Het maakt inderdaad niet uit of je naar de hoeren gaat of naar je vriendin.quote:
Ik zou sowieso niet gaan shoppen met een man, vervelend voor mezelf en hemquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef Henno het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon tegen haar zeggen "je bent toch niet invalide aan je armen?", haar achterlaten met die tassen, en jezelf naar de plaatselijke kroeg begeven waar het goudgele vorstenvocht op je wacht, evenals een aantal maten om het mee te drinken.
Zoals het hoort, verdomme.
Nee mijn vriend(in?). Ik hou van zeuren.quote:
Nee eerder kwestie van ''onder de duim hebben'', dacht je dat diezelfde mannen seks van hun vriendin zouden eisen na het shoppenquote:
in. vriendin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee mijn vriend(in?). Ik hou van zeuren.
Ze zouden eigenlijk in elke kledingzaak een bar moeten zetten met zo een catwalk ernaast, dan kunnen al die gasten die erin zijn geluisd door hun vriendin tenminste nog een biertje pakken en af en toe een goedkeurend knikje geven als ze in een nieuwe outfit voorbij komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gaan shoppen met een man, vervelend voor mezelf en hem
Zulke type mannen zijn er helaas in overvloed ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Nee eerder kwestie van ''onder de duim hebben'', dacht je dat diezelfde mannen seks van hun vriendin zouden eisen na het shoppenze zouden niet durven, pussywhipped
Shit man dat is wel een goed idee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk in elke kledingzaak een bar moeten zetten met zo een catwalk ernaast, dan kunnen al die gasten die erin zijn geluisd door hun vriendin tenminste nog een biertje pakken en af en toe een goedkeurend knikje geven als ze in een nieuwe outfit voorbij komt.
Ja, weinig mannen die het genieten vinden om met hun vriendin mee te gaan shoppenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk in elke kledingzaak een bar moeten zetten met zo een catwalk ernaast, dan kunnen al die gasten die erin zijn geluisd door hun vriendin tenminste nog een biertje pakken en af en toe een goedkeurend knikje geven als ze in een nieuwe outfit voorbij komt.
Ik zal i.i.g. nooit begrijpen hoe iemand een leuke dag heeft gehad als het gewenste object uiteindelijk niet gescoord kon worden en ze vervolgens met niks thuiskomen, of met alles behalve waar ze in eerste instantie voor kwamen
Een echte man zou het liefst alles online bestellen zodat er geen kostbare drinktijd verloren gaat.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef LangeJan het volgende:
Tja vrouwen. Gewoon met een grote boog omheen lopen. Ze zijn uit op je geld, je vrijheid en ze proberen je aan alle kanten te kneden naar hun denkbeeld. Het is nooit goed genoeg. De liefde vervaagt, omdat het chemische stofje die "verliefdheid" veroorzaakt langzaam aan sterft en zodoende ook je mannelijkheid meesleurt.
Omdat je op een gegeven moment beseft, dat de Gazelle fietsen + windjack matchen en je vrouw rondloopt met een pittig kapsel. Ze gaat op een zangkoor en wordt geindoctrineert door lesbische mannenhatende vrouwen en voor je het weet vraagt ze een scheiding aan.
Zodoende vertoef je je in je eentje in een vakantiehuisje, je zuipt je kapot aan Schultenbrau, raakt je baan kwijt en krijg je later te horen dat "ze" er spijt van heeft, maar je niet terug wil nemen... omdat het besluit nou eenmaal gemaakt is en ieder zijn eigen weg is ingeslagen.
Ik mag vrouwen die zo denken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gaan shoppen met een man, vervelend voor mezelf en hem
Als je een goeie vriendin bent hoeft het management van de kledingzaak niet eens aan ons te denken, dan neem je gewoon even 5 minuten de tijd door wat quality time te genieten met je vent terwijl je je nieuwe sexy lingerie past in het pashokje. Geloof me, de rest van de dag huppelt 'ie gewoon braaf achter je aan als een schoothondje. Deze tip is goud waard, dus doe er wat mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja, weinig mannen die het genieten vinden om met hun vriendin mee te gaan shoppenEn wat je ideetje betreft, in sommige kledingwinkels heb je wel van die tafels met kranten en koffie voor het mannetje dus er wordt wel aan jullie gedacht..soms
kijk deze mannen om die tafel genietenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef heiden6 het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)tnews[tt_news]=12312
Heerlijke vrouw.
Tja vrouwen. Gewoon met een grote boog omheen lopen. Ze zijn uit op je geld, je vrijheid en ze proberen je aan alle kanten te kneden naar hun denkbeeld. Het is nooit goed genoeg. De liefde vervaagt, omdat het chemische stofje die "verliefdheid" veroorzaakt langzaam aan sterft en zodoende ook je mannelijkheid meesleurt.
Omdat je op een gegeven moment beseft, dat de Gazelle fietsen + windjack matchen en je vrouw rondloopt met een pittig kapsel. Ze gaat op een zangkoor en wordt geindoctrineert door lesbische mannenhatende vrouwen en voor je het weet vraagt ze een scheiding aan.
Zodoende vertoef je je in je eentje in een vakantiehuisje, je zuipt je kapot aan Schultenbrau, raakt je baan kwijt en krijg je later te horen dat "ze" er spijt van heeft, maar je niet terug wil nemen... omdat het besluit nou eenmaal gemaakt is en ieder zijn eigen weg is ingeslagen.
Witteman niet echt volgens mij hoor. Maar dat zegt me weinig. Ik ben het echt van a tot z met haar eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
kijk deze mannen om die tafel genieten
Het vergt geen bovengemiddelde intelligentie om te weten, dat je je als man ernstig benadeeld als je je eigenbelang laat verstrengelen met die van een ander. Vrijheid blijheid en ik heb genoeg ervaringen met vrouwen, in de vorm van relaties, one night stands (met plotselinge bindingsdrang) en ander gezeik om te kunnen bepalen dat je je vrijheden stevig inperkt als je je om haar vinger laat winden. (hehehe... vinger... winden)quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Deze kerel heeft nog nooit een vriendin gehad in z'n leven.
Held, poëzie wat ik je blief!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het vergt geen bovengemiddelde intelligentie om te weten, dat je je als man ernstig benadeeld als je je eigenbelang laat verstrengelen met die van een ander. Vrijheid blijheid en ik heb genoeg ervaringen met vrouwen, in de vorm van relaties, one night stands (met plotselinge bindingsdrang) en ander gezeik om te kunnen bepalen dat je je vrijheden stevig inperkt als je je om haar vinger laat winden. (hehehe... vinger... winden)
Ik ben natuurlijk wel zo eerlijk om toe te geven dat ik een koppige eigenwijze zak ben, die geen compromissen wil sluiten om in harmonie te leven. Wat van je gevraagd word om te doen is soms zo drastisch... dat de drang om te conformeren aan het ideaalbeeld vanuit de maatschappij vervaagt en je je beseft dat je geboren bent om,
[ afbeelding ]
te zijn
Magnifieke reactie kerel, niets dan lof.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het vergt geen bovengemiddelde intelligentie om te weten, dat je je als man ernstig benadeeld als je je eigenbelang laat verstrengelen met die van een ander. Vrijheid blijheid en ik heb genoeg ervaringen met vrouwen, in de vorm van relaties, one night stands (met plotselinge bindingsdrang) en ander gezeik om te kunnen bepalen dat je je vrijheden stevig inperkt als je je om haar vinger laat winden. (hehehe... vinger... winden)
Ik ben natuurlijk wel zo eerlijk om toe te geven dat ik een koppige eigenwijze zak ben, die geen compromissen wil sluiten om in harmonie te leven. Wat van je gevraagd word om te doen is soms zo drastisch... dat de drang om te conformeren aan het ideaalbeeld vanuit de maatschappij vervaagt en je je beseft dat je geboren bent om,
[ afbeelding ]
te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |