quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Wat ga je morgen precies doen qua alcoholische versnaperingen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
nou laat ik maar op tijd gaan slapen.. heb al helemaal t plan om morgen kaal te gaan
Is dat kaal bier?quote:
Goed zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Btw ex heeft door dat het geen zin heeft om mij te verbieden om met zijn beste vriendin om te gaan.
Hij weet dat ie dan mij, mijn zoon en zn beste vriendin kwijt raakt
Ik ben veel te weinig vrouw om een man uit te gaan kafferen om niets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met jouw waardering alleen.
wat vragen?quote:
Het siert je als mens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Ik ben veel te weinig vrouw om een man uit te gaan kafferen om niets.
Vrouwen kafferen ons toch altijd uit om niks?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben veel te weinig vrouw om een man uit te gaan kafferen om niets.
vorige keer ging het met bier, pina colada, mojito en een zombie aardig de goede kant op.. deze keer moet het harder gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je morgen precies doen qua alcoholische versnaperingen?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen kafferen ons toch altijd uit om niks?
Als ze dat niet meer doen dan is er pas iets goed misquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een slechte vrouw, laat me.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, cut the crap dan en rol alleen met het bier. Regel een BrewDog Hardcore IPA en een Emelisse triple IPA en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
vorige keer ging het met bier, pina colada, mojito en een zombie aardig de goede kant op.. deze keer moet het harder gaan
maar dan zeker wel verplicht elke maand iets moeten bestellen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Wisten jullie dat je geheel gratis lid kan worden van het Lego Club Magazine?
en dat wil je omdatquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Wisten jullie dat je geheel gratis lid kan worden van het Lego Club Magazine?
hebben ze niet in de kroeg/cocktailbar waar ik heen ga,., en ik ga niet speciaal naar amsterdamquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, cut the crap dan en rol alleen met het bier. Regel een BrewDog Hardcore IPA en een Emelisse triple IPA en gaan met die banaan!
Nee, niet eens!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
maar dan zeker wel verplicht elke maand iets moeten bestellen....
PEUTER!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |