Graag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
De oplossing: op vakantie gaan en nooit meer terugkomen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik ga slapen. All by myself!!!!
Ik ook. Zelfs huisdierloos nu...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik ga slapen. All by myself!!!!!
ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga je vrijdagavond lekker vertroetelen, troostvoedselquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Donequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
En nu?
Kan iemand een mod vragen mijn nieuwe topic te sluiten?
Huh? Hoe krijg je t voor elkaar een dubbele te openen? Fok zegt dan toch dat er al eentje open is in de reeks?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
En nu?
Kan iemand een mod vragen mijn nieuwe topic te sluiten?
toch niet vrijdag aanstaande hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ga je vrijdagavond lekker vertroetelen, troostvoedsel
Volgende week.quote:
Ik ga kijken of ik iets kan ruilen met werk, zo ja dan ga ik komen ok?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ga je vrijdagavond lekker vertroetelen, troostvoedsel
Kom je daarna ook naar friso?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga kijken of ik iets kan ruilen met werk, zo ja dan ga ik komen ok?
Mobiel anders misschien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je t voor elkaar een dubbele te openen? Fok zegt dan toch dat er al eentje open is in de reeks?Of maak je ze nog steeds handmatig aan?
Ach ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat gaat vervelen op een gegeven moment hoor
Niet vandaag maar volgende week.quote:
Zeker nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet vandaag maar volgende week.
Breezersletje, voel je niet verplicht maar welkom
Lamsvleesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik iets kan ruilen met werk, zo ja dan ga ik komen ok?
ALLLL BAAIII MAAAIII SEEELLLVVVVVquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het wat zachter, er proberen hier mensen te slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:43 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ALLLL BAAIII MAAAIII SEEELLLVVVVV
DOWNT WANT TO BIIII ALL BAAAIII MAAIII SEEEELLLVVVVV.
Ja ik weet het, het is prachtig.
slapen is voor oude mensen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kan het wat zachter, er proberen hier mensen te slapen
Echt mooi.quote:
Heb je zelf al een piging ondernomen ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:52 schreef Olympus het volgende:
Waarom is het op dit moment zo dood hier?
Wie blaast er hier eens wat extra leven in!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Fuck yeah, waarschijnlijk mag ik gewoon een herkansing maken dit jaar nog in plaats van uitsluiting.
Moet nog wel het gesprek hebben, maar die man zei dat de afspraak beter eerder kon, aangezien de herkansing 2 dagen later ingeleverd moet worden. Dus niks bekennen, en ik zit goedquote:
Oeh, mazzel. Of gaat het altijd zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Moet nog wel het gesprek hebben, maar die man zei dat de afspraak beter eerder kon, aangezien de herkansing 2 dagen later ingeleverd moet worden. Dus niks bekennen, en ik zit goed
Geen ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oeh, mazzel. Of gaat het altijd zo?
Kom je langs?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Even mijn laatste hepatitis A-B vaccinatie halen bij de GGD in Amsterdam
Homo's blazen nooit leven in, ze zuigen leven eruit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:52 schreef Olympus het volgende:
Waarom is het op dit moment zo dood hier?
Wie blaast er hier eens wat extra leven in!
Pseudo-goed, nu nog kijken wanneer hij toegeeft dat het niks gaat worden.quote:
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Pseudo-goed, nu nog kijken wanneer hij toegeeft dat het niks gaat worden.
Haha noooo ik wist wel al dat het niks ging worden maar ik had gewoon zin om met hem te daten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat is dit dan?![]()
Jij denkt dat hij jou niet leuk vindt?
Maar je was (?) toch verliefd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:21 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha noooo ik wist wel al dat het niks ging worden maar ik had gewoon zin om met hem te daten.Maar we passen gewoon niet zo en hij weet dat ik sceptisch ben maar dat moet hij zelf nog zien denk ik, ihi.
Haha ja, nog steeds wel een beetje. Het kan zo lief uit zijn ogen kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar je was (?) toch verliefd?
Maar hoezo passen jullie niet bij elkaar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ja, nog steeds wel een beetje. Het kan zo lief uit zijn ogen kijken.
Kan toch zijn dat het qua persoonlijkheid niet goed past?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar hoezo passen jullie niet bij elkaar?
Klopt, maar het klinkt zo teleurstellend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat het qua persoonlijkheid niet goed past?
Wat Erik zegt. En hij te homo en te aanhankelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar hoezo passen jullie niet bij elkaar?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het ook wel lichtjes, maar ik wist het stiekem wel van tevoren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Klopt, maar het klinkt zo teleurstellend.
Ja want aanvankelijke homo's zijn zó vervelendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wat Erik zegt. En hij te homo en te aanhankelijk.
Nee da kan niet. Ze zijn toch beide homo? Dan match je dus!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja want aanvankelijke homo's zijn zó vervelend
Wruwuruwuruwurw.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da kan niet. Ze zijn toch beide homo? Dan match je dus!
Terugkrabbelen?quote:
Heb je iets aan mijn links gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Olympus het volgende:
[..]
Staat nog in de kinder schoenen bedoel je, maar leert snel.
eigenlijk werk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Terugkrabbelen?
Kom ik te dichtbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
zo warm is het hier nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
Dn heb ik echt zoiets van "maak er dan een eind aan" of zo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoe heeft het zover kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ja, maar ik kan me voorstellen dat er chirurgen zijn die staan te springen om zoiets te mogen opereren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
"En Hai heeft geen geld om hem weg te laten halen."
Zo dus.
Moeten ze wel weten dat ie bestaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me voorstellen dat er chirurgen zijn die staan te springen om zoiets te mogen opereren.
quote:
Dat zal het probleem geweest zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moeten ze wel weten dat ie bestaat natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Steve het volgende:
Ledûb toernooi én keverweekend in Budel, wat een drukte.. Gekkenhuis!
quote:
Je hebt dus plagiaat gepleegd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Moet nog wel het gesprek hebben, maar die man zei dat de afspraak beter eerder kon, aangezien de herkansing 2 dagen later ingeleverd moet worden. Dus niks bekennen, en ik zit goed
Misschien moeten we een kinderdagverblijf openen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moeten we een kinderdagverblijf openen.
Misschien kan er een actie komen, een soort Haitje voor een karweitjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me voorstellen dat er chirurgen zijn die staan te springen om zoiets te mogen opereren.
Weet je de uitslag van de sollicitatie al?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kan er een actie komen, een soort Haitje voor een karweitje
Omdat je het hebt over 'niets bekennen'...quote:
wat een zelfdisciplinequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb zin in chips of zo. Maar ik heb al 2 uur een bus pringles naast me staan, nog steeds dicht
respectquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb zin in chips of zo. Maar ik heb al 2 uur een bus pringles naast me staan, nog steeds dicht
Go get that Oscar boyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Een slechte generale is een goede première toch? nou... Dan moet onze première Oscar waardig zijn morgen.
Wat een absolute bagger was dit vandaag zeg. We hebben de generale niet eens afgekregen ... Net thuis. Het was om half 7 begonnen.
Stukken decor niet af. Sommige zo slecht dat de regisseur ze echt niet op toneel wil hebben. Changementen die nu pas gezet worden en waar te weinig mensen voor blijken te zijn. Orkest wat amper te horen is omdat t geluid verkeerd is afgesteld. Jurken en overhemden die kwijt waren. Microfoons die uitvielen de hele tijd. Ruimte gebrek op toneel .... Kortom: drama.
On top of it all moet ik morgen een familie feest organiseren. Op de dag van de première. Omdat het zo kut ging morgen eerder komen:... Dat gaat dus niet lukken. Dus ik race van hot naar haar .... Terwijl het in t midden van die toneelchaos eigenlijk kalm moet zijn in m'n kop.
Kortom: ik kan echt letterlijk wel janken. Dus slapen dan maaren bidden naar die man daarboven.
Nee, niet genoeg zin erinquote:
Ja, maar ja. Dat is weer gedoe. Hier kan ik gewoon linkje posten klaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef wonderer het volgende:
Heb je al een tumblr account? Kun je al die mooie foto's rebloggen en alles
Nee sorry... die is al weg...quote:
Waar werk je?quote:
Hema@CS, en neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waar werk je?
Moet je vandaag, als in zaterdag, ook werken?
Hè das nou jammer, ik ga d'r natuurlijk wel op letten nu.quote:
Lolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hè das nou jammer, ik ga d'r natuurlijk wel op letten nu.
Ik heb héél vruuger een vlam gehad die op de notenafdeling van de Hema werkte
Jij houdt ook echt van lekker eten hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
LolAnyways niemand wou mijn dienst overnemen/ruilen vrijdag, dus too bad
De enigste reden dat ik nog bij mijn ouders zou komen is omdat mijn vader kan koken als geen anderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij houdt ook echt van lekker eten hè?
Ik kon me al geen andere reden voorstellen waarom je anders wilde komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De enigste reden dat ik nog bij mijn ouders zou komen is omdat mijn vader kan koken als geen anderDus ja
Gezelligheid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik kon me al geen andere reden voorstellen waarom je anders wilde komen
En...
Bij je ouders zou komen... kom je daar niet meer dan, slecht contact?
Ja, handig gezegd... op de dag zelf en aangezien ik het organiseer. Dat gaat dus niet hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef wonderer het volgende:
Gewoon dat familiefeest droppen, dat scheelt een stuk
Ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Doe mij die monteur dan maar, gezellige kletspartner voor de lover van Ang3l, of is het gek dat dat het eerste is waar ik aan denk
waarom ben je er dan al uit gegaan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh... Vies weer.. Wat zou ik graag in bed liggen nu!
werkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom ben je er dan al uit gegaan ?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van mij, van mij, van mij!
Voor mensen die me willen spotten, vanmiddag ga ik wéér naar de film om 15.15 uur in Pathe city in Amsterdam tree of lifequote:
Maandag weet ik of ik door ben naar de tweede en laatste ronde...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je de uitslag van de sollicitatie al?
Dus na alle treinspotters en vliegtuigspotters, komen er nu ook TMM-spotters...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor mensen die me willen spotten, vanmiddag ga ik wéér naar de film om 15.15 uur in Pathe city in Amsterdam tree of life
Spannend! Ik duim voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maandag weet ik of ik door ben naar de tweede en laatste ronde...
Thanks! Ik ben ook erg benieuwdquote:
daar valt niet mee te spottemquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus na alle treinspotters en vliegtuigspotters, komen er nu ook TMM-spotters...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef BrandX het volgende:
Hallo GC-ers,
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen GC. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's die naaktheid (blote tetten mag dus ook niet meer!) of seksuele activiteiten bevatten (ook in usericons)
• Onzedelijke of provocerende beelden
• Grof of onfatsoenlijk taalgebruik, inclusief erotische verhalen
• Sekstips of -adviezen
• Sites over seksuele fetisjen (bijvoorbeeld inhoud over voetfetisjen)
• Seksspeeltjes of erotische producten
• Advertenties voor of links naar externe sites die inhoud voor volwassenen bevatten
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
De meeste SC's en diverse reeksen hebben een TopicPointer gekregen met eenzelfde strekking.
Posts met toch expliciete inhoud worden gedelete, in ieder geval for the time being.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Danny het volgende:
Google heeft adsense tijdelijk uitgeschakeld. Er is de laatste maanden iemand bezig elk topic waarin een tepel zichtbaar is aan te melden bij adsense en aangezien wij alleen maar reactief kunnen ingrijpen na een melding kan dat een probleem zijn.
Ik ben bezig adsense in het geheel uit te schakelen in diverse fora en onder diverse voorwaarden en die te vervangen door een alternatieve bannerboer, maar vooralsnog hebben we dus niets.
Ik wijs iedereen er nog maar even op dat het plaatsen van gruwelijke en gewelddadige afbeeldingen en seksuele afbeeldingen en naakt niet zijn toegestaan. Dat waren ze al niet, maar dit wordt vanaf nu strenger gehandhaafd, behalve in daarvoor bestemde fora (B&H, KPD, US). Die forums krijgen geen adsense meer, maar zullen binnenkort een andere bannerboer mogen begroeten.
[..]
Als dit langdurig of permanent is betekent dat inderdaad, zonder dollen, het einde van FOK!. Zonder de adsense inkomsten is het binnen een maand gedaan met FOK!.
Ja, en ik maar denken dat ik geen leven heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat een Fokker de boel willens en wetens aan het vernaggelen is?
Een gefrustreerde user of een concurrent van Fok! misschien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat een Fokker de boel willens en wetens aan het vernaggelen is?
Ted.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Of die gast bij wie Danny Fok moet uitkopen
Maak maar een [HOMO] kamer in Habbo Hotel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie gaat er mee iets anders zoeken?
Alsof ik alleen hier post voor om naakte mannen te zien... daar heb ik andere sites voor hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Kunnen we dan niet verhuizen naar KPDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:
Je mag niets seksueels of erotisch getint posten of schrijven, of naar verwijzen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof ik alleen hier post voor om naakte mannen te zien... daar heb ik andere sites voor hoor
Joh stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
@ Tha_Erikquote:
Open een topic in B&H of sex.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Als we het hier niet meer over mooie mannen mogen hebben of foto's mogen posten,
Tears of the sun.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:38 schreef Steve het volgende:
Erik hoe heet die film ook alweer waarvan jij dacht dat ik hem wel leuk zou vinden?
Ik zie alleen een crashende auto, ik denk niet dat het een probleem is.quote:
Conversations with other women.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:38 schreef Steve het volgende:
Erik hoe heet die film ook alweer waarvan jij dacht dat ik hem wel leuk zou vinden?
Ziet er mierzoet uit, maar we zullen er van smullenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef Bartjebart het volgende:
Breezerslet
Gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Hij komt gewoon in Pathé hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mensen hij draait maar in een zeer beperkt aantal bioscopen, maar gaat The tree of life zien! Magisch mooi het leven verfilmd
In Eindhoven niet en in Amsterdam alleen bij Tuschinski op het momentquote:
Tanden er in en schudden!quote:
Eigenlijk gewoon een kroegje met loungebank, klein, huiskamersfeer.quote:
Ik weet niet of er zoiets ook voor heterovrouwen is.quote:
Yeah, I knowquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet niet of er zoiets ook voor heterovrouwen is.
Mannen zijn daar anders in
Praten wij nou zo langs elkaar heen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, I knowHet had voor heteromannen kunnen zijn, ik wist niet dat het (ook) voor pick up was.
Als de homo's weg gaan, komt het geld nog wel binnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Persoonlijk heb ik er meer moeite mee dat Fok!/Danny zich nooit echt druk heeft gemaakt over discriminerende of gaybash posts, maar nu de centjes opeens in het geding zijn, gaan ze wel opeens heel puriteins streng toezien op aanstootgevende teksten of plaatjes. Kom op zeg.
Het was ook meer om de 'HEMA' tompouce'en te doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ziet er mierzoet uit, maar we zullen er van smullen
Blijkbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Praten wij nou zo langs elkaar heen?
Moet ik nog duidelijker zijn?
Zijn vies.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was ook meer om de 'HEMA' tompouce'en te doen
Nog niks sleazies hoor... nog nietquote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik begin iemand wel heel leuk te vinden....
Oeh!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nog niks sleazies hoor... nog nieten ook nog geen dirt
Naja, beetje wel, maar dat was op msn
Nopequote:
ahquote:Op zondag 19 juni 2011 02:58 schreef Burner82 het volgende:
nee, toch wel iets ouder
Ik zou hem durven meenemen naar mijn ouders
Mooi zoquote:Op zondag 19 juni 2011 03:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah
Ik was vandaag bij een stel.. ze zijn zo leuk
Er zijn genoeg gevallen dat er mensen geband zijn om homofobe uitspraken. En het gaat niet om zomaar wat centjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Persoonlijk heb ik er meer moeite mee dat Fok!/Danny zich nooit echt druk heeft gemaakt over discriminerende of gaybash posts, maar nu de centjes opeens in het geding zijn, gaan ze wel opeens heel puriteins streng toezien op aanstootgevende teksten of plaatjes. Kom op zeg.
ik mag straks naar die rooij meuluhquote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tuurlijk zie ik altijd kritiekpuntjes, maar ik heb er verassend veel van genoten
Mooi zoquote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tuurlijk zie ik altijd kritiekpuntjes, maar ik heb er verassend veel van genoten
Succes!!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo
Laatste show start over 20 min. Adrenalineeee! En janken strakshet verbaasd sommigen hoe makkelijk ik voor een scène kan janken .... Gheheh. Toch ook eens acteren proberen?
Wink, wink, wink.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo
Laatste show start over 20 min. Adrenalineeee! En janken strakshet verbaasd sommigen hoe makkelijk ik voor een scène kan janken .... Gheheh. Toch ook eens acteren proberen?
Whehe... dat is wel komisch jaquote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef Steve het volgende:
Als je bij google op gay, lesbian, trangender enzo zoekt komt er een regenboog rechts van de zoekbalk, grappig..
Ja, jij ook dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
TMM jij was gisteren bij Burgermeester?
Nee vandaag maar ik zag mijn burger en dacht opeens dat ik die eerder had gezien (foto op facebook)quote:
Ja, bijzonder goede burgers hebben ze daar, vooral dat trio is erg leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee vandaag maar ik zag mijn burger en dacht opeens dat ik die eerder had gezien (foto op facebook)
Als jij zo van lekker eten houdt als je overkomt, hoe houdt je je figuur dan op peil?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Meester Burger, en vriend van me had de Maandburger
Hard werkenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Als jij zo van lekker eten houdt als je overkomt, hoe houdt je je figuur dan op peil?
Ik moest een beetje huilenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104814-doodslag
Alleen dat accent was soms echt té lelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
Hans Kesting is echt een geweldige acteur
Dat vond ik juist sexyquote:Op zondag 19 juni 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen dat accent was soms echt té lelijk
Zo goed ja, dan reserveer ik em voor morgen, genoeg drama gezien vandaagquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104814-doodslag
Het was een Ier die Nederlands sprak. Vlaams klinkt heel anders (hoewel minstens so sexyquote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb mij er dood aan geirriteerd.. leek soms wel belgisch!
Ja, dat snapte ik ook nog wel.. haha!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was een Ier die Nederlands sprak. Vlaams klinkt heel anders (hoewel minstens so sexy)
morgen dan maar eens naar uitzending gemist kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook nog wel.. haha!
Maar goed..
Die blonde jongen
Haha!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ken Kesting alleen uit Klokhuis eigenlijk
Hij is een van de belangrijkste spelers bij toneelgroep Amsterdamquote:Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ken Kesting alleen uit Klokhuis eigenlijk
Ja, weet ik, heb wel eens een artikel/interview gelezen. Hij zat in een homostuk een poosje terug, toch? En Angels in America?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hij is een van de belangrijkste spelers bij toneelgroep Amsterdam
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Op missie in vondelpark, maar iemand staat raar te doen op mijn locatie
De graal zit in ons allenquote:
Pas op voor het levensgevaarlijke konijn.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pas op voor het levensgevaarlijke konijn.
Ik mag toch hopen van niet, aangezien youtube van google is... dus alles wat daar op staat is goed, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Of zijn dit grove en provocerende beelden?
Zo werkt dat niet. Want veel ehm... "interessante" blogs staan op Blogger, en dat is ook van Google. Maar ook op Blogger mag je geen gebruik maken van Adsense, als het 18+ materiaal is.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, aangezien youtube van google is... dus alles wat daar op staat is goed, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |