Das een stuk korter jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef timmmmm het volgende:
Dus, om een lang verhaal kort te maken: Je batst met je BFF
Ik probeer haar met "warme gevoelens" wel losser te krijgen ja, dit heeft wel wat resultaat al.. want ze reageert er vaak wel losser door. Ik kijk het aan inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
En als zij een beetje "koel" reageert probeer dat dan te negeren en uit jouw "warme" gevoelens dan wel, misschien veranderd dat bij haar ook wat.
En kijk het een tijdje aan, is het dan nog een storend punt dan kun je altijd nog zien wat je ermee doet
Niets mis mee toch? Je kan best n BFF batsen, tot er iets beters langs komt. Ik zou het haar wel eerst even melden, maar toch, je hebt seks, je hebt goeie gesprekken. Zo'n marteling is het niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef ohwyeah het volgende:
Dat zou kunnen ja als die gevoelens niet veranderen..
Nee maar ik heb wel zin om haar minstens paar keer in de week te zien en of het weekend met r in te gaan. Verliefd ben ik niet, maar het samen zijn geeft me wel een fijn gevoel.quote:
Tot zover heb ik nog niet het gevoel dat ik naar iemand anders opzoek ben, dus ik wacht even af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Je kan best n BFF batsen, tot er iets beters langs komt. Ik zou het haar wel eerst even melden, maar toch, je hebt seks, je hebt goeie gesprekken. Zo'n marteling is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |