Uhmz ben je hiervoor al bij de dokter geweest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga weer liggen, voel mn hart weer. werd gisternacht ook al wakker en had echt gevoel alsof mn hart elk moment ermee ging kappen. Ik hoop het nie, anders ben ik dood
Die film is echt heerlijkquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ben je hiervoor al bij de dokter geweest?
Goedemorgen trouwens
Hyperventilatie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
en nee, niet naar de dokter geweest.
Cut it on the alcohol. Serieus, Fanta. Je drinkt je dood.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga weer liggen, voel mn hart weer. werd gisternacht ook al wakker en had echt gevoel alsof mn hart elk moment ermee ging kappen. Ik hoop het nie, anders ben ik dood
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
en nee, niet naar de dokter geweest.
Ik was nog best jong toen ik IT zag. Sindsdien ben ik 'bangig' voor clownsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die film is echt heerlijk
Het boek trouwens ook
Favoriete King boek is en blijft IT, wat een parel van een boek is dat zeg
kweet t..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cut it on the alcohol. Serieus, Fanta. Je drinkt je dood.
Nederland héquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik zou het echt eng vinden
Wat is het opeens mooi weer??? Ik snap er niks vanWe zouden toch 2 weken regen krijgen
Vandaag zou het in de ochtend mooi worden, daarna in de middag regen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet
Wat is het opeens mooi weer??? Ik snap er niks vanWe zouden toch 2 weken regen krijgen
denk omdat ik zo stront eigenwijs ben en alles zelf wel denk op te kunne oplossen, waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het niet lukt..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet
Ja maar nu werd ik zwetend en te vroeg wakker.... Niet leukquote:
AA.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk omdat ik zo stront eigenwijs ben en alles zelf wel denk op te kunne oplossen, waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het niet lukt..
Ik vind dat je naar de dokter moet gaan, straks hebben we geen fanta meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk omdat ik zo stront eigenwijs ben en alles zelf wel denk op te kunne oplossen, waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het niet lukt..
Ik had het liever andersom gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag zou het in de ochtend mooi worden, daarna in de middag regen.
njah, zo'n gemis is dat nu ook weer nie tochquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat je naar de dokter moet gaan, straks hebben we geen fanta meer
Jij vind het wel goedzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah, zo'n gemis is dat nu ook weer nie toch
of mezelf gewoon onsterfelijk makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |