Ja maar ik heb gewoon fotobewonderaars waarvoor het 4 credits kost omdat de match zogenaamd zo hoog is; hoe moeilijk kan het zijn. Ik stuur zelf regelmatig oneliners naar meiden die leuke foto's hebben. Daaruit ook de leukste contacten gehaald trouwens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kost creditsjij moet maar credits betalen logisch toch de man moet de eerst stap zetten.
Ik krijg nooit fotobewonderaars
Ik stuur eigenlijk nooit oneliners geen idee wat ik moet zeggen. Ik kan nooit wat bedenken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb gewoon fotobewonderaars waarvoor het 4 credits kost omdat de match zogenaamd zo hoog is; hoe moeilijk kan het zijn. Ik stuur zelf regelmatig oneliners naar meiden die leuke foto's hebben. Daaruit ook de leukste contacten gehaald trouwens.
Fotobewonderaars zegt trouwens verder weinig; ik heb een nieuwe foto die met een 9,6 wordt beoordeeld; allemaal door mensen die me IRL niet eens zouden zien staan... hoe krom.
Mijn laatste was iets van: "Stel je krijgt een blanco vliegticket aangeboden; waar zou je naartoe vliegen? Ow, en BTW, die streepen staan erg sexyquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stuur eigenlijk nooit oneliners geen idee wat ik moet zeggen. Ik kan nooit wat bedenken.
Was ik maar volwassen dan had ik dit soort onzin niet meer verdomme.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Toen ik op jou leeftijd verliefd was op een meid; had ik ook zoiets. Ik wou perse niet fappen denkende aan haar... gelukkig heb ik dat na een half jaartje los gelaten.
Dat soort dingen bedenken lukt mij dus niet, en als ik het al bedenk ga ik meteen bedenken waarom het niet werktquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn laatste was iets van: "Stel je krijgt een blanco vliegticket aangeboden; waar zou je naartoe vliegen? Ow, en BTW, die streepen staan erg sexy" (tegen een meid welke op haar foto van die commando strepen op haar wangen had gesmeerd)
. Voor mij was dat in eerste instantie een succes.
Kijk eens een paar icebreakers door voor inspiratie; daar zitten soms best leuke vragen tussen. Ik kreeg net deze: "Welke acteur zou jou moeten spelen in een film over je leven?"
Doe niet zo onaardigquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
En dan vindt ze hem terug onder jouw bed, met de pagina's aan elkaar geplakt![]()
Arme jongenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardigIk heb het al zwaar genoeg met mijn placebo gevoelens.
Dat heb ik IRL altijd; ik ben eigenlijk heel creatief, en soms weet ik een gesprek ook creatief te openen, maar het verzand altijd al snel in saaiheid... begrijp nog steeds niet echt waardoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Dat soort dingen bedenken lukt mij dus niet, en als ik het al bedenk ga ik meteen bedenken waarom het niet werkt![]()
ik ga het eens proberen ik heb toch nog genoeg creditsquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik IRL altijd; ik ben eigenlijk heel creatief, en soms weet ik een gesprek ook creatief te openen, maar het verzand altijd al snel in saaiheid... begrijp nog steeds niet echt waardoor.
Op paiq heb je wat langer bedenktijd, zeker bij oneliners. Desnoods jat je gewoon een icebreaker. Om het een persoonlijk tintje te geven, proberen te bedenken wat je aansprak in haar foto en daar iets over zeggen. Bij mij waren die commandostrepen natuurlijk wel makkelijk....
Ja joh, voor die 2 cent per credit. Ik stuur sowieso ook alleen een oneliner bij minder dan 25 credits; zullen die paar cent me niet veel boeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ga het eens proberen ik heb toch nog genoeg credits
Awwwquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardigIk heb het al zwaar genoeg met mijn placebo gevoelens.
What he saidquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jongenhey ga gewoon lekker fappen op haar. Niets mis mee.
Hij had denk ik een kwartier geleden al klaar kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*Kijkt op de klok*.... hou zou ondertussen toch wel klaar moeten zijn... niet?
Have fun!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:
Jeej... zometeen de stad in; ik ga zoveel blauwtjes lopen vanavond, heb er echt zin in
Ja ik heb ook zo'n ouders, verschrikkelijk. Wanneer neem jij eens een meid mee naar huis? Wanneer schaf jij je eens een vriendin aan? NIET JONGENS! Jullie hebben een loser gecreëerd, deal with it!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
Ouders die zeggen dat een vriendje vinden heel makkelijk is
Jup, of dat ze zeggen dat ik het nooit ga redden zonder vriendje. En als ik nooit ga trouwen moet ik maar thuis wonen want ik ga het nooit in mijn eentje redden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n ouders, verschrikkelijk. Wanneer neem jij eens een meid mee naar huis? Wanneer schaf jij je eens een vriendin aan? NIET JONGENS! Jullie hebben een loser gecreëerd, deal with it!
Mijn moeder heeft gek genoeg nooit opmerkingen over het niet hebben van vriendjes gemaakt. Volgens mij denkt ze dat ik lesbisch of aseksueel ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
Hiephoi.
Ouders die zeggen dat een vriendje vinden heel makkelijk is en dat ik maar eens wat meer naar buiten moet, en wat mensen moet aanspreken.
Ze denken dat ik totaal contactgestoord in de klas zit
Alleen omdat ik niet echt uitga vinden ze mij meteen ongezond bezig zijn.
Dat iemand zou denken dat jij aseksueel bent lijkt me echt heel erg onwaarschijnlijk...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft gek genoeg nooit opmerkingen over het niet hebben van vriendjes gemaakt. Volgens mij denkt ze dat ik lesbisch of aseksueel ben.
Oke, dat klinkt wel een flinke stap erger... geen idee hoe oud je bent of wat je situatie is; maar misschien goed om op jezelf te gaan wonen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup, of dat ze zeggen dat ik het nooit ga redden zonder vriendje. En als ik nooit ga trouwen moet ik maar thuis wonen want ik ga het nooit in mijn eentje redden.
yeah right.
Of dat ze zeggen dat ik zonder hen nergens was en als een josti in een opvang zat, dat ik helemaal niks zelf heb gedaan, dat ik alles aan hun te danken heb
(natuurlijk hebben zij wel een beetje gelijk, maar om nu meteen te zeggen dat ik helemaal niks zelf heb ontwikkeld)
Kannietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt wel een flinke stap erger... geen idee hoe oud je bent of wat je situatie is; maar misschien goed om op jezelf te gaan wonen?
Ik heb er net een paar gestuurd dus wie weetquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja joh, voor die 2 cent per credit. Ik stuur sowieso ook alleen een oneliner bij minder dan 25 credits; zullen die paar cent me niet veel boeien.
Voor straf altijd single blijven en thuisblijven wonen dat zal ze lerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup, of dat ze zeggen dat ik het nooit ga redden zonder vriendje. En als ik nooit ga trouwen moet ik maar thuis wonen want ik ga het nooit in mijn eentje redden.
yeah right.
Of dat ze zeggen dat ik zonder hen nergens was en als een josti in een opvang zat, dat ik helemaal niks zelf heb gedaan, dat ik alles aan hun te danken heb
(natuurlijk hebben zij wel een beetje gelijk, maar om nu meteen te zeggen dat ik helemaal niks zelf heb ontwikkeld)
Dit dus, daarover klagen maar me wel om 12:00 thuis willen hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
Alleen omdat ik niet echt uitga vinden ze mij meteen ongezond bezig zijn.
WTFquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kanniet
Ik verdien nog niet voldoende, en ik ben nog geen 18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |