Dus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef Stuurver het volgende:
Heb er een in mijn msn staan dieis en nog single ook.
Helaas woon ik te ver weg
Jij woonde toch in Roermond op de donderberg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef postmortum het volgende:
nee , ik heb na een uurtje de trein terug naar Sittard gepakt
Sittardquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Roermond op de donderberg?
Daar hebben ze toch geen donderberg?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef fratsman het volgende:
Niks mis met Roermond. Groetjes uit Venlo.
Zou ik niet erg vinden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef Pallas-Athene het volgende:
Limburg schenken aan België.
Veel zullen we er niet aan missen.
Opgelost.
en het Retail Parkquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef BzP het volgende:
Roermond heeft wel momenteel de grootste trekpleiser van NL...
Designer Outlet
KFC!!!!!quote:
Op de kemp maak je nog eens wat mee ...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:25 schreef nattermann het volgende:
En de Kemp.
Oh wacht, toch niet;d;d;d;
De kemp is allang niet meer wat t was...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef kempjoekel het volgende:
[..]
Op de kemp maak je nog eens wat mee ...
Donderberg jwzquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef kempjoekel het volgende:
[..]
Op de kemp maak je nog eens wat mee ...
Die frituur schuins tegenover de videotheek is ook goed en in de zomer heb je er altijd lekkere softijsquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef BzP het volgende:
[..]
De kemp is allang niet meer wat t was...
Enige goede aan de kemp nog is Long Sing en de hamburgers van Pauls eethoekje
ah die met die aaie wievequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef kempjoekel het volgende:
[..]
Die frituur schuins tegenover de videotheek is ook goed en in de zomer heb je er altijd lekkere softijs
die staat te huur dacht ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef fratsman het volgende:
Hebben jullie trouwens op het busstation nog steeds die frietkraam met dat ranzige ouwe echtpaar?
Paar maanden geleden gesloten volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef fratsman het volgende:
Hebben jullie trouwens op het busstation nog steeds die frietkraam met dat ranzige ouwe echtpaar?
Die ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
ook gewoon roken terwijl ze friet stonden te bakken daar, helden
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef Biekuh het volgende:
Ik ben ook weleens in Duitsland geweest, TS.
die zaten er tot 3 maanden terug in hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die ja!Wel al meer dan 14 jaar geleden. Met z'n dikke uilenbril en zn zware van Nelle.
![]()
Laatste keer dat ik er was (Toen zat ik in Roermond op school.) was 14 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
die zaten er tot 3 maanden terug in hoor
ja, ik weet niet of ze dood zijn of geen klanten meer hebben, maar ze zijn wegquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was (Toen zat ik in Roermond op school.) was 14 jaar geleden.Maar die zaten er dus nog steeds in? Die waren toen al oud! (en ranzig!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |