quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:01 schreef Suphomes het volgende:
Heb je prima aangepakt. Wat een droeftoeter.
okee daar heb je gelijk in misschien had ik het anders kunnen zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Elke belevingswereld is anders, dus 'bij mij was erger dan bij jou' is misschien wat cru.. Maar hij moet niet zo zeuren. accepteren/relativeren en doorgaan
Dat dus. Maar uiteindelijk zal hij het wel moeten accepteren dat het leven door gaat en dat hij nu niet 2 jaar achter haar aan kan blijven lopen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Elke belevingswereld is anders, dus 'bij mij was erger dan bij jou' is misschien wat cru.. Maar hij moet niet zo zeuren. accepteren/relativeren en doorgaan
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Black_Ninja het volgende:
Tuurlijk vind hij het op dat moment niet leuk klinken maar je hebt het absoluut goed aangepakt
de tekst van hem van "als zij nu binnen 2 jaar een ander heeft" komop.. hoe triest ben je dan. Ze heeft misschien volgende week een ander. Die twee passen dus niet bij elkaar en zij heeft er blijkbaar (Aangezien de langge brief) goed over nagedacht. Of tenminste, ze heeft er de moeite ingestoken om zoveel te schrijven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat dus. Maar uiteindelijk zal hij het wel moeten accepteren dat het leven door gaat en dat hij nu niet 2 jaar achter haar aan kan blijven lopen...
oww enCue_ alles goed?
Tot hier aan prima! Je toont nog behoorlijk veel geduld en medelevenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef jantje1992 het volgende:
goedemiddag,
Een vriend van me die is al bijna 1,5 jaar stapel verliefd op een meisje. Maar dat meisje is de ene keer wel verliefd op hem en de andere keer weer niet.
wij zaten gisteren met ze alle lekker wat te drinken en praten. En hij had het erover dat het echt wat kon worden dat meisje vond hem echt heel leuk zei hij. Hij was zo blij en trots want dit zou zijn eerste meisje zijn met wie hij iets zou krijgen.
maar later in de avond toen wij allemaal thuis waren zei hij opeens op msn: Ik heb net een email gehad van ongeveer 4 A4tjes en wat daar in stond komt erop neer dat ze niets met mij wilt.
dus hij was helemaal kapot voelde zich kut enzo. en ik met hem praten en zeggen dat hij gewoon lol moest maken(dat had hij ook tegen mij gezegd toen mijn relatie van 3,5 jaar uit ging)
en na een tijdje begon hij te zielig te doen van het word mij niet gegunt en als zij nu binnen 2 jaar met een andere jonge krijgt word ik boos enzo. waarop ik reageerde: Stel je niet zo aan je hebt niets met haar gehad. oke het is ff kut dat snap ik maar wij(ik en mijn andere vrienden) gaan er voor zorgen dat jij gewoon weer plezier gaat maken en haar vergeten.
Tja, dit is wellicht niet wat handig; sowieso helpen vergelijkingen als " ik heb het veel erger gehad dan jij" nooit; niet alleen omdat je iemand daar echt niet beter door laat voelen, maar ook omdat geen enkele situatie dezelfde is. Hij heeft er zo te horen behoorlijke hoop in gehad, snap ik ook wel aangezien het zijn eerste relatie zou zijn, dus dan is hij gewoon heel even down. Althans, ik hoop heel evenquote:en toen ging hij nog zieliger doen en zei ik: ey ik heb misschien ook zielig gedaan toen het bij mij uit was maar niet zo zielig als jij en ik vind dat wat ik heb meegemaakt erger dan jij hebt dus kom op man.
en toen werd hij boos.
Niks van gemerktquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef kadeautje het volgende:
Al besmet het EHEC of ben je niet zo gevoelig?
Ah goedzo, je kan dus nog opgepeuzeld wordenquote:
Natuurlijk had ik dat niet gedacht maar het ging mij er op dat moment erom dat hij was de gene waar als ik het er ff over wou hebben over mijn ex dat hij zei nee nu niet (2dagen na dat het uit was) en ik begrijp dat het moeilijk is voor hem hij kan ook altijd met mij praten maar dan vind ik dan moet je je niet zieliger maken dan je bent want het is een goeie gast heb ik ook tegen hem gezegt en hij en dat meisje wonen 25km van elkaar vandaan en ik vind op deze leeftijd zo een lange afstands relatie word niet(heb ik hem niet verteld). Maar ik en mijn andere vrienden zijn er wel voor hem wanneer hij ons nodig hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef keste010 het volgende:
[..]
Tot hier aan prima! Je toont nog behoorlijk veel geduld en medeleven
[..]
Tja, dit is wellicht niet wat handig; sowieso helpen vergelijkingen als " ik heb het veel erger gehad dan jij" nooit; niet alleen omdat je iemand daar echt niet beter door laat voelen, maar ook omdat geen enkele situatie dezelfde is. Hij heeft er zo te horen behoorlijke hoop in gehad, snap ik ook wel aangezien het zijn eerste relatie zou zijn, dus dan is hij gewoon heel even down. Althans, ik hoop heel evenJe had toch niet verwacht dat hij diezelfde dag weer vrolijk zou zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |