Dit wordt echt een 'oja'-momentje voor mij. De laatste weet ik echt niet. Maar het is volgens mij een oorlogsfilm.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Uiteraard.
80 X
90 -
001 XXX
002 XXXXX
10 X
Sub kopt 'm even in.quote:
Laat maar. Zat aan iets anders te denken. En Velvet Goldmine (heb even opgezocht) had ik moeten weten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dit wordt echt een 'oja'-momentje voor mij. De laatste weet ik echt niet. Maar het is volgens mij een oorlogsfilm.
Daar wilde ik nét een plaatje van posten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Laat maar. Zat aan iets anders te denken. En Velvet Goldmine (heb even opgezocht) had ik moeten weten.
Dat laatste zit wel goed. En Pop is ook prima (solo wel minder).quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
Mwah. Het is een middelmatige film. En je moet van Bowie houden.
Met de eerste drie wel, niet met Susanne.quote:
Niet Malkovich.quote:
Nope.quote:
Ook niet.quote:
Hij is ook meer bekend van zijn bijrollen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Gillingham het volgende:
Matt Damon?
Maar die zit niet in een Fincher en vast ook niet in een Bier.
Je hebt 'm.quote:
Yep.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt 'm.
Z'n naam een probleem?
Alleen middelste naam klopt niet.quote:
Wel met een o.quote:
Wil je me even de tijd geven jou te kunnen verbeteren?quote:
Ik had aanvankelijk een plaatje van Todo Sobre Mi Madre, maar die werkte niet. Kon helaas geen andere geschikte vinden.quote:
Nogal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:32 schreef The_Substitute het volgende:
Troost het je als ik zeg dat ik die waarschijnlijk ook geweten had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |