met neger?quote:
hou die platjes zelf maar jaquote:
Is dat sarcastisch of niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had het al gezien... goede keuze!
heel sarcastisch eigenlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch of niet?
Onder m'n grote teen om precies te zijn trouwens.
wat is de reden dat je een tattoo daar wilt?quote:
dat hoeft niet maar dan zou ik hem toch zelf willen zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zouden andere mensen je tattoo moeten zien?
in elk geval jijzelfquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zouden andere mensen je tattoo moeten zien?
Het boeit me sowieso niet of andere mensen 'm zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat is de reden dat je een tattoo daar wilt?
je ziet hem zelf niet en waarschijnlijk zullen er niet veel mensen wel onder je grote teen kijken of ben je een fetisjist.
Je kan hem beter zien op je voet dan op bijv. je rug. En voor mij zou het feit dat ik weet dat ik hem heb genoeg zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat hoeft niet maar dan zou ik hem toch zelf willen zien
dan kan je jezelf ook een tattoo inbeeldenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan hem beter zien op je voet dan op bijv. je rug. En voor mij zou het feit dat ik weet dat ik hem heb genoeg zijn.
God is dan wel met een hoofdletterquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan je jezelf ook een tattoo inbeelden
Ik wilde ooit tattoos.... en nu ben ik god op mijn blote knietjes dankbaar dat ik het nooit gedaan heb
Die van Mrs. Jolie vind ik ook wel leuk maar niet op de plekken waar zij ze heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik de tofste ooit.
voor mij nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
God is dan wel met een hoofdletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |