Ben wel eens vanaf Coevorden naar huis gelopen na 20bier, 15 wodka, 20 tequila en dat is 13km. Maar ben niet van plan 30bier bij Phaidra te gaan drinken, straks ga ik dan Coco nog proberen te versierenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij gaat na 30 biertjes nog een keer een half uur naar een hotel wandelen?.
straks? jouw hele postgedrag hier en op FB is een grote flirtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben wel eens vanaf Coevorden naar huis gelopen na 20bier, 15 wodka, 20 tequila en dat is 13km. Maar ben niet van plan 30bier bij Phaidra te gaan drinken, straks ga ik dan Coco nog proberen te versieren![]()
^^.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
straks? jouw hele postgedrag hier en op FB is een grote flirt!
Volgende weekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Veel plezier alvast dames, en heer,morgen!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Veel plezier alvast dames, en heer,morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb zaadjes gekocht![]()
Koriander, munt en tomaat. alleen zit de tomaat in een pot zonder gat en staat hij buiten, zou dat erg zijn? (stenen pot dus kan er ook geen gaatje in prikken)
En ik had al basilicum, aardbei en framboos
Wow wat een groene vingers
SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zou het ook niet geweten hebben hoor
.
@ Cali: jaaaaah, voorpret, je weets!.
Niet meer actief op Fok!
Zijn je smaakpapillen ook ziek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
I know, maar ik vind het echt heel vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |