Spannend! Wanneer mag je je envelop ophalen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:11 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee ik moet zo naar school toe. Krijg me uitslag gewoon in een envelop.
Dus ze bellen alleen als je gezakt bent of her hebt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4, maar ik denk dat als er om half niemand gebeld heeft ik wel geslaagd ben.
Ik ben al 2 x gebeld, door mijn broer en mijn oma of ik al geslaagd was... echt zenuwschok door mijn lichaam toen de telefoon ging...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:11 schreef Scytec het volgende:
TERING, trilt me iPhone de heletijd door een SMSje, dacht ik dat ik gebeld werd
Aaah das helemaal kloten!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:11 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee ik moet zo naar school toe. Krijg me uitslag gewoon in een envelop.
Sowieso sta jij helemaal onderaan de lijstquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4, maar ik denk dat als er om half niemand gebeld heeft ik wel geslaagd ben.
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus ze bellen alleen als je gezakt bent of her hebt?
Niet eens, er staat nog iemand onder mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aaah das helemaal kloten!Ben je geslaagd denk je?
[..]
Sowieso sta jij helemaal onderaan de lijst
Op dit moment ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik echt de meest debiele regeling ooit.
Nou nou, poeh poehquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet eens, er staat nog iemand onder mij.
dat hebben wij ook en ze kunnen nog 17 minuten bellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik echt de meest debiele regeling ooit.
Meisjes die hardstyle luisterenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Heroinjunk het volgende:
* Heroinjunk gaat losch op Noisecontrollers.
Zo meteen vanaf half 4 kan ik het ophalen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spannend! Wanneer mag je je envelop ophalen?
Mwua, denk het wel. Ik zie het wel. Ben niet echt zenuwachtig ofzo, als ik een herkansing heb zij dat zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aaah das helemaal kloten!Ben je geslaagd denk je?
[..]
Sowieso sta jij helemaal onderaan de lijst
eed ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even op Hyves. Kan ik daar de geslaagden en gezakten ook eventjes bijhouden.
Niet dat ik weet. Maat van me die havo deed heeft net een mail gekregen dat ie geslaagd is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zijn er al bekenden van je gebeld??
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maat van me die havo deed heeft net een mail gekregen dat ie geslaagd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |