Ik denk dat het wel meevalt, net als vorig jaar. Of ze moeten de affaire Nigrelli/Lampre laten barsten tijdens de tour.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef AntiSocial het volgende:
Hier kun je je voorspelling kwijt.
Wie wordt er betrapt?
Welke smoezen worden er bedacht?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Waaghals het volgende:
op de voorlaatste dag wordt de hele top10 uit koers gehaald
quote:
tja ik zou mijn handen er niet voor in het vuur steken hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Vandaag twee verschillende collega's gehoord :
"Die jongens van Rabobank rijden opeens wel opvallend goed, wel verdacht !"
Lijken me twee collega's met nogal weinig wielerkennis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Dat doe ik voor niemand meer in de wielersportquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tja ik zou mijn handen er niet voor in het vuur steken hoor
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef Madhouse11 het volgende:
ja daarom zei ik dat ook, was niet specifiek bedoeld op de Nederlanders die nu boven komen drijvenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat doe ik voor niemand meer in de wielersport
Mjah, op zich een begrijpelijke gedachte. Toch verdenk ik de Rabo's niet, simpelweg omdat dopingzondaars altijd -opeens- heel goed zijn, zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Nou ja dat zijn de opvallende gevallen ja, maar er worden ook regelmatig renners gepakt die nog nooit een platte prijs hebben gereden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mjah, op zich een begrijpelijke gedachte. Toch verdenk ik de Rabo's niet, simpelweg omdat dopingzondaars altijd -opeens- heel goed zijn, zomaar uit het niets.
De huidige doorbraak van de jonge Rabo-Nederlanders verloopt heel geleidelijk over meerdere jaren en is gebaseerd op een gedegen opleiding bij de continentals.
Alleen misschien de Tank.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat doe ik voor niemand meer in de wielersport
In het verleden is al gebleken dat dat ook niks zegt. Neem een Rebellin en zo zijn er zat te noemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Toch verdenk ik de Rabo's niet, simpelweg omdat dopingzondaars altijd -opeens- heel goed zijn, zomaar uit het niets.
Klopt wel, maar om nu iedereen te gaan verdenken die maar een beetje goed rijd. Zo extreem goed zijn Kruijswijk en Mollema ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef OProg het volgende:
[..]
In het verleden is al gebleken dat dat ook niks zegt. Neem een Rebellin en zo zijn er zat te noemen.
In wat voor koersen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |