Altijd goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Meisjes die hardstyle luisteren![]()
Dat deed ik ook bij de uitslag van de decentrale selectie. Ik zat alles vet nauwkeurig bij te houden en overgebleven plaatsen te tellen.quote:
Beter dan dat je tot 4 uur moet wachten.quote:
haha faalquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[me=Snuf.]snuf. knuffelt terug maar gaat stuk van de zenuwen/me]
quote:
Awwquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij de uitslag van de decentrale selectie. Ik zat alles vet nauwkeurig bij te houden en overgebleven plaatsen te tellen.![]()
Zo onpersoonlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter dan dat je tot 4 uur moet wachten.
lueken kat horquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
een lieve foto van hoe mijn kat er nu bij ligt om jullie op te vrolijken
Awww superlief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bellen is lekker, JOE JE BENT GEZAKT HOUDOEquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Giddd ben jij al gebeld?
[..]
Aww
[..]
Zo onpersoonlijk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
* koekjestrommel1vind snuf. een faalhaas
Jouw kat lijkt zo erg op mijn kat dat het eng isquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee bellen is lekker, JOE JE BENT GEZAKT HOUDOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |