Leuk leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bezoek niet, mijn moeder is wel helemaal platgebeld door familie terwijl ik er niet eens was, dus dat gaat morgen opnieuw
En cadeautjes inderdaad, ik heb van mijn buren en de rest van de straat in totaal al 50 euro, harkt lekker binnen
Zoiets heb ik nog nooit gehad, maar ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja na half 1 welEn de tijd daarvoor.. ik heb nog nooit zo'n ***ochtend gehad, ik werd licht in mn hoofd en zag ook alles draaien.. te weinig slaap en zenuwachtig, kreeg niks door mn keel
![]()
Pf zeg, jeetje.. ik ben blij dat dit allemaal voorbij is
A mattie watsmetjou danquote:
Yep! Ik heb nog allemaal gejatte boeken van school, die moet ik ongemerkt morgen ergens op school dumpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit gehad, maar ik ben blij voor je.
Al gemeld in het geslaagden-topic?
Inleverdatum al geweest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Yep! Ik heb nog allemaal gejatte boeken van school, die moet ik ongemerkt morgen ergens op school dumpen
Nee. Niet geleend, maar gejat. Want die boeken mocht je niet lenen en één keer had ik mn leenpasje niet bij me.quote:
Aight ouwe, alles rustig hier jeweetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aight ouwe, alles rustig hier jeweetnep gangstahsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet weet wat niet deert toch? Scholen hebben stapels van die dingen, 2 boeken en een atlas missen ze heus nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee. Niet geleend, maar gejat. Want die boeken mocht je niet lenen en één keer had ik mn leenpasje niet bij me.Ik heb hier nog 2 boeken en een Bosatlas liggen
Maar dan ben ik een dief.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert toch? Scholen hebben stapels van die dingen, 2 boeken en een atlas missen ze heus niet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aight ouwe, alles rustig hier jeweetIk weet wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten=verlatenquote:
Daarom kan ik het dus niet, ik brabbel maar watquote:
Kikkersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
Vanavond op een feestje vond iemand het grappig om een kikker op mij te gooien, ik gilde de buurt wakkerbrr glibberige dingen
Je bent niets als ze het niet kunnen bewijzenquote:
Ok Mna.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarom kan ik het dus niet, ik brabbel maar wat
Weinig, van 6 tot 8 en van 9 tot 11quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kikkers
Flitskikkers
Hoeveel heb je nou geslapen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
Vanavond op een feestje vond iemand het grappig om een kikker op mij te gooien, ik gilde de buurt wakkerbrr glibberige dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |