1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2000 Oscar Camenzind (SUI) Lampre-Daikin 2001 Lance Armstrong (USA) US Postal 2002 Alex Zülle (SUI) Team Coast 2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom 2004 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2005 Aitor González (ESP) Euskaltel-Euskadi 2006 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2007 Vladimir Karpets (RUS) Caisse d'Epargne 2008 Roman Kreuziger (CZE) Liquigas 2009 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank 2010 Fränk (LUX) Team Saxo Bank |
Hij staat er nog beter voor, maar ik sluit ook niet uit dat Kruijswijk. Morgen kunnen er nog wat tijdverschillen ontstaan, er is nog één aankomst bergop.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat Cunego en Leipo sowieso nummer 1 en 2 gaan worden, dan blijft er voor of Mollema of Kruijswijk nog een plekje over op het podium. Dan is Mollema denk ik een iets betere tijdrijder, en hij staat er ook nog beter voor (toch? Heb het nieuwe klassement nog niet gezien).
Overigens ook een dik compliment naar Frank. Moest voor de klim al op kop rijden, rijdt daarna de hele beklimming in eigen tempo, en is op het einde nog sterker dan bv. Schleck.
Serfaus is niet zo'n hele moeilijke klim.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij staat er nog beter voor, maar ik sluit ook niet uit dat Kruijswijk. Morgen kunnen er nog wat tijdverschillen ontstaan, er is nog één aankomst bergop.
[ afbeelding ]
Ze hebben Van Garderen met het oog op de tijdrit wel op een beslissende achterstand geplaatst, dus dat is goed. Fuglsang is nog wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef ItaloDancer het volgende:
AK
1. Cunego
2. Mollema 1:23
3. Kruijswijk 1:36
4. Schleck F. 1:41
5. Leipheimer 1:59
6. Ten Dam 2:24
7. Fuglsang 2:45
8. Frank 3:00
9. Caruso 3:11
10. Van Garderen 3:22
Dat zoiets gaat gebeuren volgend jaar, lijkt me vrij zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef TLC het volgende:
Zou wat zijn als Rabo volgend jaar in de TdF Gesink, Mollema en Kruijswijk in een ploeg opstelt![]()
Kun je nagaan. Paar jaar terug zaten we nog met kopmannen als Menchov, Rasmussen en Leipheimer. Stukken beter zo'n ploeg met Nederlandse kopmannenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zoiets gaat gebeuren volgend jaar, lijkt me vrij zeker.
Hij hoeft hem ook niet te winnen. Gewoon ervaring op doen voor het echte werk en misschien een etappe uitkiezen om daar wat te proberen. Kan ie over pakweg 3 jaar ook mee naar de Tour.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef marcodej het volgende:
Op je 21e een Giro? Mwah, nog net iets te vroeg denk ik.
Goed bezig met de jeugd, gaat nu eindelijk z'n vruchten afwerpen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef Drebbelman het volgende:
Waar komen ze ineens allemaal vandaan vraag je je af.
Daarnaast hebben we ook nog Robbie Ruijgh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |