welke vakken de lage punten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:40 schreef Keauning het volgende:
Mijn cijfers in de examens gehaald zijn echt wisselend.
3.6, 4.8, 4.9
en
7.0, 7.0, 7.4
en dan nog 3 vakken met een 6je.
KEIweekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:26 schreef Water123 het volgende:
O! Ik ga me even aanmelden voor de introductieweek
ik heb gwn hogere punten, maar moet herkansing doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:44 schreef Keauning het volgende:
Wiskunde A, Nederlands en geschiedenis.
Ik heb me net ook opgegeven voor Nederlands herkansing.
Kut.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik heb gwn hogere punten, maar moet herkansing doen
Je hebt net zoals ik je cijfers lekker naar beneden getrokken.quote:
Baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt net zoals ik je cijfers lekker naar beneden getrokken.![]()
Alleen Geschiedenis heb ik verbeterd..
Dit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het grootsche feesten was al drie weken bezig, eigenlijk.
Wat moet jij halen voor herkansing dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
Niemand die geschiedenis gaat herkansen?![]()
Ik ga straks naar school toe om m'n examen in te kijken, ben benieuwd wat ik allemaal heb gedaan om een 4,4 te scoren.
4,8 voor een 6.. Maar maakt al niet meer uit, ben al definitief gezakt. Dus eigenlijk herkans ik zodat ik volgend jaar alleen voor Nederlands en economie naar school ga.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Lilou het volgende:
[..]
Wat moet jij halen voor herkansing dan?
Dat is best normaal hoor. Ik ben ook 19 als ik naar de uni ga. Er zijn heel weinig jonge mensen op hbo/uni te vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Lilou het volgende:
Zonde man. ik heb ook paar jaar verkloot:(
Nou ja ben straks 20 als ik met hbo begin
Ik ben nog 17quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is best normaal hoor. Ik ben ook 19 als ik naar de uni ga. Er zijn heel weinig jonge mensen op hbo/uni te vinden.
Natuurlijk zijn er jonge mensen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben nog 17![]()
Heb eigenlijk geen eens zin om te herkansen, maarja. Het gaat om het idee.
Oh dat is nog best jong ja. Ik ga lekker nog niet op kamers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik ben ook nog 16 en ga in september ook naar het HBO, ook op kamers.
Mag dat wel, als je <18 bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik ben ook nog 16 en ga in september ook naar het HBO, ook op kamers.
Kikkertjequote:
Aghjoh, je wordt vast wel ingeloot.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Als ik goed had geleerd zat ik in B of A.
Etsuuquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag dat wel, als je <18 bent?
[..]
Kikkertje
Laten we dat maar hopen. Als dit niet het geval is, ga ik mijn jaar nuttig besteden. Ik ga dan proberen om mijn cv uit te breiden voordat de volgende decentrale selectie plaatsvindt.quote:
"De inlotingskansen in de verschillende inlotingsklassen verhouden zich onderling als volgt: B : C : D : E : = 9 : 6 : 4 : 3. Voorbeeld: Als in lotingsklasse B 80% van het aantal gegadigden inloot, dan loot in C 53% in, in D 36%, en in E 27%."quote:
Jouw diploma.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Menschen, wat geef je aan iemand die gezakt is en bijwie je langsgaat?
Een condoleance.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Menschen, wat geef je aan iemand die gezakt is en bijwie je langsgaat?
Goed idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Als dit niet het geval is, ga ik mijn jaar nuttig besteden. Ik ga dan proberen om mijn cv uit te breiden voordat de volgende decentrale selectie plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |