abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98251458
Sinds zondag ochtend zie ik, als ik een tijdje voor me uit staar naar een blanco muur of plafond, gedaantes.
Het zijn geen duidelijke personen, ik kan ze niet indentificeren, ze staan ook nooit meer dan een meter van me vandaan. Meestal zijn ze iets aan het doen, praten of iets voor hun zelf, maar na, pak 'm beet, 20 seconden, wordt de persoon heel boos en gaat ie tegen mij schreeuwen, hij komt heel dicht bij mijn gezicht, ik schrik dan, en dan is alles ook ineens weg.

De gedaantes zijn meestal oude mannen. Ik zie geen kleuren, wel goed details, rimpels, gezichtsuitdrukkingen, bewegingen, alsof ze precies voor me staan. De enige kleuren die ik zie zijn wit/grijze lijnen.

Ik dacht eerst dat het te maken had met dat iemand zaterdagnacht drugs in mijn drinken had gedaan en dat ik dus hallicuneerde, maar ik zie het nog steeds, en dat klopt volgens mij niet. Het was me nog niet eerder opgevallen.

Maar volgens mij maak ik mezelf gek en is er niks aan de hand.
Heeft iemand dit ook? of wel eens gehad? Wat is dit en wat houd het in?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dromenvangertje op 16-06-2011 18:20:28 ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:41:48 #2
180174 Diemux
People vs Me
pi_98251635
Je denkt dat je ze ziet en daardoor gaat je lichaam automatisch beelden genereren. Tijd voor pilletjes. Case solved.
pi_98251728
Er zijn verschillende oorzaken mogenlijk, maar met drugs door je drankje? dan kunnen de hallicunaties soms wel weken of maanden aanhouden. Die stoffen verdwijnen soms niet zo een twee drie uit je lichaam.

Anderen mensen geloven weer in de geestenwereld, Mijn zus beweert ook dat ze vroeger wel eens door geesten werd bezocht, die dan s,avonds haar slaapkamer inkwamen.
pi_98251745
Iemand heeft je GHB gegeven.
pi_98251876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef estsenne het volgende:
Er zijn verschillende oorzaken mogenlijk, maar met drugs door je drankje? dan kunnen de hallicunaties soms wel weken of maanden aanhouden. Die stoffen verdwijnen soms niet zo een twee drie uit je lichaam.

Anderen mensen geloven weer in de geestenwereld, Mijn zus beweert ook dat ze vroeger wel eens door geesten werd bezocht, die dan s,avonds haar slaapkamer inkwamen.
De huisarts zei dat ik er met een dag of 2 geen last meer van moest hebben. Vond het dus vreemd.

En ik had inderdaad het idee alsof geesten contact met mij zochten ofzo _O- ik kijk teveel TV.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dromenvangertje op 16-06-2011 16:28:30 ]
pi_98251939
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef daftme het volgende:

[..]

Misschien zit je ergens mee te worstelen en kan je het geen plek geven. Van een beetje drugs in de drankje ga je niet zo heel gek doen. In wat voor een toestand was je zaterdag nacht? Weet je alles nog etc?
Ik weet bijna niks meer. M'n moeder is 3 jaar geleden wel overleden, maar dat heb ik al een plekje gegeven. Verder zag ik ook alleen maar oude mannen, dus kan het niks met m'n moeder te maken hebben.
pi_98251959
Mensen die in geesten etc geloven? Die menen ook vaak dat er iets in je huis kan zijn wat niet klopt.

Een psychiater echter die spreekt al snel over een psychose en zal je w.s.s. een medicatie traject voorschrijven. Dit heeft een paar voor en nadelen.

*je slaapt mischien lekkerder en zonder geesten te zien.
*maar is ook verslavend en heeft ook bijwerkingen.
pi_98252047
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:

De huisarts zei dat ik er met een dag of 2 geen last meer van moest hebben. Vond het dus vreemd.

Bij een kleine dosis Lsd kunnen maanden achter elkaar z.g.n. flashbacks komen, Dat zijn dus hallicunaties die optreden allang nadat de drug al uit je lichaam zou moeten zijn.
pi_98252064
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik weet bijna niks meer. M'n moeder is 3 jaar geleden wel overleden, maar dat heb ik al een plekje gegeven. Verder zag ik ook alleen maar oude mannen, dus kan het niks met m'n moeder te maken hebben.
Weet je wel via via wat er gebeurd is die nacht?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_98252248
Maak een mooie portret foto van ze, witte achtrond muur heb je al.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:04:05 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98252671
Even wat ruimen
The truth was in here.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:06:03 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98252765
En weer open.. normaal ontopic, geen geklier!
The truth was in here.
pi_98255141
TS, heb je wel eens tegen die figuren gezegd dat je ze ziet als het zo is?
pi_98256355
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

Ik dacht eerst dat het te maken had met dat iemand zaterdagnacht drugs in mijn drinken had gedaan en dat ik dus hallicuneerde, maar ik zie het nog steeds, en dat klopt volgens mij niet. Het was me nog niet eerder opgevallen.

Terug naar de dokter als het gauw ophoudt, lijkt me. Als er inderdaad iemand zaterdag wat in je drankje heeft gestopt dan lijkt me het niet moeilijk om de oorzaak te vinden, vooral als je nog nooit eerder zoiets hebt meegemaakt.

Lijkt me wel eng, trouwens, zelfs als je weet dat het door drugs komt.
pi_98256822
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef Skint het volgende:

[..]

Terug naar de dokter als het gauw ophoudt, lijkt me. Als er inderdaad iemand zaterdag wat in je drankje heeft gestopt dan lijkt me het niet moeilijk om de oorzaak te vinden, vooral als je nog nooit eerder zoiets hebt meegemaakt.

Lijkt me wel eng, trouwens, zelfs als je weet dat het door drugs komt.
Ik had zondag middag al meteen huisarts gebeld maar bloedonderzoek kon niet meer gedaan worden omdat ik te laat was. Ik moest veel drinken om mn lichaam te reinigen en dat heb ik gedaan. Maar dit is een bijzaak.
pi_98256835
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef lezzer het volgende:
TS, heb je wel eens tegen die figuren gezegd dat je ze ziet als het zo is?
Nog niet gedaan. Even kijken of het helpt volgende keer.
pi_98257257
Stel dat ze denken dat je ze niet hoort/ziet, dan blijven ze schreeuwen natuurlijk ;)
Probeer maar eens uit :)
pi_98257750
Dunno wat dat is.

Er zijn gewoon zaken die de dimensies van menselijke perceptie voorbij gaan. Niet alles in dit universum is te horen/voelen/ruiken/zien etc.
pi_98279385
Hoe vaak heb je dit?
pi_98285861
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had zondag middag al meteen huisarts gebeld maar bloedonderzoek kon niet meer gedaan worden omdat ik te laat was. Ik moest veel drinken om mn lichaam te reinigen en dat heb ik gedaan. Maar dit is een bijzaak.
Waarom is dat een bijzaak? Het lijkt me juist dat het belangrijk genoeg is om je huisarts te vertellen dat je nog steeds last hebt, op deze manier, van die veronderstelde vergiftiging (want dat is het natuurlijk, in feite).
pi_98289259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef Tengu het volgende:
Hoe vaak heb je dit?
Hoevaak ik maar wil.
Als ik vooruit staar en me nergens op concentreer en gedachtens leegmaak komt het al snel.
pi_98289299
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:56 schreef Skint het volgende:

[..]

Waarom is dat een bijzaak? Het lijkt me juist dat het belangrijk genoeg is om je huisarts te vertellen dat je nog steeds last hebt, op deze manier, van die veronderstelde vergiftiging (want dat is het natuurlijk, in feite).
Ja oke dat is waar.. maar ik had al een nieuwe afspraak gemaakt met de huisarts dus ik ben benieuwd wat hij ervan zegt.
pi_98290759
Ik heb vaak als ik flink gesmoked heb deja-vu's
Die zijn helemaal raar. Dat je op straat loopt en mensen ziet die je nog nooit gezien hebt en dan ze voor je gedachtes herkent. Toen ik dat voor het eerst had werd ik gewoon duizelig, wist niet wat er aan de hand was en dacht dat ik gek werd.

Ik denk dat het misschien een reactie op drugs is, maar misschien zie je wel echt 'geesten' van overleden mensen. En als dat zo is zou ik maar snel een mailtje naar sbs of rtl sturen, want dan kan je er nog wat mee verdienen :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:25:04 #24
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_98290898
Wat rot voor je.
Als je er niet echt last van hebt, zou ik geen traject volgen waarbij je je vol laat stoppen met pillen, heb dat ook gedaan en het is er nog, maar ik kan er nu mee omgaan.
Ik geloof dat het inderdaad geesten zijn waar je mee te maken hebt, alleen waren het nooit mens geweest en zijn ze kwaadaardig.

Het kan zijn dat ze al langer bij je zaten, maar dat je het niet wist, vraag eens aan je ouders of die aan geestje oproepen hebben gedaan, dit heeft wel eens de oorzaak dat de kinderen er last van krijgen.
pi_98291474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:25 schreef Manke het volgende:
Wat rot voor je.
Als je er niet echt last van hebt, zou ik geen traject volgen waarbij je je vol laat stoppen met pillen, heb dat ook gedaan en het is er nog, maar ik kan er nu mee omgaan.
Ik geloof dat het inderdaad geesten zijn waar je mee te maken hebt, alleen waren het nooit mens geweest en zijn ze kwaadaardig.

Het kan zijn dat ze al langer bij je zaten, maar dat je het niet wist, vraag eens aan je ouders of die aan geestje oproepen hebben gedaan, dit heeft wel eens de oorzaak dat de kinderen er last van krijgen.
Nou, Manke, niet iedereen heeft natuurlijk hetzelfde als jij hè? Het gaat hier om iemand die na eigen zeggen gedrogeerd is geweest, en vanaf dat moment er pas last van heeft!
Ik geloof best in geesten, maar dat betekent niet dat het altijd het juiste antwoord is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')