Enjoy m8quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Viro het volgende:
dan ga ik nu ff bloodrayne the third reich kijken, met radio op de achtergrond aan want metal
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan doe ik het morgen zelf wel.
dank jequote:
ah, daar heb ik er nog 1 van klaar staanquote:
zie ik jou daar nou me teen Van Katoen truiquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, daar heb ik er nog 1 van klaar staan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik was ZOOOOO fucking pissig he!Concert van Slayer met Sepultura in het voorprogramma. Gelazer met de lui met wie ik er naar toe ging. Te laat vertrekken, stonden niet op de afgesproken plek op het station enz, dus hebben we alleen maar de helft van "Roots" gehoord, en dat was het einde van Sepultura voor die avond!
fail!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik was ZOOOOO fucking pissig he!Concert van Slayer met Sepultura in het voorprogramma. Gelazer met de lui met wie ik er naar toe ging. Te laat vertrekken, stonden niet op de afgesproken plek op het station enz, dus hebben we alleen maar de helft van "Roots" gehoord, en dat was het einde van Sepultura voor die avond!
das ook mooi kutquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb m al gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat de belastingdienst de teruggaaf overmaken?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet hem nog krijgen. Kijk er erg naar uit zal ik je vertellen.
Waar ga je het geld aan besteden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet hem nog krijgen. Kijk er erg naar uit zal ik je vertellen.
Niet zozeer omdat ik het heel hard nodig ben maar het is nogal een hoop. En ach, als ik daarmee een de grote beurt van mijn auto kan betalen en een deel van mijn F1 bezoek in België dan is het mooi meegenomen.quote:
Daarvoor is het wel lekker iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zie post onder de gequote post.
Ik slaap de komende uren ook nog niet vrees ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze muziek maakt me veels te wakker!!
Nicequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet zozeer omdat ik het heel hard nodig ben maar het is nogal een hoop. En ach, als ik daarmee een de grote beurt van mijn auto kan betalen en een deel van mijn F1 bezoek in België dan is het mooi meegenomen.
Nieuwere werk, geloof ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik herken hier niet d ecradle of filth in die ik ken.. of ligt dat aan mi?
Is zeker wel 1 van de rustigere nummers vind ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik herken hier niet d ecradle of filth in die ik ken.. of ligt dat aan mi?
Slaap zequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, ik ga mij alvast voorbereiden op bed. Een onderdeel daarvan is dat ik Fok ga afsluiten. Ik ga straks slapen en mij voorbereiden op 2 uurtjes knallen morgennacht.![]()
Be There!!!
ik zal het proberenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, ik ga mij alvast voorbereiden op bed. Een onderdeel daarvan is dat ik Fok ga afsluiten. Ik ga straks slapen en mij voorbereiden op 2 uurtjes knallen morgennacht.![]()
Be There!!!
Trusten manquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
Be There!!!
kan d'r niks aan doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef _Fanta het volgende:
jou stem lijkt beetje op die van Herman Finkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |