Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Wat is gister zag zijn er iets van 10 leden ofzo geloof ik. Ratings tussen de 76 en 86 ongeveer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:20 schreef Idioteque het volgende:
Hoe gaat het met de club op de PS3? Hoeveel members, hoe actief, welke rating, e.d.
Gister waren we zo'n beetje de hele avond met 5-6 man. Rating is nog slecht, aangezien er nu eigenlijk pas begonnen is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:20 schreef Idioteque het volgende:
Hoe gaat het met de club op de PS3? Hoeveel members, hoe actief, welke rating, e.d.
Was wel apart gisteren.. ik speelde wel als ANY player.. maar kreeg wel regelmatig wat VP verdiensten... dus mijn VP werd er wel beter opquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ik doe het liever op de manier hoe het bedoeld is.
Klopt, aangezien die ook gewoon meespeelt en jij hem ook af en toe bestuurdquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Was wel apart gisteren.. ik speelde wel als ANY player.. maar kreeg wel regelmatig wat VP verdiensten... dus mijn VP werd er wel beter op
Blessures zijn gay, heb er nu ook eentje dus dat is even niet trainen. Gelukkig ben ik toch bijna met vakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Stuurver het volgende:
Wel zuur, ik kan niet in het echt voetballen door een knie blessure en kan Fifa niet spelen omdat ik last van mij rechter wijsvinger krijg door steeds die rechter trigger die ik steeds ingedrukt moet houden
Wijsvinger? gebruik ik mijn middelvinger voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Stuurver het volgende:
Wel zuur, ik kan niet in het echt voetballen door een knie blessure en kan Fifa niet spelen omdat ik last van mij rechter wijsvinger krijg door steeds die rechter trigger die ik steeds ingedrukt moet houden
Lijst van accomplishments erbij pakken en dan op Amateur tegen een 40s Koreaans team spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand nog tips hoe het het snelste gaat? Ik speel nu gewoon aftrap-speel als prof
Die brazilianenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef psychedelicate het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar het Rest of the World TOTY is ook bekend: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bdpLwSZpba1Vr.
4 eredivisie spelersquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef psychedelicate het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar het Rest of the World TOTY is ook bekend: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bdpLwSZpba1Vr.
Succes! ik heb nu wel alle dingen unlocked voor speler. Een snelle manier is uhmm.. je prof in een team gooien als Inter Milan ofzo en dan 20 minuten per helft tegen Accringtonquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wilde vanavond gaan voetballen, maar het regent hier vrij hard dus dat zal wel niet gaan
Tevens is je VP hacken voor sneue mongooltjes dus dat doe ik niet
Iemand nog tips hoe het het snelste gaat? Ik speel nu gewoon aftrap-speel als prof
gisteravond gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef bjanaan het volgende:
Mensen warneer doen we nou is een gezamelijk potje op PS3?
En dat SIF Verthongen niet steeds miskopt mistraptquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef mash_ het volgende:
Ik hoop dat die IF steek van toty wat minderballen los laat.
Zijn stats zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef mash_ het volgende:
Ik hoop dat die IF steek van toty wat minderballen los laat.
Daar heb ik sowieso al geen last van eigenlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
En dat SIF Verthongen niet steeds miskopt mistrapt
Same here. Zelfde met IF Steek..deed het super hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso al geen last van eigenlijk
Geen last van dat hij elk shot los laat? Dat is het enige van de rest doet die het erg goed. Alleen krijg zo vaak goals tegen doordat die de bal los laat van een shot wat je makkelijk klemvast zou moeten hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here. Zelfde met IF Steek..deed het super hier.
blessurekaarten moet je sowieso niet kopen, ik doe het iig niet. Verder gewoon een bronzen team maken en pakjes opentrekken voor contracts. Na een tijdje heb je genoeg geld om gold te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef Stuurver het volgende:
Ik zal nooit begrijpen hoe jullie FUT zo leuk vinden. Ik vond het voor een paar weken leuk en toen had ik het alweer gezien aangezien je niet echt iets kan bereiken en ik strontziek van die contract/blessure kaartjes werd
Ook ROTW TOTYquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:40 schreef DutchSL het volgende:
Zit die ROTW TOTY nu in pakjes, of is het alleen die TOTW + Franse TOTY ?
Alle drie volgens mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:40 schreef DutchSL het volgende:
Zit die ROTW TOTY nu in pakjes, of is het alleen die TOTW + Franse TOTY ?
Totaal geen last van nee. Hij vangt minder dan Buffon, maar die man is ook erg extreem qua vangen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen last van dat hij elk shot los laat? Dat is het enige van de rest doet die het erg goed. Alleen krijg zo vaak goals tegen doordat die de bal los laat van een shot wat je makkelijk klemvast zou moeten hebben
Ik ook ja, heel veel tikt ie weg, ik kreeg 75% van de goals met m'n Eredivisie team tegen uit rebounds ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen last van dat hij elk shot los laat? Dat is het enige van de rest doet die het erg goed. Alleen krijg zo vaak goals tegen doordat die de bal los laat van een shot wat je makkelijk klemvast zou moeten hebben
Komt in orde, welke speler zet je te koop?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef mash_ het volgende:
Is er iemand die me binnen nu en 20 min even 12K kan lenen?? Ik heb voor meer dan genoeg spelers op de trade staan. dus je krijgt het geld snel terug.
Dankje!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Komt in orde, welke speler zet je te koop?
Oh ik wilde het via trade pile doen. Dus dat jij nu trade offer doet met 12k er inquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van welke moet ik kopen zodat je je coins krijgt
Ja, die had ik alleen nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Die bedoelde hij ook lijkt me, maar hij had beter een kansloze bronze neer kunnen zetten voor 12K bin
Dankje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |