abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98275376
Robert Gesink start op 2 juli aan zijn derde Tour. In de eerste moest hij opgeven na een polsbreak, terwijl hij vorig jaar zesde werd. Dit jaar wil hij nog een stap hoger en is wellicht het podium haalbaar.

Rabobank zal volledig in dienst staan van Gesink, die onder andere Bauke Mollema, Luis-Léon Sanchez en Juanma Garaté meekrijgt als knechten.

Gesink in het geel naar Parijs???? Wie weet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_98276156
Als hij en zijn team in goede conditie blijven... dan voorspel ik een plaats bij de eerste 10.. Winnen van Contador of Evans of Gilbert zie ik Robert nu nog niet doen.. Zeker niet als Contador weer zijn biefstukken laat invliegen... ;)
pi_98276370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Nico987 het volgende:
Als hij en zijn team in goede conditie blijven... dan voorspel ik een plaats bij de eerste 10.. Winnen van Contador of Evans of Gilbert zie ik Robert nu nog niet doen.. Zeker niet als Contador weer zijn biefstukken laat invliegen... ;)
Gilbert que? In het eindklassement van de Tour?

Robert rijdt gewoon top-5 als hij in orde is.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:04:35 #4
11102 knep
Mountainfreak
pi_98276470
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef TheArt het volgende:
Robert rijdt gewoon top-5 als hij in orde is.
Dit inderdaad, als de echte topvorm nog komt in combinatie met z'n verbeterde tijdrit dan zit er meer in.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:05:51 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_98276531
quote:
of Gilbert
:o
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_98277365
In goede conditie zal het een top vijf worden. Alles minder zal tegenvallen denk ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_98284416
Ben erg benieuwd of hij met deze voorbereiding inderdaad precies kan pieken op het moment dat het moet.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_98284434
Robert gaat hopelijk de witte trui pakken :Y.
pi_98287514
Gewoon podium rijden :7
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_98301234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Robert gaat hopelijk de witte trui pakken :Y.
Dingt Andy Sleck daar ook nog naar mee?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_98301915
quote:
Als hij en zijn team in goede conditie blijven... dan voorspel ik een plaats bij de eerste 10..
Wow, durf je die gewaagde voorspelling wel aan? :')

quote:
Winnen van Contador
klopt
quote:
of Evans
heus wel
quote:
of Gilbert
:')
quote:
zie ik Robert nu nog niet doen..
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:11:22 #12
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_98302001
Ik denk ook niet dat het Gesink gaat lukken. Verwacht een plaats in de top 10 en als hij een goede tour rijdt verwacht ik top 5.
040
pi_98302085
Gesink wordt steeds sterker. Was te zien in de Dauphine. Ik denk dat een 3e plaats zeker mogelijk is. Alleen A Schleck en Contador schat ik hoger in op het moment.
pi_98302993
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:47 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dingt Andy Sleck daar ook nog naar mee?
Nee.

Grootste concurrenten lijken Uran en Van Garderen, dus die trui is wel binnen als hij overeind blijft.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:46:21 #15
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_98303192
Denk dat Gesink derde gaat worden, achter Andy Schleck en Contador. De rest van de renners moet Gesink bergop de baas kunnen zijn, en zijn tijdrit is ook sterk verbeterd, dus dat zit wel goed... maar Schleck en Contador zijn toch een maatje te groot, vrees ik.
pi_98304119
Gesink gaat 100% zeker de top vijf halen en misschien zelfs de top drie. Zoals meerdere al zeggen zijn Schleck en Contador gewoon sterker. Enige voordeel wat Gesink t.o.v. Contador heeft is dat Contador al de Giro gereden heeft. Dat kan bertje wel parten spelen in de derde week. Maar normaal gesproken gaat dat hem niet lukken.
pi_98304277
Ten Dam - Mollema zetten de turbo erop en Gesink springt weg als veel favorieten eraf zijn. Zoiets is te mooi om waar te zijn :p
pi_98305432
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef I0_0I het volgende:

[..]

Nee.

Grootste concurrenten lijken Uran en Van Garderen, dus die trui is wel binnen als hij overeind blijft.
Denk eigenlijk dat de concurrentie vooral uit zijn eigen ploeg komt met Mollema. Uran en Van Garderen zijn zeker goede renners, maar Uran heeft nog nooit een goed klassement gereden, terwijl van Garderen dat waarschijnlijk ook (nog) niet kan.

Maar ik hoop dat Gesink serieus mee kan doen om plaats 3, Gesink in de vorm van Vuelta 2009 kan dat zeker, denk dat hij toen beter in vorm was dan de Tour vorig jaar.
pi_98305975
Hij fietst zo lelijk, doet pijn aan de ogen.
- verwijderd door admin -
pi_98308992
3e plek achter contador/schleck en de witte trui :D
pi_98326420
quote:
De eerste 10 ja? Wow!

zaterdag 18 juni 2011 @ 10:36:45 #22
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_98326707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:21 schreef Klaphark het volgende:

[..]

De eerste 10 ja? Wow!

Nou als Gilbert in de top 10 eindigt dan weet ik zeker dat hij niet zuiver is :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_98327073
Robert laat Bauke in Rit 18 zijn trein leiden, dan gaat robert aanvallen op de 3 bergen van HC
pi_98329105
Rabo (en Gesink) zet dit jaar alles in dienst van het klassement; daarmee zijn etappe-overwinningen van ondergeschikt belang (tuurlijk, ze zullen ze niet laten lopen als de gelegenheid zich voordoet ;) ). Gegeven de ploeg met Mollema, Garate, en de nodige andere klimmers zoals (mogelijk/waarschijnlijk Ten Dam) zouden alle voorwaarden wat betreft de ploeg voor Gesink ideaal zijn. Waarschijnlijk dat Rabo wat dat betreft wel de sterkste ploeg heeft. Leopard/Trek, Omega Pharma/Lotto en Saxobank hebben in vergelijking een wat krappere groep mannen om hun kopman te helpen.
Wat Gesink zelf betreft lijkt het ook wel goed te zitten. Hij komt steeds beter in vorm zoals we in de laatste 2 etappes van de Dophiné hebben mogen zien. Hij heeft zn hoogtestage goed verteerd, en komt steeds meer in vorm.
De omstandigheden zijn dus prima wat dat betreft. De tour wordt echter niet alleen maar door omstandigheden en vorm beslist, maar ook op slimheid, omstandigheden en een stukje geluk. Als het tegen zit zal de ploeg continue aanvallers moeten gaan terug halen. Gesink moet dus zorgen dat hij niet te vroeg in het geel komt te zitten, en het vuile werk laat opknappen door Saxo en Leopard, om in de laatste week toe te kunnen slaan.
Dan blijft natuurlijk de factor geluk (of pech, hoe je het bekijkt) over... een keertje op een ongunstig moment lek rijden, of een valpartij en het klassement mag de vuilnisbak in. Maakt hij kans op een overwinnig?? Jazeker, maar of hij het ook waar gaat maken zullen we live meemaken
pi_98330891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk eigenlijk dat de concurrentie vooral uit zijn eigen ploeg komt met Mollema. Uran en Van Garderen zijn zeker goede renners, maar Uran heeft nog nooit een goed klassement gereden, terwijl van Garderen dat waarschijnlijk ook (nog) niet kan.

Mollema heeft ook pas 1 grote ronde gereden (Giro 2010), dus moeilijk te zeggen of hij echt mee kan doen in de Tour. Echte concurrentie is er normaal gesproken niet voor de witte trui van Gesink, maar achter hem verwacht ik ook wel wat van Jerome Coppel....zou me niets verbazen als dat de beste Fransman in het AK gaat worden en top 15-20 weet te rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')