De huisarts zei dat ik er met een dag of 2 geen last meer van moest hebben. Vond het dus vreemd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef estsenne het volgende:
Er zijn verschillende oorzaken mogenlijk, maar met drugs door je drankje? dan kunnen de hallicunaties soms wel weken of maanden aanhouden. Die stoffen verdwijnen soms niet zo een twee drie uit je lichaam.
Anderen mensen geloven weer in de geestenwereld, Mijn zus beweert ook dat ze vroeger wel eens door geesten werd bezocht, die dan s,avonds haar slaapkamer inkwamen.
Ik weet bijna niks meer. M'n moeder is 3 jaar geleden wel overleden, maar dat heb ik al een plekje gegeven. Verder zag ik ook alleen maar oude mannen, dus kan het niks met m'n moeder te maken hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef daftme het volgende:
[..]
Misschien zit je ergens mee te worstelen en kan je het geen plek geven. Van een beetje drugs in de drankje ga je niet zo heel gek doen. In wat voor een toestand was je zaterdag nacht? Weet je alles nog etc?
Bij een kleine dosis Lsd kunnen maanden achter elkaar z.g.n. flashbacks komen, Dat zijn dus hallicunaties die optreden allang nadat de drug al uit je lichaam zou moeten zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
De huisarts zei dat ik er met een dag of 2 geen last meer van moest hebben. Vond het dus vreemd.
Weet je wel via via wat er gebeurd is die nacht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet bijna niks meer. M'n moeder is 3 jaar geleden wel overleden, maar dat heb ik al een plekje gegeven. Verder zag ik ook alleen maar oude mannen, dus kan het niks met m'n moeder te maken hebben.
Terug naar de dokter als het gauw ophoudt, lijkt me. Als er inderdaad iemand zaterdag wat in je drankje heeft gestopt dan lijkt me het niet moeilijk om de oorzaak te vinden, vooral als je nog nooit eerder zoiets hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik dacht eerst dat het te maken had met dat iemand zaterdagnacht drugs in mijn drinken had gedaan en dat ik dus hallicuneerde, maar ik zie het nog steeds, en dat klopt volgens mij niet. Het was me nog niet eerder opgevallen.
Ik had zondag middag al meteen huisarts gebeld maar bloedonderzoek kon niet meer gedaan worden omdat ik te laat was. Ik moest veel drinken om mn lichaam te reinigen en dat heb ik gedaan. Maar dit is een bijzaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef Skint het volgende:
[..]
Terug naar de dokter als het gauw ophoudt, lijkt me. Als er inderdaad iemand zaterdag wat in je drankje heeft gestopt dan lijkt me het niet moeilijk om de oorzaak te vinden, vooral als je nog nooit eerder zoiets hebt meegemaakt.
Lijkt me wel eng, trouwens, zelfs als je weet dat het door drugs komt.
Nog niet gedaan. Even kijken of het helpt volgende keer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef lezzer het volgende:
TS, heb je wel eens tegen die figuren gezegd dat je ze ziet als het zo is?
Waarom is dat een bijzaak? Het lijkt me juist dat het belangrijk genoeg is om je huisarts te vertellen dat je nog steeds last hebt, op deze manier, van die veronderstelde vergiftiging (want dat is het natuurlijk, in feite).quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had zondag middag al meteen huisarts gebeld maar bloedonderzoek kon niet meer gedaan worden omdat ik te laat was. Ik moest veel drinken om mn lichaam te reinigen en dat heb ik gedaan. Maar dit is een bijzaak.
Hoevaak ik maar wil.quote:
Ja oke dat is waar.. maar ik had al een nieuwe afspraak gemaakt met de huisarts dus ik ben benieuwd wat hij ervan zegt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:56 schreef Skint het volgende:
[..]
Waarom is dat een bijzaak? Het lijkt me juist dat het belangrijk genoeg is om je huisarts te vertellen dat je nog steeds last hebt, op deze manier, van die veronderstelde vergiftiging (want dat is het natuurlijk, in feite).
Nou, Manke, niet iedereen heeft natuurlijk hetzelfde als jij hè? Het gaat hier om iemand die na eigen zeggen gedrogeerd is geweest, en vanaf dat moment er pas last van heeft!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:25 schreef Manke het volgende:
Wat rot voor je.
Als je er niet echt last van hebt, zou ik geen traject volgen waarbij je je vol laat stoppen met pillen, heb dat ook gedaan en het is er nog, maar ik kan er nu mee omgaan.
Ik geloof dat het inderdaad geesten zijn waar je mee te maken hebt, alleen waren het nooit mens geweest en zijn ze kwaadaardig.
Het kan zijn dat ze al langer bij je zaten, maar dat je het niet wist, vraag eens aan je ouders of die aan geestje oproepen hebben gedaan, dit heeft wel eens de oorzaak dat de kinderen er last van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |