maar kweenie wat ik dan moet zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan ook gewoon muten en gezellig in het Topic blijven
dan zet je de muziek wat harderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef ToT het volgende:
Ja KUT!Ik heb honger en wil ff wat te snaaien halen in de keuken, maar ik wil naar deze muziek blijven luisteren!
Mja, dan maar onder het volgende nummer!
\m/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar kweenie wat ik dan moet zeggen
Dat wij heel lief zijn ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar kweenie wat ik dan moet zeggen
dit valt nog meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg deze schreeuwlelijkerd trek ik echt niet.. tering.. dit is beyond bloedende oren
komt wel goed schatje, ff doorbijtenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg deze schreeuwlelijkerd trek ik echt niet.. tering.. dit is beyond bloedende oren
Dit is mooierquote:
Hoi Knetterke!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit soort herrie draait mijn broertje als hij mij wil treiterenquote:
je broertje heeft smaakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit soort herrie draait mijn broertje als hij mij wil treiteren
heb al uit gedaan.. vlucht wel weer naar mijn jazz en blues
quote:
Maar wel gezellig blijven hangen he. Beetje vrouwelijk gezelschap in het topic is ook altijd wel fijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit soort herrie draait mijn broertje als hij mij wil treiteren
heb al uit gedaan.. vlucht wel weer naar mijn jazz en blues
mwa, lees de hele avond al met een schuin oog meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar wel gezellig blijven hangen he. Beetje vrouwelijk gezelschap in het topic is ook altijd wel fijn
Vergadering over de meet of?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwa, lees de hele avond al met een schuin oog mee
net nog ff een skype vergadering gehad.,., fokking half 12 savonds... randdebielen
mja, om half 12 lig jij toch nog niet in bedquote:
maar daar heb ik ja niks mee van doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah las in het topic dat er binnekort meet is bij Myr thuis?
lig heul wel in bedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, om half 12 lig jij toch nog niet in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |