1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2000 Oscar Camenzind (SUI) Lampre-Daikin 2001 Lance Armstrong (USA) US Postal 2002 Alex Zülle (SUI) Team Coast 2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom 2004 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2005 Aitor González (ESP) Euskaltel-Euskadi 2006 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2007 Vladimir Karpets (RUS) Caisse d'Epargne 2008 Roman Kreuziger (CZE) Liquigas 2009 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank 2010 Fränk (LUX) Team Saxo Bank |
Hij staat er nog beter voor, maar ik sluit ook niet uit dat Kruijswijk. Morgen kunnen er nog wat tijdverschillen ontstaan, er is nog één aankomst bergop.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat Cunego en Leipo sowieso nummer 1 en 2 gaan worden, dan blijft er voor of Mollema of Kruijswijk nog een plekje over op het podium. Dan is Mollema denk ik een iets betere tijdrijder, en hij staat er ook nog beter voor (toch? Heb het nieuwe klassement nog niet gezien).
Overigens ook een dik compliment naar Frank. Moest voor de klim al op kop rijden, rijdt daarna de hele beklimming in eigen tempo, en is op het einde nog sterker dan bv. Schleck.
Serfaus is niet zo'n hele moeilijke klim.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij staat er nog beter voor, maar ik sluit ook niet uit dat Kruijswijk. Morgen kunnen er nog wat tijdverschillen ontstaan, er is nog één aankomst bergop.
[ afbeelding ]
Ze hebben Van Garderen met het oog op de tijdrit wel op een beslissende achterstand geplaatst, dus dat is goed. Fuglsang is nog wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef ItaloDancer het volgende:
AK
1. Cunego
2. Mollema 1:23
3. Kruijswijk 1:36
4. Schleck F. 1:41
5. Leipheimer 1:59
6. Ten Dam 2:24
7. Fuglsang 2:45
8. Frank 3:00
9. Caruso 3:11
10. Van Garderen 3:22
Dat zoiets gaat gebeuren volgend jaar, lijkt me vrij zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef TLC het volgende:
Zou wat zijn als Rabo volgend jaar in de TdF Gesink, Mollema en Kruijswijk in een ploeg opstelt![]()
Kun je nagaan. Paar jaar terug zaten we nog met kopmannen als Menchov, Rasmussen en Leipheimer. Stukken beter zo'n ploeg met Nederlandse kopmannenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zoiets gaat gebeuren volgend jaar, lijkt me vrij zeker.
Hij hoeft hem ook niet te winnen. Gewoon ervaring op doen voor het echte werk en misschien een etappe uitkiezen om daar wat te proberen. Kan ie over pakweg 3 jaar ook mee naar de Tour.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef marcodej het volgende:
Op je 21e een Giro? Mwah, nog net iets te vroeg denk ik.
Goed bezig met de jeugd, gaat nu eindelijk z'n vruchten afwerpen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef Drebbelman het volgende:
Waar komen ze ineens allemaal vandaan vraag je je af.
Daarnaast hebben we ook nog Robbie Ruijgh.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef cryforhelp het volgende:
Zou iemand mij misschien kunnen helpen aan een link waar ik de slotklim van de etappe van vandaag naar Malbun kan bekijken? Ik ben daar heel vaak geweest, lijkt me wel gaaf om te zien hoe ze daar nou binnenfietsen.
Dat weet ik nog zo niet. Ligt er ook aan wie er definitief meegaan. Concurrentie bestaat uit RadioShack en LEOPARD.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Szura het volgende:
Rabobank zou best eens hoge ogen kunnen gooien in het ploegenklassement van de Tour.
Dat was altijd al de bedoeling, maar het kost tijd om op te bouwen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goed bezig met de jeugd, gaat nu eindelijk z'n vruchten afwerpen.
Rabo gaat er nu ook vol voor ipv allerlei buitenlandse subtoppers in huis te halen waar de ploeg aan opgehangen wordt.
Benieuwd of die ooit nog op de fiets gaat stappen. Ben geen dokter, maar dat klinkt toch wel erg slechtquote:The Colombian rider from Movistar Team, Juan Mauricio Soler, has suffered a serious crash in the opening phase of the sixth stage in the Tour de Suisse, which has forced him to give up. Airlifted to the hospital in St. Gallen, the first medical checks confirmed a severe cranioencephalic trauma with cerebral edema, added to multiple fractures and hematomas. The rider will stay in the intensive care unit, where the medical services from the Swiss hospital are still making the necessary medical tests to check the evolution of his injuries.
Dank, met wat googelen vond ik ook nog eentje met baskisch commentaar van de laatste kilometer. http://www.cyclingfans.com/node/2232quote:
Mooi zegquote:
Kelderman is ook gewoon het grootste talent van allemaal. Nog een veel groter talent dan Mollema en Kruijswijk en misschien ook wel dan Gesink. De vraag is alleen of zijn vorderingen blijven doorzetten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef Pedroso het volgende:
En de volgende komt er ook aan. Wilco Kelderman kunnen ze mooi volgend jaar de Giro laten rijden. Is nu nog net 20 jaar. Schijnt een groot talent te zijn.
Natuurlijk is het altijd afwachten hoe zo'n ronde zich ontwikkelt maar met een ploeg waarvan bijna alle renners naar topvorm groeien en met klimmers als Gesink, Garate, Mollema, Ten Dam en zo'n korte ploegentijdrit moet er toch wat mogelijk zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo niet. Ligt er ook aan wie er definitief meegaan. Concurrentie bestaat uit RadioShack en LEOPARD.
Hmmm, met ontsnappingen zou het misschien kunnen, maar ik denk toch dat ze daarvoor een derde klassementsman missen. Of Sanchez moet ineens zijn oude niveau halen maar daar ziet het niet direct naar uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Szura het volgende:
Rabobank zou best eens hoge ogen kunnen gooien in het ploegenklassement van de Tour.
Maar dat is bij de overige teams ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hmmm, met ontsnappingen zou het misschien kunnen, maar ik denk toch dat ze daarvoor een derde klassementsman missen. Of Sanchez moet ineens zijn oude niveau halen maar daar ziet het niet direct naar uit.
Wanneer een Ten Dam / Sanchez / Barredo / Garate eenmaal moet lossen, zullen ze wel niet maximaal meer naar bovenrijden en dat tikt aan dan...
Rabo heeft: Gesink, Mollema en Ten Dam / Sanchez / Garatequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk is het altijd afwachten hoe zo'n ronde zich ontwikkelt maar met een ploeg waarvan bijna alle renners naar topvorm groeien en met klimmers als Gesink, Garate, Mollema, Ten Dam en zo'n korte ploegentijdrit moet er toch wat mogelijk zijn.
Ach je weet het nooit. Voor hetzelfde geld heeft Leopard de trui heel lang vast en moeten dergelijke knechten telkens energie "verspillen" op kop van het peloton. Van Klöden en Brajkovic ben ik ook niet onder de indruk tot nu toe dus dat valt ook af te wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Rabo heeft: Gesink, Mollema en Ten Dam / Sanchez / Garate
LEOPARD: A. Schleck, F. Schleck en Fuglsang / Gerdemann / Monfort
RadioShack: Leipheimer, Kloden en Brajkovic.
Ik denk dat Rabo een logische tweede plaats zal behalen.
Dat wordt een rondvaart door de grachten als ze tweede in het ploegenklassement worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Szura het volgende:
vergeet niet dat het ploegenklassement gaat over de opgetelde tijd van de drie eerste renners in de etappes, dus niet in het eindklassementquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach je weet het nooit. Voor hetzelfde geld heeft Leopard de trui heel lang vast en moeten dergelijke knechten telkens energie "verspillen" op kop van het peloton. Van Klöden en Brajkovic ben ik ook niet onder de indruk tot nu toe dus dat valt ook af te wachten.
We zullen zien
Klinkt veelbelovend. Het gaat natuurlijk ook om de progressie marge, iets wat ik bij met name Kruiswijk zie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kelderman is ook gewoon het grootste talent van allemaal. Nog een veel groter talent dan Mollema en Kruijswijk en misschien ook wel dan Gesink. De vraag is alleen of zijn vorderingen blijven doorzetten.
Kelderman is een prima tijdrijder, is veel explosiever dan Gesink en kan zodoende ook nog wel eens een sprint winnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend. Het gaat natuurlijk ook om de progressie marge, iets wat ik bij met name Kruiswijk zie.
Kelderman is ook een uitstekend tijdrijder toch ? Dat is wel een grote pré natuurlijk voor het Rondewerk (naast uiteraard het klimtalent).
Natuurlijk vergeet ik dat niet. Daarom zeg ik ook, het is afwachten hoe een ronde zich ontwikkeltquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
vergeet niet dat het ploegenklassement gaat over de opgetelde tijd van de drie eerste renners in de etappes, dus niet in het eindklassement
als er twee van The Shack in een ontsnapping zit dat met een 20 minuten voorsprong finisht, dan ben je al 40 minuten kwijt
Mm, als hij er ook nog bijkomt dan verwacht ik dat er 2 van de Super Four (Gesink, Mollema,Kruiswijk en Kelderman) bij Rabo zullen vertrekken over 2 a 3 jaar en bij een andere ploeg voor hun eigen kansen gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kelderman is een prima tijdrijder, is veel explosiever dan Gesink en kan zodoende ook nog wel eens een sprint winnen.
Groter dan Gesink geloof ik niet. Dat is het grootste Nederlandse talent sinds Breukink, daar twijfel ik geen moment aan. Probleem voor Gesink is dat bij hem alles nu al normaal is, als hij straks podium zou rijden in de Tour zou dat niet eens heel verbazingwekkend zijn. Gesink reed op zijn 19e ook Rebellin en Kirchen al bergop uit de wielen .quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kelderman is ook gewoon het grootste talent van allemaal. Nog een veel groter talent dan Mollema en Kruijswijk en misschien ook wel dan Gesink. De vraag is alleen of zijn vorderingen blijven doorzetten.
Groter talent bedoel ik in het opzicht dat Kelderman nog veelzijdiger is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Groter dan Gesink geloof ik niet. Dat is het grootste Nederlandse talent sinds Breukink, daar twijfel ik geen moment aan. Probleem voor Gesink is dat bij hem alles nu al normaal is, als hij straks podium zou rijden in de Tour zou dat niet eens heel verbazingwekkend zijn. Gesink reed op zijn 19e ook Rebellin en Kirchen al bergop uit de wielen .
Kelderman is inderdaad een supertalent, maar hij moet echt nog alles bewijzen. Het kan trouwens net zo goed ook andersom gaan. Kruijswijk was bij de beloften eigenlijk niet eens zo'n heel opzienbarend talent, maar presteert bij de profs boven elke verwachting.
Heel Nederland werd gek toen Remmert Wielinga 12e werd in de Dauphiné, dat kan je je nu moeilijk nog voorstellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Het ziet er wel goed uit voor Nederland inderdaad. Ze zullen echt niet allemaal een grote ronde winnen, maar er is een redelijke kans dat er in de komende jaren weer eens een grote ronde zege komt. Het is nu niet zo dat we met zijn allen teren op een goede Dauphine van Remmert Wielinga, maar er zijn gewoon verschillende jonge gasten die bergop consistent goed meedoen.
Samen met Reus...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef cafca het volgende:
Het grootste talent sinds Breukink was toch Thomas Dekker?
Nou, toen moest je nog warm worden van een Addy Engels of Theo Eltinkquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Heel Nederland werd gek toen Remmert Wielinga 12e werd in de Dauphiné, dat kan je je nu moeilijk nog voorstellen.
Nou, je pakt er niet zomaar wat uit, dat zijn ook zo ongeveer de enige echt goede uitslagen van hem in die tijd, en dat nog allemaal in zijn laatste beloftejaar, en die tweede plek in de Thuringer Rundfahrt was ook nog te danken aan een lange ontsnapping die standhield, daarvoor was het nog een stuk minder. Vergelijk dat eens met Mollema, die in zijn laatste beloftejaar het Circuito Montanes en de Tour de L'Avenir won, en ook nog derde werd tussen de profs in de Tour de L'Ain. Dat was echt een tien keer groter talent dan Kruijswijk, maar nu zijn ze eigenlijk op zijn minst wel op gelijk niveau (hoewel het grote doel van dit seizoen van Mollema er nog aan moet komen).quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Groter talent bedoel ik in het opzicht dat Kelderman nog veelzijdiger is.
En Kruijswijk presteerde bij de beloften ook wel goed hoor. Ik pak hier maar een uitslag of hier of hier. Het viel alleen wat minder op.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef cafca het volgende:
Zo zie je maar dat beloftes niet allemaal uitkomen.
Desalniettemin ziet het er rooskleurig uit voor het nederlandse wielrennen
Klinkt niet goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef marcodej het volgende:
Soler buiten bewustzijn op de IC, maar is stabiel.
Die Hollander met oranje hoed die "Rustig aan"-gebaren maakt naar Leipie en co.quote:
je ziet ze ook echt overall hequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Hollander met oranje hoed die "Rustig aan"-gebaren maakt naar Leipie en co.![]()
Vergeet Horner niet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Rabo heeft: Gesink, Mollema en Ten Dam / Sanchez / Garate
LEOPARD: A. Schleck, F. Schleck en Fuglsang / Gerdemann / Monfort
RadioShack: Leipheimer, Kloden en Brajkovic.
Ik denk dat Rabo een logische tweede plaats zal behalen.
@ 1:59 iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Hollander met oranje hoed die "Rustig aan"-gebaren maakt naar Leipie en co.![]()
Er stond hierboven ergens dat hij oedeem had in de hersenen (vochtophoping als het gevolg van de fractuur/klap). Vaak wordt iemand dan kunstmatig in slaap gehouden zodat het lichaam rust krijgt om te herstellen. Maar dat het hard gegaan heeft is zeker...quote:
Andy heeft last van Gesinkeritusquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef DeMessias het volgende:
Ik vraag me wel af of Andy zich bewust wegsteekt (traint) of dat hij niet beter kan, dat hij vandaag op de slotklim zo snel moest lossen belooft niet veel goeds voor de Tour.
Tja, maar dat komt voornamelijk door die hollanders die hun plaatsnamen nog volgens de oude spelling blijven schrijven........quote:
En dat komt omdat hij in de ploegentijdrit samen met Marc Goos, ook een groot talent als het om klimmen gaat, ten val kwam in de slotfase terwijl ze veel sneller onderweg waren dan de Australische tijdrijders van Jayco Skins. Maar ze moesten wachten op Kelderman en verloren daardoor de ploegentijdrit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Felagund het volgende:
Wilco Kelderman staat overigens nu ook tweede in Thuringen.
Klopt helemaal hoor, maar je zei dat Kruijswijk niet een opzienbarend talent was bij de beloften en daar reageerde ik meer op. Niet dat hij één van de grootste talenten was die er rondreden, maar hij heeft ook gewoon goede uitslagen gereden, ook tussen de profs.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou, je pakt er niet zomaar wat uit, dat zijn ook zo ongeveer de enige echt goede uitslagen van hem in die tijd, en dat nog allemaal in zijn laatste beloftejaar, en die tweede plek in de Thuringer Rundfahrt was ook nog te danken aan een lange ontsnapping die standhield, daarvoor was het nog een stuk minder. Vergelijk dat eens met Mollema, die in zijn laatste beloftejaar het Circuito Montanes en de Tour de L'Avenir won, en ook nog derde werd tussen de profs in de Tour de L'Ain. Dat was echt een tien keer groter talent dan Kruijswijk, maar nu zijn ze eigenlijk op zijn minst wel op gelijk niveau (hoewel het grote doel van dit seizoen van Mollema er nog aan moet komen).
Dat Kelderman veelzijdiger is denk ik ook wel, hoewel het bij Gesink ook even duurde totdat zijn beperkingen aan de oppervlakte kwamen.
Met Gert Steegmans die in het groepje Kirchen en Rubeira finist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef Ereinion het volgende:
Gesink reed op zijn 19e ook Rebellin en Kirchen al bergop uit de wielen .
Ik kom daar ook William Walker tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met Gert Steegmans die in het groepje Kirchen en Rubeira finist.
Ik denk dat op 100km van de finish er niet veel gebeurt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:04 schreef Doff het volgende:
Live-ticker van de TdS (Duits).
Aangezien de zwaarste col ruim voor enige stream begint wordt beklommen de moeite waard om te volgen.
Deze groep rijdt nu vooruit, met nog een minuut voorsprong. Rabo en Sky achtervolgen. Het gemiddelde tempo bedraagt bijna 48 km/uquote:Linus Gerdemann und Andy Schleck (LEO), Martin Velits (THR), Danilo Hondo und Oleksandr Kvachuk (LAM), Jeffry Louder (BMC), Ryder Hesjdal (GRM), Pablo Lastras und Branislau Samoilau (MOV), Damiano Caruso (LIQ), Jorge Azanza und Ruben Perez (EUS), Dries Devenyns (QST), Cyril Dessel, Ben Gastauer und Lloyd Mondory (ALM), Leopold König (APP).
Ja, al is de aankomst minder zwaar dan gisteren.quote:
quote:Hincapie, Bakelants, Marcato, Dietziker Vande Velde, Boaro, Losada, Paolini, Gutierrez, Madrazo Ruiz, Rojas Gil, Gasparotto, Devenyns, De Gendt und Lagutin.
hehe vetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
[ afbeelding ]
Niermann en Barredo op de top van de 1e klim vandaag!
Geen Rabobank in de kopgroep, wat een faalteam !quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:50 schreef Doff het volgende:
Inmiddels 8,25 minuten en volgens mij loopt dit nog steeds uit. Die worden niet meer bijgehaald, lijkt me. Winnaar zit dus denk ik in de kopgroep.
Dat was wellicht wat voorbarigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:50 schreef Doff het volgende:
Inmiddels 8,25 minuten en volgens mij loopt dit nog steeds uit. Die worden niet meer bijgehaald, lijkt me. Winnaar zit dus denk ik in de kopgroep.
Ik geloof Bakelands op plusminus 10 minuten...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:35 schreef Szura het volgende:
Wie is de hoogst geklasseerde van die groep eigenlijk?
Op de officiële site zie ik alleen maar een top-10...
Eindbazen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
[ afbeelding ]
Ah correctie van de Belgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef Szura het volgende:
Ten Dam 35 punten, Andy 28 punten voor de bergtrui.
Hij begint steil en zwak daarna steeds af.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Szura het volgende:
Museeuw: "Het loopt inderdaad de spuitgaten uit"
Mja das op De Gendt. Gewoon nog 5,5 minuut op die anderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Achterstand loopt op naar 7 minuten...
Klopt, maar het peloton lijkt me nu wel kansloos voor de ritwinst...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja das op De Gendt. Gewoon nog 5,5 minuut op die anderen.
ik zie het jaquote:
quote:
Zelfs de Belg niet terwijl Eurosport liever de hh van tenniswedstrijden laat zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef Hoolii het volgende:
Toch is het jammer dat geen enkele nederlandse zender dit uitzendt.
Klopt, maar zo'n zender als Sport1 met 6 kanalen waarvan er 3 bijna nooit iets uitzenden is toch een gemiste kans.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs de Belg niet terwijl Eurosport liever de hh van tenniswedstrijden laat zien.
Gaat geen anderhalve minuut goed maken....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:09 schreef Nober het volgende:
Mollema's tijdrit is toch veel beter dan die van Cunego?
toch weer teruggehaald?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Szura het volgende:
Matig dat je die Fuglsang nog laat wegrijden...
Jawel joh, positief denken... Kruijswijk vs Mollema voor de eindzege.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat geen anderhalve minuut goed maken....
Niet voor de eindoverwinning natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuglsang gaat geen twee en een halve minuut dichtrijden op 30 kilometer.
Neuh, pakte 7 sec. tijdswinst. Maar goed, met een goede tijdrit moeten Bauke en Steven hem wel kunnen voorblijven.quote:
Maar ja, etappezeges schieten niet echt hard op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:07 schreef Drebbelman het volgende:
Goede TdS van Vacansoleil, de punten kunnen ze goed gebruiken.
Misschien even checken of het nummer van Gilbert mooi recht hangt wanneer die voorbij vliegt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rojas blijft er aardig wat voor, wellicht kan die wat op de sprintjes heuvelop in de Tour.
Van Nistelrooij komt ook niet uit Nistelrode en Royston Drenthe niet uit Drenthe... dus De Gendt zal wel uit Luik komen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goh, waar zou die de Gendt vandaan komen?
was een klimtijdrit toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:22 schreef TheArt het volgende:
We hadden het even over Kelderman gisteren en nu even daarop doorgaan. Hij wint met duidelijk verschil de tijdrit in de Thüringen Rundfahrt en is ook de nieuwe leider. Dumoulin 3e in de tijdrit.
Wat dan? Leipheimer heeft één keer het laatste stukje gat naar Kruijswijk dichtgereden. Mollema heeft meerdere malen geprobeerd weg te komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Kruijswijk Mollema kunnen voorbij gaan via de tijdrit? Vind ik op zich wel een mooiere nummer 2 dan Mollema, die hing er eigenlijk maar wat tussen, zelfs Leipheimer heeft meer laten ziten.
Voor de ereplaatsen, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien even checken of het nummer van Gilbert mooi recht hangt wanneer die voorbij vliegt.
Idd, daarom ben ik ook wel fan van Mollema, kom hem soms wel tegen in trainingswedstrijdjes. Aardige kerel. Plus dat hij vorig jaar in de Giro een teamgenoot van mij groette die stond te kijken, puur omdat hij het tenue herkende, later herkende hij m'n clubgenoot ook (hebben volgens mij bij elkaar in de klas gezeten).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef Szura het volgende:
Toch grappig om zo'n streekgenoot met de besten mee omhoog te zien gaan.
Over een tijdrit van 30 kilometer is 1,5 minuut 3 seconden per kilometer, das een groot verschil hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Leipi de eindoverwinning gaat pakken.
Ach, een transfusietje op het juiste moment doet wonderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Beregd het volgende:
Ze hebben nog serieus wat werk om schleck te prepareren voor de tour.
Nee hoor, Andy is nooit goed buiten de grote doelen in zn seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Beregd het volgende:
Die transfusie zal wel voor volgende week gepland staan. Deze week je een beetje leegrijden zonder controle, dan heb je over ander halve week ook geen last van slingerende bloedwaarden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Beregd het volgende:
als er één iets is dat je niet van bakelants kan zeggen, is dat hij het niet probeertquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bakelants zou zich beter wat spiegelen aan De Gendt, met die ereplaatsjes bereik je niet zoveel, het zijn de zeges die tellen.
Inderdaad. De Gendt maakt het gewoon af en zoniet, dan komt hij verdomd dicht in de buurt. Bij Bakelants weet je bijna altijd wel dat het niets gaat worden. Als De Gendt gaat, dan heb je iets van "Oei, hier moeten ze voor oppassen", bij Bakelants heb je iets van "Maar nee, nu toch niet aanvallen, dat is veel te vroeg / te laat".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik neem aan dat SOK bedoelt: niet elke etappe aanvallen, maar selectief zijn, slimmer koersen en krachten sparen voor (en tijdens) die ene dag...
De Gendt is ook pas van dit jaar echt beginnen winnen. Bakelants zal er ook nog wel komen. Ik vind 'm niet zo onverstandig rijden als Hoogerland. Hoogerland heeft in mijn ogen evenveel talent als een De Gendt, maar hij verprutst het telkens weer met nutteloze demarrages, tot woede van z'n ploegleiding.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. De Gendt maakt het gewoon af en zoniet, dan komt hij verdomd dicht in de buurt. Bij Bakelants weet je bijna altijd wel dat het niets gaat worden. Als De Gendt gaat, dan heb je iets van "Oei, hier moeten ze voor oppassen", bij Bakelants heb je iets van "Maar nee, nu toch niet aanvallen, dat is veel te vroeg / te laat".
Over de klimmersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
De klimmers hebben meer afgezien dan de klimmers, want de klimmers doen dat beter dan klimmers zoals Cavendish.
Waarover heeft die Museeuw het?
Zat gewoon in het wiel van Cunego dacht ik.quote:
Jep zit er gewoon bij net als Ten Dam. Ook Breschel zat erbij, maar die offerde zich op voor Mollema.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zat gewoon in het wiel van Cunego dacht ik.
Voor Frank, Mollema op achterstand zetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Waarom rijden die Leopards zo hard ? Ze hebben toch geen sprinter in de ploeg ?
Gewoon gebroken door een klimmetje. Maar daarna reed Mollema lek en zakte terug van groep 1 naar 2 en daardoor beukt Leopard nu zo op kop.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:18 schreef DeMessias het volgende:
Ik schakel nu pas in. Waaiers geweest of val?
Ok bedanktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon gebroken door een klimmetje. Maar daarna reed Mollema lek en zakte terug van groep 1 naar 2 en daardoor beukt Leopard nu zo op kop.
quote:
"Beter materiaal kopen"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ze hier in godsnaam aan kunnen doen.
Omgekeerd zou dat natuurlijk nooit gebeuren!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:27 schreef Zelva het volgende:
Smerig en misselijkmakend rijden van Leopard-Trek, alleen rijden om de pech hebbende Mollema op achterstand te zetten.
Ja Cancellara zat er vooraan niet bij om het stil te leggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:27 schreef Zelva het volgende:
Smerig en misselijkmakend rijden van Leopard-Trek, alleen rijden om de pech hebbende Mollema op achterstand te zetten.
Inderdaad, en dan zou Contador moeten wachten...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:27 schreef Zelva het volgende:
En dat is typisch Rabo?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik bedoel dat er weer op een cruciaal moment er iets met een belangrijke renner gebeurt.
Nee, niet als een ploeg geen enkel belang heeft bij het tempo opvoeren omdat ze geen kans hebben op de ritoverwinning.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Omgekeerd zou dat natuurlijk nooit gebeuren!
Zaten Menchov en Gesink toen ook niet in de eerste groep?!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als het lek was zal ik Leopard nog even herinneren aan toen Contador reed terwijl A Schleck pech had.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef FTWO het volgende:
[..]
Zaten Menchov en Gesink toen ook niet in de eerste groep?!
Onzin, komt alleen omdat je veel meer gefocust op die ploeg bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat vaak Rabo overkomt.
Ja en die wilden zelf vol gaan rijden, maar waren te laf om tegen Cancellara in te gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef FTWO het volgende:
[..]
Zaten Menchov en Gesink toen ook niet in de eerste groep?!
Het principe is hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef wimderon het volgende:
DIt is ook echt vergelijkbaar met die etappe in de Tour![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |