SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hmm hangt geheel af van de situatie waarin ik moet handelen. Maar wat erg belangrijk is, maar tegelijkertijd voor de hand liggend, is om jezelf niet op te dringen en dames met respect te behandelen. Met respect bedoel ik hoe een zoon met zijn moeder hoort om te gaan, keurig en netjes. Maar zoals iedere zoon ook moet beseffen dat hij niet altijd van mamma afhankelijk moet zijn. Zo moet een gentleman ook beseffen dat hij zichzelf niet onder hoeft te doen voor een dame, en niet als een hond erachter aan moet paraderen. Noch moet hij domme dingen doen om zogenaamd indruk te maken.quote:
Ik doe het niet eens bewustquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:13 schreef maen het volgende:
argh krijg je het weer voor elkaar he! je doet het erom, wachten tot ik de eennalaatste post heb, zodat jij er weer eentje kan openen![]()
Je daden doen dit niet bevestigen!quote:
Nee, echtquote:
maakt me niet uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb misschien ook maar 3-4 topics geopend in mijn tijd.
hm, valt te proberen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, echt!
Mag ik je een drankje aanbieden om het goed te maken?
In dat geval zou hij er bij mij niet weg komen met slechts een drankje, hij zou je moeten aanbieden een actie op sleeptouw te zetten die het mogelijk voor jou maakt om de volgende te openen! Hij zal wat meer connecties hebben dan slechts een simpele member als ik, ook al had ik graag zoiets voor jou georganiseerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:21 schreef maen het volgende:
[..]
maakt me niet uitik wou gewoon ook eens een keertje, en meneer ontneemt me die kans weer
![]()
In mijn fotoboek kun je je keuze makenquote:
ik heb wel een lichte voorkeur, als je die nogmaals met me wil delenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef MPG het volgende:
[..]
In mijn fotoboek kun je je keuze maken. Mocht je iets anders willen, vraag gerust, wie weet is dat nog wel te regelen
.
ach, het is een begin...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:22 schreef Argo het volgende:
[..]
In dat geval zou hij er bij mij niet weg komen met slechts een drankje, hij zou je moeten aanbieden een actie op sleeptouw te zetten die het mogelijk voor jou maakt om de volgende te openen! Hij zal wat meer connecties hebben dan slechts een simpele member als ik, ook al had ik graag zoiets voor jou georganiseerd.
Je hebt smaak!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:24 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb wel een lichte voorkeur, als je die nogmaals met me wil delen
dan ken je mij nog niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:25 schreef Argo het volgende:
[..]
''Maar als je al genoegen neemt met het begin kom je nooit tot het eind.'' - Argo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt smaak!
Natuurlijk wil ik die nogmaals met je delen.
TL;DRquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:46 schreef huize het volgende:
Jesus wat een lappen tekst allemaal.
Goeiemorgen....en werken maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |