abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98274726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Vrouwen :')
Homo, mijn vriend?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:28:36 #127
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_98274749
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Een soort van prostitutie.

:7
Het maakt inderdaad niet uit of je naar de hoeren gaat of naar je vriendin.
Allemaal willen ze je geld. In spullen of gelijk zonder gedoe.
Hier had uw tekst kunnen staan!
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2011 @ 23:30:49 #128
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_98274867
Ik dacht dat TS een wijf was.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_98274904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef Henno het volgende:

[..]

Mwah. Gewoon tegen haar zeggen "je bent toch niet invalide aan je armen?", haar achterlaten met die tassen, en jezelf naar de plaatselijke kroeg begeven waar het goudgele vorstenvocht op je wacht, evenals een aantal maten om het mee te drinken.

Zoals het hoort, verdomme.
Ik zou sowieso niet gaan shoppen met een man, vervelend voor mezelf en hem
pi_98274965
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef coban het volgende:

[..]

Homo, mijn vriend?
Nee mijn vriend(in?). Ik hou van zeuren.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_98274982
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Een soort van prostitutie.

:7
Nee eerder kwestie van ''onder de duim hebben'', dacht je dat diezelfde mannen seks van hun vriendin zouden eisen na het shoppen :') ze zouden niet durven, pussywhipped
pi_98275097
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nee mijn vriend(in?). Ik hou van zeuren.
in. vriendin.
pi_98275152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ze zouden eigenlijk in elke kledingzaak een bar moeten zetten met zo een catwalk ernaast, dan kunnen al die gasten die erin zijn geluisd door hun vriendin tenminste nog een biertje pakken en af en toe een goedkeurend knikje geven als ze in een nieuwe outfit voorbij komt.

Ik zal i.i.g. nooit begrijpen hoe iemand een leuke dag heeft gehad als het gewenste object uiteindelijk niet gescoord kon worden en ze vervolgens met niks thuiskomen, of met alles behalve waar ze in eerste instantie voor kwamen :')
Een echte man zou het liefst alles online bestellen zodat er geen kostbare drinktijd verloren gaat.
pi_98275168
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef coban het volgende:

[..]

in. vriendin.
Ok ok, marhaba :7.
pi_98275199
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Nee eerder kwestie van ''onder de duim hebben'', dacht je dat diezelfde mannen seks van hun vriendin zouden eisen na het shoppen :') ze zouden niet durven, pussywhipped
Zulke type mannen zijn er helaas in overvloed ja.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:38:31 #136
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98275236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Henno het volgende:

[..]

Ze zouden eigenlijk in elke kledingzaak een bar moeten zetten met zo een catwalk ernaast, dan kunnen al die gasten die erin zijn geluisd door hun vriendin tenminste nog een biertje pakken en af en toe een goedkeurend knikje geven als ze in een nieuwe outfit voorbij komt.

Shit man dat is wel een goed idee. _O-
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98275276
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:37 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ok ok, marhaba :7.
Same to you :)
pi_98275535
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Henno het volgende:

[..]

Ik zal i.i.g. nooit begrijpen hoe iemand een leuke dag heeft gehad als het gewenste object uiteindelijk niet gescoord kon worden en ze vervolgens met niks thuiskomen, of met alles behalve waar ze in eerste instantie voor kwamen :')
Een echte man zou het liefst alles online bestellen zodat er geen kostbare drinktijd verloren gaat.
Ja, weinig mannen die het genieten vinden om met hun vriendin mee te gaan shoppen :P En wat je ideetje betreft, in sommige kledingwinkels heb je wel van die tafels met kranten en koffie voor het mannetje dus er wordt wel aan jullie gedacht..soms ;)
pi_98275666
http://pauwenwitteman.var(...)tnews[tt_news]=12312

Heerlijke vrouw. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door heiden6 op 16-06-2011 23:57:46 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98275892
Tja vrouwen. Gewoon met een grote boog omheen lopen. Ze zijn uit op je geld, je vrijheid en ze proberen je aan alle kanten te kneden naar hun denkbeeld. Het is nooit goed genoeg. De liefde vervaagt, omdat het chemische stofje die "verliefdheid" veroorzaakt langzaam aan sterft en zodoende ook je mannelijkheid meesleurt.

Omdat je op een gegeven moment beseft, dat de Gazelle fietsen + windjack matchen en je vrouw rondloopt met een pittig kapsel. Ze gaat op een zangkoor en wordt geindoctrineert door lesbische mannenhatende vrouwen en voor je het weet vraagt ze een scheiding aan.

Zodoende vertoef je je in je eentje in een vakantiehuisje, je zuipt je kapot aan Schultenbrau, raakt je baan kwijt en krijg je later te horen dat "ze" er spijt van heeft, maar je niet terug wil nemen... omdat het besluit nou eenmaal gemaakt is en ieder zijn eigen weg is ingeslagen.
  Redactie Sport donderdag 16 juni 2011 @ 23:52:30 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_98275940
Coban _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:54:18 #142
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98276018
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef LangeJan het volgende:
Tja vrouwen. Gewoon met een grote boog omheen lopen. Ze zijn uit op je geld, je vrijheid en ze proberen je aan alle kanten te kneden naar hun denkbeeld. Het is nooit goed genoeg. De liefde vervaagt, omdat het chemische stofje die "verliefdheid" veroorzaakt langzaam aan sterft en zodoende ook je mannelijkheid meesleurt.

Omdat je op een gegeven moment beseft, dat de Gazelle fietsen + windjack matchen en je vrouw rondloopt met een pittig kapsel. Ze gaat op een zangkoor en wordt geindoctrineert door lesbische mannenhatende vrouwen en voor je het weet vraagt ze een scheiding aan.

Zodoende vertoef je je in je eentje in een vakantiehuisje, je zuipt je kapot aan Schultenbrau, raakt je baan kwijt en krijg je later te horen dat "ze" er spijt van heeft, maar je niet terug wil nemen... omdat het besluit nou eenmaal gemaakt is en ieder zijn eigen weg is ingeslagen.
:')
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98276175
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ik mag vrouwen die zo denken...

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ja, weinig mannen die het genieten vinden om met hun vriendin mee te gaan shoppen :P En wat je ideetje betreft, in sommige kledingwinkels heb je wel van die tafels met kranten en koffie voor het mannetje dus er wordt wel aan jullie gedacht..soms ;)
Als je een goeie vriendin bent hoeft het management van de kledingzaak niet eens aan ons te denken, dan neem je gewoon even 5 minuten de tijd door wat quality time te genieten met je vent terwijl je je nieuwe sexy lingerie past in het pashokje. Geloof me, de rest van de dag huppelt 'ie gewoon braaf achter je aan als een schoothondje. Deze tip is goud waard, dus doe er wat mee.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:58:24 #144
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_98276198
quote:
kijk deze mannen om die tafel genieten
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_98276226
quote:

Deze kerel heeft nog nooit een vriendin gehad in z'n leven.
pi_98276274
quote:

De achterste twee personen zitten nog niet in de Schultenbrau fase, maar dat duurt niet lang meer denk ik.
pi_98276515
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

kijk deze mannen om die tafel genieten
Witteman niet echt volgens mij hoor. Maar dat zegt me weinig. Ik ben het echt van a tot z met haar eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98276574
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Deze kerel heeft nog nooit een vriendin gehad in z'n leven.
Het vergt geen bovengemiddelde intelligentie om te weten, dat je je als man ernstig benadeeld als je je eigenbelang laat verstrengelen met die van een ander. Vrijheid blijheid en ik heb genoeg ervaringen met vrouwen, in de vorm van relaties, one night stands (met plotselinge bindingsdrang) en ander gezeik om te kunnen bepalen dat je je vrijheden stevig inperkt als je je om haar vinger laat winden. (hehehe... vinger... winden)

Ik ben natuurlijk wel zo eerlijk om toe te geven dat ik een koppige eigenwijze zak ben, die geen compromissen wil sluiten om in harmonie te leven. Wat van je gevraagd word om te doen is soms zo drastisch... dat de drang om te conformeren aan het ideaalbeeld vanuit de maatschappij vervaagt en je je beseft dat je geboren bent om,

te zijn :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:08:15 #149
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_98276662
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Het vergt geen bovengemiddelde intelligentie om te weten, dat je je als man ernstig benadeeld als je je eigenbelang laat verstrengelen met die van een ander. Vrijheid blijheid en ik heb genoeg ervaringen met vrouwen, in de vorm van relaties, one night stands (met plotselinge bindingsdrang) en ander gezeik om te kunnen bepalen dat je je vrijheden stevig inperkt als je je om haar vinger laat winden. (hehehe... vinger... winden)

Ik ben natuurlijk wel zo eerlijk om toe te geven dat ik een koppige eigenwijze zak ben, die geen compromissen wil sluiten om in harmonie te leven. Wat van je gevraagd word om te doen is soms zo drastisch... dat de drang om te conformeren aan het ideaalbeeld vanuit de maatschappij vervaagt en je je beseft dat je geboren bent om,

[ afbeelding ]

Held, poëzie wat ik je blief!
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_98276804
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Magnifieke reactie kerel, niets dan lof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')