slechte ervaring meequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef Sjeen het volgende:
vraag eens of ze je prostaat wil stimuleren, dat schijnt echt te helpen
Dit is DE oplossing. Prostaat stimulatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef Sjeen het volgende:
vraag eens of ze je prostaat wil stimuleren, dat schijnt echt te helpen
niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef estsenne het volgende:
Kan het zijn dat je een nieuwe uitdaging zoekt op sexueel gebied?
ja kom ik weer 4e x deze maandquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef Sofia90 het volgende:
Ik zou naar de dokter gaan, las vnd in de krant dat mannen veel te lang wachten met naar de dokter gaan wat betreft erectiestoornissen, kan als gevolg hebben dat je een ziekte hebt, wil je niet bang maken ofso maar een arts kan je ook gerust stellen.
wat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef VonHinten het volgende:
Misschien probeert je hoofd je te vertellen dat je homo bent?
Wel vervelend joh, maar is vast wel iets aan te doen, komt goed!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ja kom ik weer 4e x deze maandkijk t even aan na spanje en turkije vakantie als het zelfs daar niet goed lukt met al die mooie meisjes dan ga ik wel weer
jawel maar mn dokter zei vorige keer ff aankijken nog dan ga ik toch niet week later alweerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef kippiedippie het volgende:
Zo erg zit je er dus niet mee dat je niet voor je vakantie naar de dokter gaat?
Nou volgens mij is 4 keer helemaal normaal hoor, er zijn zoveel leuke dingen in het leven naast sex en er zijn zat vrouwen die 4 keer per week leuk vinden......quote:
Daar gaat het natuurlijk niet om, als 20 jarige kerel is het niet gezond en tevens zeer vervelend als je moeite hebt met het krijgen/behouden van een erectie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef estsenne het volgende:
[..]
Nou volgens mij is 4 keer helemaal normaal hoor, er zijn zoveel leuke dingen in het leven naast sex en er zijn zat vrouwen die 4 keer per week leuk vinden......
Dan heb je dus wel een erectie? Met hulpmiddelen zoals filmpjes of plaatjes? Of in gedachten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |