Kan m'n tijd wel beter besteden eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog ff snel voor de vakantie ruzie maken met de mensen die wel moeten herren.
FEEST.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan m'n tijd wel beter besteden eigenlijk.
SOBIERSOquote:
Ja een goede vriend van mij ook (eentje moet herren)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Redelijk close vriendin is gezakt trouwens, dat vind ik wel kut![]()
![]()
![]()
![]()
Balen manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:45 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jordy ouwe batsaapquote:
Mijn beste vriendin is gezakt. :/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:45 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Moet je morgen ook naar schoolquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ItaliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Italiëquote:
BAAAAAAAAAAAASquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Italië
Hebben ze ook geen eindexamens o.i.d. ben je gewoon geslaagd als je het laatste jaar voldoende staat dit dat.
Helden zijn datquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
'Ik spreek vloeibaar engels'
'Whores', bijvoorbeeld.. dat betekent ehh.. 'paard'
Geen geluid en geen zin om koptelefoon aan te sluitenquote:
"Nog"?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe hoe weet je nog hoe ik heet?![]()
Etsuuuuuuuuuquote:
David Armand danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oslima_een_trap.html
![]()
![]()
Die had toevallig naar Jordy gestuurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oslima_een_trap.html
![]()
![]()
Martijnquote:
Zitten jullie nou alweer in TC?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:06 schreef yosander het volgende:
Patrick heeft gereageerd op mijn WWW![]()
Jordy ook![]()
Op hoeveel plaatsen heb je het gezet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:06 schreef yosander het volgende:
Patrick heeft gereageerd op mijn WWW![]()
Jordy ook![]()
Trollenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Zal ik dit bij iemand neerzetten;
Proficiat met de baby. En met je diploma natuurlijk (K)
Ophef veroorzaken enzo
Dit is belangrijk hoor, anders onduidelijkheidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:06 schreef Flitskikker het volgende:
Ik kom er nu net achter dan "cum laude" niet "maar nét aan" betekent
Iedereen die zinnen van mij in diens hersencellen heeft met die term, je weet nu wat ik écht bedoelde
Jaquote:
FB, Hyves en FOK!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op hoeveel plaatsen heb je het gezet?
Ik was die vergeten
Je woont in Sittard?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Zal ik dit bij iemand neerzetten;
Proficiat met de baby. En met je diploma natuurlijk (K)
Ophef veroorzaken enzo
Ja.quote:
Vanochtend? Ik word pas wakker als er een TNT busje voor de deur staatquote:
he? wat? hoe? wie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, WWW verwijderd, want dubbel, deze kwam van FB af.
Ben ik het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Er wil een of andere wannabe vrienden met me worden___!!!!!!!
Doeiquote:
quote:Patrick and 3 other friends are now friends with Jordy .
about a minute ago
Jordy and Martijn are now friends with Patrick.
about a minute ago
Patrick and Jordy are now friends with Martijn.
2 minutes ago
Misschien op een dag als je het niet verwacht.quote:
Hij weet mijn naam niet eens..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weet hij uberhaupt jouw FB-profiel?
Misschien, alles misschien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien op een dag als je het niet verwacht.
Dan wil ik dat je mij ook toevoegt op die dagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien op een dag als je het niet verwacht.
Slijmen bij mijn verloofdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je mij ook toevoegt op die dag
Paar van die downies die ik op FB hebquote:
Ik weet niet wat jouw achternaam is..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je mij ook toevoegt op die dag
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Paar van die downies die ik op FB heb!!!
Met name die Jordy.
Jordy!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Paar van die downies die ik op FB heb!!!
Met name die Jordy.
[ insert foute opmerking om zo van maagdelijkheid af te kunnen komen ]quote:
Dan zet je de verwarming aan.quote:
Wat een lutser hèquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[..]
[ insert foute opmerking om zo van maagdelijkheid af te kunnen komen ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[..]
[ insert foute opmerking om zo van maagdelijkheid af te kunnen komen ]
Nee, ik heb al een vest aangetrokken. We moeten toch wel een beetje aan het milieu denken..quote:
Dubbelfrisss..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch besloten dat jij de ware bent![]()
quote:
Of via mijn Hyves/FBquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je zijn profiel hebt wel
Even in de vriendenlijst zoeken naar dezelfde hippiepic_
Lukt niet, ik zie nu dat zijn profiel privé is. Genoeg gestalkt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je zijn profiel hebt wel
Even in de vriendenlijst zoeken naar dezelfde hippiepic_
Oepsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een vest aangetrokken. We moeten toch wel een beetje aan het milieu denken..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Jordy: das goeien fan jou xdd nouw eh gehfielsytert dan mr he xpp
Patrick: Jezus JordyDoe es normaal dat dit. gr gr
Jordy: ok srygefeliciteerT
Teringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Jordy: das goeien fan jou xdd nouw eh gehfielsytert dan mr he xpp
Patrick: Jezus JordyDoe es normaal dat dit. gr gr
Jordy: ok srygefeliciteerT
Volgens mij wel jaquote:
Dan via die van Sanderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet, ik zie nu dat zijn profiel privé is.
Nee dan vergeet je het!quote:
Alleen als ik op Hyves jouw naam en plaats intyp..quote:
Genoeg gestalkt voor vandaag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan via die van Sander
[..]
Nee dan vergeet je het!
Zo weten de chicks mij altijd te vinden. Zie mijn sig ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als ik op Hyves jouw naam en plaats intyp..
[..]
Genoeg gestalkt voor vandaag.
Denk maar niet dat ik het vergeet !!1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als ik op Hyves jouw naam en plaats intyp..
[..]
Genoeg gestalkt voor vandaag.
Sanderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo weten de chicks mij altijd te vinden. Zie mijn sig ook
Als jij jij niet was: jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Vinden jullie mijn mentaal gehandicapt als ik mijn eigen reactie 'leuk' zou vinden
Sander jijquote:
Ik heb mijn eigen reactie bij Sander net ook gelikedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Vinden jullie mijn mentaal gehandicapt als ik mijn eigen reactie 'leuk' zou vinden
Hihi je zei "zak"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef Pino112 het volgende:
Godverdegodverdomme, wat klinkt 'Ik ben gezakt' toch kut eigenlijk![]()
![]()
Editquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Scherp. Als je het niet kan zien kan je toch nog steeds iets daarover zeggen?
Gaap.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE, LEERZAAM:
Deze dag in de geschiedenis:
In 1885 komt het Vrijheidsbeeld aan in de haven van New York. Het beeld is ontworpen door Gustave Eiffel, bekend van de Eiffeltoren en nog honderden spoorbruggen in Frankrijk.
TL;DR.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
In 1885 komt het Vrijheidsbeeld aan in de haven van New York. Het beeld is ontworpen door Gustave Eiffel, bekend van de Eiffeltoren en nog honderden spoorbruggen in Frankrijk.
Bij mij?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Edit
Maar dat ligt aan de reactie over het algemeen zou het triest zijn, maar wie weet zou ik een uitzondering maken
heel vercracktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
houw vurcrèckt quan yiy ðiepen mann?
Krijgen we nu het dagelijkse Ezell-weetjes-uur?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
Kopiëren + plakken van Encyclo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Krijgen we nu het dagelijkse Ezell-weetjes-uur?![]()
En in de laatste aflevering de ontmaskering. Net zoals in Goochelaars ontmaskerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Krijgen we nu het dagelijkse Ezell-weetjes-uur?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En in de laatste aflevering de ontmaskering. Net zoals in Goochelaars ontmaskerd!
Ik dacht voor een halve seconde dat je Snuf. wasquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En in de laatste aflevering de ontmaskering. Net zoals in Goochelaars ontmaskerd!
De mooiste halve seconde in Jordy's leven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht voor een halve seconde dat je Snuf. was
Welterusten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht voor een halve seconde dat je Snuf. was
Welterusten
Dan zou ik raar opkijkenquote:
Gevatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
De mooiste halve seconde in Jordy's leven.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
Sander, speciaal voor jou heb ik mijn berichtje over de uitslag van de examen 'leuk gevonden'. Zie DM voor de inhoud van mijn berichtje.
Mijn moeder moest huilen van blijdschap toen ik het goede nieuws vertelde. Was wel een apart maar mooi moment.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef yosander het volgende:
Ik voelde me wel een beetje baas toen ik de telefoon neerlegde en tegen m'n ma zei: geslaagd.
Ik was boven en ging eerst alles op Fok zetten, toen Twitter, Hyves en Facebook waarna ik pas mn ouders ging vertellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef yosander het volgende:
Ik voelde me wel een beetje baas toen ik de telefoon neerlegde en tegen m'n ma zei: geslaagd.
Niet. Dat zijn de onzindelijke kikkers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terecht. Jij kwaakt tot diep in de nacht..
Jij dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet. Dat zijn de onzindelijke kikkers.
Ditquote:
Share me le secret informationzzquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
Nu ga ik echt pitten mensen. Moet over 7,5 uur op
Slaap lekker!
7,5 uur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
Slaap lekker!
Ok doeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
Slaap lekker!
In plaats van dat je dan nog een uur gaat fokken kun je ook gewoon gaan slapen.quote:
de verleidingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In plaats van dat je dan nog een uur gaat fokken kun je ook gewopn gaan slapen.
Correctie: 6,5 uurquote:
Slimme jongen, doeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef Dastan het volgende:
maar inderdaad. het is verstandiger te slapen. doei allemaal
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook maar eens, morgenochtend moet ik naar school. Dag..
Ik ga dus ook, doeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook maar eens, morgenochtend moet ik naar school. Dag..
Flink kan je het niet noemen, we waren met zijn vieren omdat iedereen naar huis moest, want visite.quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HoiGa je slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
Utrecht, jij Groningen toch?
En ja ik zou eigenlijk gaan slapen
Wou gaan tellen, maar toen had je al gepostquote:
Oquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wou gaan tellen, maar toen had je al gepost
Was je niet weer gaan slapen vanochtend? Dat deed wonderen voor mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Groningen idd.
Ik ga zo ook slapen, heb amper geslapen gisterennachten moet morgen even naar school
Alleen voor Nederlands een onvoldoende (5,3), een 6 voor WiB en zelfs een 7,4 voor natuurkundequote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
OAlles voldoende gescoord trouwens?
Ik had eerst geslapen van 6 tot 8 en toen van 9 tot 11. En half 1 gebeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Was je niet weer gaan slapen vanochtend? Dat deed wonderen voor mij
O mooi!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen voor Nederlands een 5,3, een 6 voor WiB en zelfs een 7,4 voor natuurkunde![]()
Half 1, lucky bastard. Ik 10 over 5quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik had eerst geslapen van 6 tot 8 en toen van 9 tot 11. En half 1 gebeldIk wist niet dat ik kon zweten uit mn duimen, en ik voelde me vet beroerd
Precies, ik wou mijn 8,2 voor engels herkansen puur voor het naaiende, maar dat is uiteindelijk toch tijdverspillingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
O mooi!
Ik dacht nog aan herkansen, heb 2x 5. Maar eigenlijk heeft het geen zin, want ik heb er toch niks aan..
Jaaaaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Half 1, lucky bastard. Ik 10 over 5
Jij was toch ook in 1 keer geslaagd?
Zei ik toch al die tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
JaaaaHad ik echt echt echt echt niet verwacht.. ik was zelfs al begonnen met huilen toen ik de normering voor Nederlands zag
Maar dat gestress had dus niet gehoeven
Serieusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zei ik toch al die tijd
Maar je hebt serieus gehuild of bij wijze van spreken?
Beste dag ooit dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
SerieusEn toen kreeg ik dus telefoontje.. en ik had het nummer van de gene die me zou bellen als ik zou zakken opgeslagen.. zodat als hij belde ik wist dat hij het was en dus ik gezakt was. Maar ik werd dus gebeld door een ander nummer, toen dacht ik.. Toch geslaagd? Ik opnemen en heel bang, hallooo zeggen.. zegt mn mentrix 'weet je wel wat het betekend nu ik je bel?' .. ik 'jaaa dat ik geslaagd ben
'
Bezoek niet, mijn moeder is wel helemaal platgebeld door familie terwijl ik er niet eens was, dus dat gaat morgen opnieuwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:14 schreef Water123 het volgende:
Ze zal me morgen wel uitlachen, deed ze ook al aan de telefoon.![]()
Ik heb de hele dag door bezoek gekregen en cadeautjes![]()
Ja na half 1 welquote:
Leuk leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bezoek niet, mijn moeder is wel helemaal platgebeld door familie terwijl ik er niet eens was, dus dat gaat morgen opnieuw
En cadeautjes inderdaad, ik heb van mijn buren en de rest van de straat in totaal al 50 euro, harkt lekker binnen
Zoiets heb ik nog nooit gehad, maar ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja na half 1 welEn de tijd daarvoor.. ik heb nog nooit zo'n ***ochtend gehad, ik werd licht in mn hoofd en zag ook alles draaien.. te weinig slaap en zenuwachtig, kreeg niks door mn keel
![]()
Pf zeg, jeetje.. ik ben blij dat dit allemaal voorbij is
A mattie watsmetjou danquote:
Yep! Ik heb nog allemaal gejatte boeken van school, die moet ik ongemerkt morgen ergens op school dumpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit gehad, maar ik ben blij voor je.
Al gemeld in het geslaagden-topic?
Inleverdatum al geweest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Yep! Ik heb nog allemaal gejatte boeken van school, die moet ik ongemerkt morgen ergens op school dumpen
Nee. Niet geleend, maar gejat. Want die boeken mocht je niet lenen en één keer had ik mn leenpasje niet bij me.quote:
Aight ouwe, alles rustig hier jeweetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aight ouwe, alles rustig hier jeweetnep gangstahsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat niet weet wat niet deert toch? Scholen hebben stapels van die dingen, 2 boeken en een atlas missen ze heus nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee. Niet geleend, maar gejat. Want die boeken mocht je niet lenen en één keer had ik mn leenpasje niet bij me.Ik heb hier nog 2 boeken en een Bosatlas liggen
Maar dan ben ik een dief.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert toch? Scholen hebben stapels van die dingen, 2 boeken en een atlas missen ze heus niet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aight ouwe, alles rustig hier jeweetIk weet wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten=verlatenquote:
Daarom kan ik het dus niet, ik brabbel maar watquote:
Kikkersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
Vanavond op een feestje vond iemand het grappig om een kikker op mij te gooien, ik gilde de buurt wakkerbrr glibberige dingen
Je bent niets als ze het niet kunnen bewijzenquote:
Ok Mna.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarom kan ik het dus niet, ik brabbel maar wat
Weinig, van 6 tot 8 en van 9 tot 11quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kikkers
Flitskikkers
Hoeveel heb je nou geslapen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
Vanavond op een feestje vond iemand het grappig om een kikker op mij te gooien, ik gilde de buurt wakkerbrr glibberige dingen
5:10-8:10quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weinig, van 6 tot 8 en van 9 tot 11jij?
Valt wel mee eigenlijk. Was die dag ervoor pas 14.00 wakker...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ben je nu niet moe dan? Ik val bijna in slaap
Doe niet stoer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:33 schreef -tape- het volgende:
Ik ben klaar wakker.
Lekker snuiven.
Lekker lekker.
Oquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Was die dag ervoor pas 14.00 wakker...
Dat beest doet je niks hoor... Het enige waar je bang voor hoeft te zijn is grut met een angelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vond het niet grappighet was een vies bruin klein glibberig kikkertje
Wat is grut?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat beest doet je niks hoor... Het enige waar je bang voor hoeft te zijn is grut met een angel
Die buikgevoelens in dat uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
OIk ben blij dat gisteren voorbij is, mn lichaam begaf het bijna
Teveel hormonen!
1) Afval 2) Afval van metaal 3) De kleintjes 4) Gebroken boekweit 5) Gebroken graan 6) Gemalen graan 7) Geplet graan 8) Gespuis 9) Kinderen 10) Kleine kinderen 11) Kleingoed 12) Kriel 13) Kroost 14) Ont...quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die buikgevoelens in dat uuren de muziek ondertussen keihard. Maar hij belde maar niet.
Ik las op Hyves dat iemand was gezakt in een klas na mij, dus een beetje hoop.
Alleen m'n mentor flashte me nog wel. Ik ben eerste van de klas en hij belde pas om 15:20 ofzo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
1) Afval 2) Afval van metaal 3) De kleintjes 4) Gebroken boekweit 5) Gebroken graan 6) Gemalen graan 7) Geplet graan 8) Gespuis 9) Kinderen 10) Kleine kinderen 11) Kleingoed 12) Kriel 13) Kroost 14) Ont...
Ik moet om 13:45 cijfers halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik werd al vrij snel gebeld, om half 1. Ze begonnen om 12u met bellen en belden eerst de gezakten, waren er 3. En daarna geslaagden, dacht wel even dat ik echt was gezakt toen de telefoon zo vroeg ging.. Moet straks nog in de ochtend naar school
Ik vind het raar dat we de boeken niet eerder mogen inleveren dan de inleverdatum die voor iedereen bestemd isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet om 13:45 cijfers halen.
En nog geld van kopieerpasjes en kluissleutels innen.
Iets met overzicht dacht ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat we de boeken niet eerder mogen inleveren dan de inleverdatum die voor iedereen bestemd is
Zieligquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
Bij mij zijn er trouwens ook echt veel mensen gezakt
Ben nog steeds bezig met in mijn hoofd mensen afstrepen die ik vanavond niet heb gezien
Uit alleen al mijn klas 7 vd 30, voor zover.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
ZieligHoeveel van de hoeveel?
Bij ons 3 (met een her) van de 65. Het viel me mee, ik dacht dat wel meerdere zouden zakken
Goedemorgenquote:
Dat is veelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Uit alleen al mijn klas 7 vd 30, voor zover.
Poeh hee, dat is ook veel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
20 van de 100 gezakt hier... nog wel 10 daarvan met een her.
Ik moet ze 1 juli terugbrengen. Om 8:30 (!!).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat we de boeken niet eerder mogen inleveren dan de inleverdatum die voor iedereen bestemd is
Jaquote:
Ik 6 juli. Maar ik wil ze nu gewoon kwijt. Heb alle andere spullen van de middelbare school al weggegooidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet ze 1 juli terugbrengen. Om 8:30 (!!).Dat is eerder dan mijn eerste uur
Die tijden zijn normaliter om de mensen te verspreiden, dus ik kom lekker 's middags.
Je tandarts? Dat zal dan wel ja, leuk toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is veelIk heb een bos bloemen van mn tandarts gekregen, dat vond ik zo vreemd. Ik zie die vent alleen maar met de controles.. en hij stond pats voor mn deur met een grote bos bloemen
Hij weet dat ik tandarts wil worden, vind ie vast leuk of zo
Hihiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik 6 juli. Maar ik wil ze nu gewoon kwijt. Heb alle andere spullen van de middelbare school al weggegooid
Mn tandarts, en ook nog in pak! Lief van hem ja, maar toch raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je tandarts? Dat zal dan wel ja, leuk toch?
Zou kunnen, maar ik denk dat ik ze in mn kluis dump morgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hihi
Je kunt ze alvast in een krat stoppen met de lijst erbij. En dat in de schuur ofzo ergens wegzetten.
Moet je niet je sleutel inleveren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat ik ze in mn kluis dump morgen.
Klinkt als een sympathieke ventquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mn tandarts, en ook nog in pak! Lief van hem ja, maar toch raar.
Haha blije jijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet je niet je sleutel inleveren?
Bij ons de slaagresultaten:
VWO: 87% (zit ik bij!!)
HAVO: 80%
Best aardig lijkt me.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:48 schreef Verras het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
Met 8 achten en 2 zevens:D
Ik lees dat en het begint te regenen hierquote:
Gefeli!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:48 schreef Verras het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
Ja ik heb dus een platte dak en dan hoor je het heel goed, maar dat vind ik wel prettig met slapen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik lees dat en het begint te regenen hier
Heb ik nog een gehorig dak ook
Hier niet. Ik wil dat het gaat regenen, ik houd van dat geluid, zeker als ik ga slapenquote:
8 (acht!) achten? Welk niveau?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:48 schreef Verras het volgende:
GESLAAAAAAAAGD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |