Rofl in het vorige topic bitchen over alternatieve muziek en nu dit openen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef AntiSocial het volgende:
Wat is er nou niet cool aan Heavy Metal ! Altijd die vooroordelen: herrie...voor langharig tuig..satanisten...etc.
Iron Maiden, Priest, Metallica, Black Sabbath, wat een klassiekers hebben zij afgeleverd !
Stop het hokjesdenken en verdiep je er eens in. Speciaal voor jullie daarom een ultieme klassieker:
Als je een hater bent: graag je objectieve mening over dit legendarische nummer.
Er is niks mis met dit topic.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Dimens het volgende:
Jij dacht dat een tweede topic wel open zou blijven?
Wat is er kinderachtig achter? Of snap je het verhaal achter eddie niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Van Iron Maiden vind ik het zo jammer dat ze van die ongelooflijk kinderachtige albumcovers hebben. En t-shirts. En alles naast de muziek eigenlijk.
Alternatieve muziek is geen heavy metal hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rofl in het vorige topic bitchen over alternatieve muziek en nu dit openen?
Heavy Metal is wel alternatieve muziek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Alternatieve muziek is geen heavy metal hoor.
Het maakt niet uit wat voor een verhaal er achter zou zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig achter? Of snap je het verhaal achter eddie niet?
Voor de leek misschien. Alternatief valt in het hokje placebo, radiohead en kings of leonquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heavy Metal is wel alternatieve muziek.
FYI je weet dat de meeste van die covers van voor het jaartal 2000 zijn? en er dus grafisch niet zo goed uit zien als wat we nu gewend zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat voor een verhaal er achter zou zitten.
Dit soort wansmaak valt niet goed te praten:
http://www.google.com/sea(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Verder wel goede muziek over het algemeen.
Nu sla je de plank alweer mis.... de Riggs art ondergeschikt verklaren aan de post 1992 meuk.... OMG !quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
FYI je weet dat de meeste van die covers van voor het jaartal 2000 zijn? en er dus grafisch niet zo goed uit zien als wat we nu gewend zijn
Tjah nu moet je wel bewijs posten chuck
Trollquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Nu sla je de plank alweer mis.... de Riggs art ondergeschikt verklaren aan de post 1992 meuk.... OMG !
Ga er eens inhoudelijk op in... iedereen weet dat de Riggs art legendarisch is !!! Waarom denk je dat iedereen zijn naam schreeuwt sinds 1992?quote:
Het was op zich een leuk liedje maar waarom nou weer zo'n stemvervormer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb het er ook niet over dat de art legendarisch is ik ga alleen in op dat outsiders het er lelijk uit vinden zien maarja dat is ook niet gek als je de art style vergelijkt met wat hedendaags de standaard is.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb het er ook niet over dat de art legendarisch is ik ga alleen in op dat outsiders het er lelijk uit vinden zien maarja dat is ook niet gek als je de art style vergelijkt met wat hedendaags de standaard is.
kies je ook meteen een van de geniaalstequote:
Dank je wel voor het posten van dit "bewijs".quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
FYI je weet dat de meeste van die covers van voor het jaartal 2000 zijn? en er dus grafisch niet zo goed uit zien als wat we nu gewend zijn
Tjah nu moet je wel bewijs posten chuck
[ afbeelding ] 2010
[ afbeelding ] 1992
"Alternatief" is natuurlijk geen genre op zichzelf. Maar dat wist je uiteraard al niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Voor de leek misschien. Alternatief valt in het hokje placebo, radiohead en kings of leon
pff niet dat t mijn genre is maar ik geil best op de tekenskills van die gast.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dank je wel voor het posten van dit "bewijs".
Deze is zelfs nog lelijker.
Het is zo stijlloos. Het ziet eruit als iets dat 14-jarige WoW spelende puberventjes "wreed" zouden vinden.
[..]
"Alternatief" is natuurlijk geen genre op zichzelf. Maar dat wist je uiteraard al niet.
Misschien word het even tijd om een studie in grafisch design te doen of elke andere art opleiding , dan zal je het wel meer waarderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Desunoto het volgende:
Tuurlijk niet. Het woord "alternatief" zegt op zichzelf helemaal niets. In welk opzicht zou het moeten afwijken? Het zegt pas iets als je er een genre naast zet.
Dude, alternative rock is allang alternative geworden...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:04 schreef Desunoto het volgende:
Tuurlijk niet. Het woord "alternatief" zegt op zichzelf helemaal niets. In welk opzicht zou het moeten afwijken? Het zegt pas iets als je er een genre naast zet.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ga Tool luisteren, dat is échte Metal.
Waarom diequote:
Echte metal stamt uit de jaren 80quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Waarom die? Tool is gewoon Progressive Metal, en goede Metal.
Dat iets uit een bepaalde tijd zijn roots heeft betekent niet dat alles uit een andere tijd daar niet toe behoort. Hoewel je de jaren 70 ook zou kunnen zien als het begin van Metal, maar ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Echte metal stamt uit de jaren 80
I've fixed your fixquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit topic heeft muziek nodig
Fixed!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Van alle muziekgenre's is metal toch wel het meest hoog ontwikkelde genre dat er bestaat. In dit genre passen muzikanten tenminste nog muziektheorie toe en harmonieleer.
Dat zie je de gemiddelde idioot uit het genre R&B/hip-hop/trance of die paupers als Nick & Simon Jan Smit en fucking Gordon nog niet doen. Het enige waar ze goed in zijn, is plagiaat plegen en zichzelf voordoen alsof ze "professional" zijn in de muziekwereld - dat doen ze alleen maar omdat ze TOEVALLIG contacten hebben in dat wereldje.
Maar ja, het klinkt zo fancy he? Metal vinden we tegenwoordig te ingewikkeld dus beschouwen we dat maar als underground herrie gewoonweg omdat we geen enkele argument goed kunnen onderbouwen om tegen metal te zijn
Wat zijn wij Nederlanders toch fucking triest.
Welke hiphop? Die geweldige hip pop die je op de tv ziet? Luister eens eckte hiphopquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Van alle muziekgenre's is metal toch wel het meest hoog ontwikkelde genre dat er bestaat. In dit genre passen muzikanten tenminste nog muziektheorie toe en harmonieleer.
Dat zie je de gemiddelde idioot uit het genre R&B/hip-hop/trance of die paupers als Nick & Simon Jan Smit en fucking Gordon nog niet doen. Het enige waar ze goed in zijn, is plagiaat plegen en zichzelf voordoen alsof ze "professional" zijn in de muziekwereld - dat doen ze alleen maar omdat ze TOEVALLIG contacten hebben in dat wereldje.
Maar ja, het klinkt zo fancy he? Metal vinden we tegenwoordig te ingewikkeld dus beschouwen we dat maar als underground herrie gewoonweg omdat we geen enkele argument goed kunnen onderbouwen om tegen metal te zijn
Wat zijn wij Nederlanders toch fucking triest.
Napoleon4 heeft eerder gelijk. Denken dat metal het enige goede is wat populaire muziek is overkomen de afgelopen 40 jaar is gewoon fucking triest.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Napoleon4 heeft eerder gelijk. Denken dat metal het enige goede is wat populaire muziek is overkomen de afgelopen 40 jaar is gewoon fucking triest.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef AntiSocial het volgende:
Wat is er nou niet cool aan Heavy Metal ! Altijd die vooroordelen: herrie...voor langharig tuig..satanisten...etc.
Iron Maiden, Priest, Metallica, Black Sabbath, wat een klassiekers hebben zij afgeleverd !
Stop het hokjesdenken en verdiep je er eens in. Speciaal voor jullie daarom een ultieme klassieker:
Als je een hater bent: graag je objectieve mening over dit legendarische nummer.
Wát een ENORM verschil met MTV nu...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:41 schreef Bluurgh het volgende:
Oud metaal:
Toen men nog kutgeluid had, metal nog op mtv was en mensen nog boven op elkaar sprongen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef AntiSocial het volgende:
herrie...voor langharig tuig..satanisten...etc.
Iron Maiden, Priest, Metallica, Black Sabbath, wat een tiefusherrie hebben hun afgeleverd!
Kankermuziek is kanker en ik hoop dat het ook AIds krijgt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit topic heeft muziek nodig
Fixed!
Ik dacht wow wtf gebeurt hier danquote:Op zondag 19 juni 2011 03:16 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Kankermuziek is kanker en ik hoop dat het ook AIds krijgt.
Dat scheelt inderdaad weer een hoop randdebielen in de scene.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Laat het maar lekker underground zijn, zodat niet elke mongool metal luistert.
Je noemt nu ook 3 dingen die ook echt waar zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef AntiSocial het volgende:
Ach altijd beter dan gangsters die elkaar kapot maken, of piepjesmuziek waar nog geen wereldhit uit is voortgekomen en ook niet komen gaat. Wel leuk dat ze het blijven proberen de autisten...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Je noemt nu ook 3 dingen die ook echt waar zijn
Ook bliepjesmuziek vind ik tof, alleen luister ik dat niet zo vaak omdat daarvan niet zo veel isquote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ach altijd beter dan gangsters die elkaar kapot maken, of piepjesmuziek waar nog geen wereldhit uit is voortgekomen en ook niet komen gaat. Wel leuk dat ze het blijven proberen de autisten....
Neuk op. Ik heb gemilimeterd haar en ik geloof nergens in dus ook geen satan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Je noemt nu ook 3 dingen die ook echt waar zijn
Doe je dit expres ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:08 schreef Moffol het volgende:
Wie is er hier een autistische Metal-luisteraar?
gr gr
Neen. Ik haat autistische Metal-luisteraars die overal verkondigen dat hun muziek superieur is. Vandaar mijn vraag of die er zijn in dit topic. Gewone Metal-luisteraars isquote:
Er zijn inderdaad in elk genre wel dat soort mensen te vinden (helaas).quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Neen. Ik haat autistische Metal-luisteraars die overal verkondigen dat hun muziek superieur is. Vandaar mijn vraag of die er zijn in dit topic. Gewone Metal-luisteraars is. Maar personen, overigens niet alleen Metal-luisteraars die dit doen, die zeggen dat hun muziek superieur is, die zijn autistisch. Ik wilde het gewoon weten.
Heh, ik heb nog nooit gezegd dat Metal-muziek superieur is. Ik heb ook veel respect voor Jazz of Rap waar een goede boodschap in is. Je scheert mensen die dat hebben een beetje over een kam hiermee, maar ik kan op zich wel begrijpen wat je bedoelt ja. Hoewel ik zelf persoonlijk nog nooit zulke mensen ben tegengekomen, de autisten die ik persoonlijk ken zijn juist helemaal niet superieur ten opzichte van hun favoriete muzieksmaak.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Neen. Ik haat autistische Metal-luisteraars die overal verkondigen dat hun muziek superieur is. Vandaar mijn vraag of die er zijn in dit topic. Gewone Metal-luisteraars is. Maar personen, overigens niet alleen Metal-luisteraars die dit doen, die zeggen dat hun muziek superieur is, die zijn autistisch. Ik wilde het gewoon weten.
Ik had het ook niet over jou. Ik vroeg of ze er zijn in dit topic. Zelf ken ik er wel een paar, en ja, ze zijn autistisch. Eentje praat heel de dag door, tegen iedereen, over hoe gewéldig zijn gitaren wel niet zijn. Én, hoe geweldig hij kan grunten. Wat bij hem dus klinkt dat als een kalkoen die geplukt wordt. Vandaar dat ik deze autistjes een beetje vervelend vind.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Heh, ik heb nog nooit gezegd dat Metal-muziek superieur is. Ik heb ook veel respect voor Jazz of Rap waar een goede boodschap in is. Je scheert mensen die dat hebben een beetje over een kam hiermee, maar ik kan op zich wel begrijpen wat je bedoelt ja. Hoewel ik zelf persoonlijk nog nooit zulke mensen ben tegengekomen, de autisten die ik persoonlijk ken zijn juist helemaal niet superieur ten opzichte van hun favoriete muzieksmaak.
Meh, ik heb zelf ook autisme volgens veel mensen, dus als je dat zegt komt het over alsof je het meteen over die hele doelgroep hebt. Ik doe dan weer niet zo, maar ik snap wel goed wat je bedoelt en kan begrijpen dat dat erg vervelend is. Ik heb ook een periode geoefend op grunten, maar ga daar ook niet de hele tijd over zitten opscheppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Ik vroeg of ze er zijn in dit topic. Zelf ken ik er wel een paar, en ja, ze zijn autistisch. Eentje praat heel de dag door, tegen iedereen, over hoe gewéldig zijn gitaren wel niet zijn. Én, hoe geweldig hij kan grunten. Wat bij hem dus klinkt dat als een kalkoen die geplukt wordt. Vandaar dat ik deze autistjes een beetje vervelend vind.
Is Ritmo terug?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef antidood1 het volgende:
Het verbaast me trouwens dat ritmo dit topic nog niet heeft gevonden..
Of zal hij misschien eindelijk een beetje volwassen zijn geworden? ()
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Best aardig, maar ik mis iets ...
[ afbeelding ]
Kijk ditquote:Op zondag 19 juni 2011 21:57 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
In dit bazentopic moet ik gepost hebben natuurlijk.
Anaal Nathrakh.quote:
De hiphop, R&B en soortgelijke meuk van tegenwoordig mag wel afgezeken worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Metal
Andere muziekstijlen afzeiken
Elkaar geen mening laten hebben
Nogmaals: Metal
Nee heb alleen die nog, is de nieuwe ook goed ?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Anaal Nathrakh.Heb je t nieuwe album al?
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nee heb alleen die nog, is de nieuwe ook goed ?
Preciesquote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De hiphop, R&B en soortgelijke meuk van tegenwoordig mag wel afgezeken worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Trashcanman het volgende:
Ahhhh... Niets fijner dan nog even bak doom metal te luisteren onder het genot van een glas whiskey als je net terug bent van een nachtdienst.
Proost!
quote:
Toen ik dit voor het eerst hoorde:quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Toen ik dit voor het eerst hoorde:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |