Gilbert que? In het eindklassement van de Tour?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Nico987 het volgende:
Als hij en zijn team in goede conditie blijven... dan voorspel ik een plaats bij de eerste 10.. Winnen van Contador of Evans of Gilbert zie ik Robert nu nog niet doen.. Zeker niet als Contador weer zijn biefstukken laat invliegen...
Dit inderdaad, als de echte topvorm nog komt in combinatie met z'n verbeterde tijdrit dan zit er meer in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef TheArt het volgende:
Robert rijdt gewoon top-5 als hij in orde is.
Dingt Andy Sleck daar ook nog naar mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Robert gaat hopelijk de witte trui pakken.
Wow, durf je die gewaagde voorspelling wel aan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Nico987 het volgende:
Als hij en zijn team in goede conditie blijven... dan voorspel ik een plaats bij de eerste 10..
kloptquote:Winnen van Contador
heus welquote:of Evans
quote:of Gilbert
quote:zie ik Robert nu nog niet doen..
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dingt Andy Sleck daar ook nog naar mee?
Denk eigenlijk dat de concurrentie vooral uit zijn eigen ploeg komt met Mollema. Uran en Van Garderen zijn zeker goede renners, maar Uran heeft nog nooit een goed klassement gereden, terwijl van Garderen dat waarschijnlijk ook (nog) niet kan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Nee.
Grootste concurrenten lijken Uran en Van Garderen, dus die trui is wel binnen als hij overeind blijft.
De eerste 10 ja? Wow!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef Nico987 het volgende:
Als hij en zijn team in goede conditie blijven... dan voorspel ik een plaats bij de eerste 10.. Winnen van Contador of Evans of Gilbert zie ik Robert nu nog niet doen.. Zeker niet als Contador weer zijn biefstukken laat invliegen...
Nou als Gilbert in de top 10 eindigt dan weet ik zeker dat hij niet zuiver isquote:
Mollema heeft ook pas 1 grote ronde gereden (Giro 2010), dus moeilijk te zeggen of hij echt mee kan doen in de Tour. Echte concurrentie is er normaal gesproken niet voor de witte trui van Gesink, maar achter hem verwacht ik ook wel wat van Jerome Coppel....zou me niets verbazen als dat de beste Fransman in het AK gaat worden en top 15-20 weet te rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de concurrentie vooral uit zijn eigen ploeg komt met Mollema. Uran en Van Garderen zijn zeker goede renners, maar Uran heeft nog nooit een goed klassement gereden, terwijl van Garderen dat waarschijnlijk ook (nog) niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |