Wiskunde. Nederlands is pure aids.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef PG18 het volgende:
Wat is verstandiger om te herkansen, vwo Nederlands of wiskunde?
Waar ben je beter in?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef PG18 het volgende:
nja. vanaf morgen zal ik moeten vlammen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hm, balen zeg.Veel sterkte in ieder geval.
Weet je het nou nog niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga ergens anders stress leiden, doein
Welk cijfer moet je halen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef PG18 het volgende:
Weet niet, als ze voor Nederlands niet weer zo'n kanker samenvatting erbij doen dan Nederlands opzich welquote:
Heel veel succes Etsuquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
Ok, zojuist ingeschreven voor examencursus Leiden.
Dus jij denkt dat ik volgend jaar opeens allemaal achten ga halen voor economie, terwijl ik dit jaar alleen maar vijven heb gehaald?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar zou het niet nu nog ineens nemen.
de A vraag wel. Uitleg bij B nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel laag man. Had je het scanderen goed?
A of B?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef PG18 het volgende:
Informatica in een jaartje is ook niet bepaald reëel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik volgend jaar opeens allemaal achten ga halen voor economie, terwijl ik dit jaar alleen maar vijven heb gehaald?
Ned lijkt me makkelijkerquote:
Doet er niet toe. Ik wil gewoon weten of het te doen is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Informatica in een jaartje is ook niet bepaald reëel.
Was even overdreven inderdaad, maar zie mezelf geen zessen halen volgend jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Dastan het volgende:
En waarom moet je allemaal achten halen?
Er is geen cse informatica. Ik zou het er niet op wagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Ik wil gewoon weten of het te doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |