Topic nummer klopt.... je zit er zoals gewoonlijk weer eens naastquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef CoolGuy het volgende:
Kut, had deel 4 moeten zijn. Anyway, ontopic..
Ik denk dat jouw opdrachtgever je teveel betaald voor hetgeen je doetquote:Ja hoor Xeno, ik heb topics lang argumenten aangedragen. Daarnaast moet ik dat voor mijn werk ook. Denk je dat ik zoveel betaald krijg per maand om niks te doen? Ik trek geen uitkering hoor
je wordt dan ook niet gehinderd door enige relevante vorm van kennis over hetgeen ik doe, dus uitspraken daarover van jou raken kant noch wal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef xenobinol het volgende:
Ik denk dat jouw opdrachtgever je teveel betaald voor hetgeen je doet
Zoals doen gebruikelijk bij Xeno.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je wordt dan ook niet gehinderd door enige relevante vorm van kennis over hetgeen ik doe, dus uitspraken daarover van jou raken kant noch wal.
Wat je precies doet weet ik niet, maar kennelijk is het niet heel belangrijk aangezien de wereld gewoon doorgaat terwijl jij hier op fok de sterren van de hemel postquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je wordt dan ook niet gehinderd door enige relevante vorm van kennis over hetgeen ik doe, dus uitspraken daarover van jou raken kant noch wal.
HOAXquote:
Dat zeg ik, je hebt geen idee van wat ik doe. Geeft niet, dat je niet al te snugger was wist ik al, dus deze past wel in het rijtje daarvan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat je precies doet weet ik niet, maar kennelijk is het niet heel belangrijk aangezien de wereld gewoon doorgaat terwijl jij hier op fok de sterren van de hemel post
In tegenstelling tot jou natuurlijk, de hele wereld zal imploderen als jij stopt met het verkondigen van onzin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat je precies doet weet ik niet, maar kennelijk is het niet heel belangrijk aangezien de wereld gewoon doorgaat terwijl jij hier op fok de sterren van de hemel post
Laat gaan man, alsof je Xeno kan uitleggen wat wij doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je hebt geen idee van wat ik doe. Geeft niet, dat je niet al te snugger was wist ik al, dus deze past wel in het rijtje daarvan.
Overigens, ik had liever dat het niet heel belangrijk was. In dat geval zou ik namelijk helemáál veel betaald krijgen voor niks. In dat geval zou ik net als jij niks doen, met dat verschil dat ik daar veel geld voor krijg en jij...niet.
En vervolgens kunnen we nu 100 posts lang gaan aanhoren dat wij 'dan wel collega's zullen zijn'quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat gaan man, alsof je Xeno kan uitleggen wat wij doen.
Zijn we toch ook?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En vervolgens kunnen we nu 100 posts lang gaan aanhoren dat wij 'dan wel collega's zullen zijn'
Inderdaad. Ga es koffie halen? Tis jouw beurt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Ga je het nou ontkennen CG, je zit hier gewoon naast me!
Voor mijn commentaar daarop kan je beter even hier checkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Het blijft maar rommelen onder Xeno's kont:
http://www.nu.nl/politiek(...)s-goedkoop-huis.html
Verkeerde accountje gebruikt, dit past meer bij Cenzuurquote:
Ja, en dan in 1 keer zijn bezoekersaantal verdubbelen doordat ik even klik zeker...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef xenobinol het volgende:
Voor mijn commentaar daarop kan je beter even hier checken
Dit is toch een slowchat topic? Ik hoef hier niet zo serieus te zijn als in een informatief topicquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Verkeerde accountje gebruikt, dit past meer bij Cenzuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |