 en 3 seconden pakken op Lotto en BMCquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef franklop het volgende:
Als Rabo wint staat Gesink gewoon in het geel
74. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij staat Barredo nog boven Gesink.
Daarnet stond hij nog 60e.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
74. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
78. BARREDO Carlos 42 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 57" + 00' 26"
ja kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:04 schreef UltraR het volgende:
Wordt er gestart op basis van het ploegenklassement na etappe 1?
In dat geval is Rabobank al als zesde aan de beurt.
Waarschijnlijk 20 seconden tijdstraf, want hij is de enige van die hele groep van 80 man die niet meer op 6 seconden staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarnet stond hij nog 60e.
Maar goed, gebeurt toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |