quote:
meeste bands ken ik wel/wel eens van gehoord zeg maar, maar nummers niet. Ik heb me meestal beperkt tot m'n eigen aanbodquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
Is het trouwens allemaal een beetje bekend wat ik draai, of zit er ook onbekend werk tussen voor jullie?
quote:
Niet alles is bekend. Maar klinkt wel donders fijn iigquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
Is het trouwens allemaal een beetje bekend wat ik draai, of zit er ook onbekend werk tussen voor jullie?
Same here!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
meeste bands ken ik wel/wel eens van gehoord zeg maar, maar nummers niet. Ik heb me meestal beperkt tot m'n eigen aanbod
ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!Per band ken ik ook maar een paar nummers.
ben niet superveel online deze weekquote:
Ik heb nog geen 1 nummer gehoord waarvan ik dacht van ohjah die is van diequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet alles is bekend. Maar klinkt wel donders fijn iig
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
Death is the hunter van Crown had ik al gedraaid he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
ben niet superveel online deze week
te druk met ouwe laptops in bakken water gooien en op youtube zetten
de meeste faalden al na 2 secondeneen lenovo hield het een halve minuut vol
linkjes!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
ben niet superveel online deze week
te druk met ouwe laptops in bakken water gooien en op youtube zetten
de meeste faalden al na 2 secondeneen lenovo hield het een halve minuut vol
ben de meuk aan elkaar te zetten met moviemakerquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
linkjes!!
mijn bluetooth carkit heeft trouwens ook water gekregen. ik hoop dat ie 't nog doet
Is ook een fijn plaatje ditquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind dit nummer echt ZO waanzinnig goed he!
Whehehe iets andere stijl dan dit he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
Kan ik een verzoekje doen: Volbeat - Hell or Heaven
ja dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe iets andere stijl dan dit he?Ik kijk of er op het eind nog ff tijd voor is!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
tjonge ik heb nog steeds brandend maagzuur van afgelopen weekend. Het bier is niet weg te krijgen hier
Soms heb je van die dagen iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
tjonge ik heb nog steeds brandend maagzuur van afgelopen weekend. Het bier is niet weg te krijgen hier
heb je nu een soort Metal dan wat je draait?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe ken ik alleen sad man's tongue, en die is erg fijn!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
heb je nu een soort Metal dan wat je draait?
HP maakt prima laptops. heb er zelf ook eentjequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef 129383 het volgende:
ik had nog een laptop met een kapot scherm.. heb ik es gepost
vervangen door een nieuwere hp laptop
ja, het valt nog wel aardig meequote:
57!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, het valt nog wel aardig mee
wat is eigenlijk het maximale aantal luisteraars ooit geweest?
Met de nodige hulp van Opaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |