Ligt een beetje aan de leeftijd, maar een gevoel van gebrek aan privacy is ook schadelijk voor het kind.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:43 schreef Sushimonster het volgende:
Kun je niet gewoon zeggen dat het mag mits je haar wachtwoorden krijgt? Simpel.
Dat is waar ik ook op doelde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de leeftijd, maar een gevoel van gebrek aan privacy is ook schadelijk voor het kind.
En mededelen dat je dat doet...quote:
Dus dan maar stiekem doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de leeftijd, maar een gevoel van gebrek aan privacy is ook schadelijk voor het kind.
Toch zou ik een account aanmaken. Hyves is makkelijk om anderen te omzijlen, dus is het handig om haar toe te voegen, en facebook is makkelijk onleesbaar te maken, maar als ouder ook leuk om te hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:50 schreef TeddyDucktape het volgende:
Ze is net 12 jaar oud geworden
Ik wil geen fake account aanmaken op iedere plek waar zij ook zit. Ik wil eigenlijk alles in 1 centrale omgeving hebben. Wellicht dat ik keywords kan toevoegen waardoor ik alerts krijg wanneer deze worden gepost op haar account
Ik wil ook niet dat mijn kind weet dat ik haar controleer. Ik wil graag weten hoe zij mijn adviezen volgt (of ze het uberhaupt wel doet haha)
Dat zeg ik niet, maar wat ik ook zou doen, wachtwoorden eisen zou ik absoluut niet doen zonder hele goede reden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:52 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Dus dan maar stiekem doen?Dat vind ik nog veel dommer. Want wat ga je dan doen als er iets "vreemds" staat?
Dit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef trui het volgende:
nou dan zeg je dat ze 't de eerste tijd alleen mag als jij erbij bent, en dat je mee wil kijken. gewoon openlijk, geen stiekeme spionage. na een tijdje mag ze 't wat vaker zonder toezicht doen maar wil je nog wel eens af en toe meekijken. enz. het lijkt me voor een kind ook fijn om te voelen dat je ouders je vertrouwen.
Ik zou als ik jouw kind was op latere leeftijd totaal ontsporen als ik zo'n ouder hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef TeddyDucktape het volgende:
Ik wil daarbij mijn dochter niet het gevoel geven dat ik haar niet vertrouw. Daarom zoek ik naar tools die mij hierbij kunnen helpen.
Hoezo betrapte, deden ze het onder schooltijd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
wat ik als juf merk bij de kinderen in mijn klas is dat ze vooral niet beseffen dat wat ze op internet zetten niet privé is.
.... mijn leerlingen schrokken wel toen ik ze betrapte op het posten van nare opmerkingen over mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |