wat deed het niet? want als het goed is kan je wel bellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef Letstalk het volgende:
Ja, heb het geprobeerd met een Telfort simkaartje en die deed het niet...
Ik weet, ik maakte maar grapje.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef consio het volgende:
[..]
''Alles zit erbij, de lader, datakabel, bonnetje en natuurlijk de doos.''
Tjsa het kan zijn dat die simkaart verlopen is ofzo, maar ik heb helaas geen simkaart meer van een andere provider waarop ik het kan testen..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
wat deed het niet? want als het goed is kan je wel bellen.
alleen blackberry service doet het niet (aangezien telfort dit niet ondersteunt)
tmobile levert namelijk geen ge-simlockte toestellen meer (alleen prepaid)
ze leveren alleen branded toestellen en sommige met tmobile software.
Hilarisch, wel bedankt voor de gratis kickquote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik weet, ik maakte maar grapje.
Simlock is dus niet heel waarschijnlijk aangezien T-Mobile dus geen simlock toestellen meer levert, ik heb dus alleen geen sim om het mee te testen. Bovendien is de schade zeeeer minimaal. In het dagelijks gebruik zie je het niet.quote:
Ja, maar ikzelf heb al een 9700 van tmobile en daar werkt vodafone ook niet op. Maar kom is met een tegenbod dan. Zo weet ik wat voor prijs je ong. in je hoofd hebt zitten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Simlock is dus niet heel waarschijnlijk aangezien T-Mobile dus geen simlock toestellen meer levert, ik heb dus alleen geen sim om het mee te testen. Bovendien is de schade zeeeer minimaal. In het dagelijks gebruik zie je het niet.
Thanks voor de tip!:D Maar ik heb niet super veel haast, dus als ie hier binnen een week niet weg is dan zet ik hem erop!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef princess-a het volgende:
Als ik jou was zou ik hem even op Marktplaats zetten. Ik heb mijne vorige week op Marktplaats gezet en binnen 3 minuten m'n Blackberry verkocht voor 180 euro
3G vind ik te oud sorry..quote:
Dit is een veel te laag bodquote:
Je komt in de buurt, maar ik vind em nog net wat te laag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |