Enjoy m8quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Viro het volgende:
dan ga ik nu ff bloodrayne the third reich kijken, met radio op de achtergrond aan want metal
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan doe ik het morgen zelf wel.
dank jequote:
ah, daar heb ik er nog 1 van klaar staanquote:
zie ik jou daar nou me teen Van Katoen truiquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, daar heb ik er nog 1 van klaar staan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik was ZOOOOO fucking pissig he!Concert van Slayer met Sepultura in het voorprogramma. Gelazer met de lui met wie ik er naar toe ging. Te laat vertrekken, stonden niet op de afgesproken plek op het station enz, dus hebben we alleen maar de helft van "Roots" gehoord, en dat was het einde van Sepultura voor die avond!
fail!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik was ZOOOOO fucking pissig he!Concert van Slayer met Sepultura in het voorprogramma. Gelazer met de lui met wie ik er naar toe ging. Te laat vertrekken, stonden niet op de afgesproken plek op het station enz, dus hebben we alleen maar de helft van "Roots" gehoord, en dat was het einde van Sepultura voor die avond!
das ook mooi kutquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb m al gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat de belastingdienst de teruggaaf overmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |