je hebt je excel sheetje aangepast?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef blomke het volgende:
Ik heb software om de opbrengst van een bankspaarhypotheek door te rekenen. Niets meer en niets minder. Verder heb ik daar geen enkel belang bij.
Dat kan toch gewoon in een excelsheet, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef blomke het volgende:
Dat als iemand vraagt hoeveel de opbrengst is bij een bepaalde maandelijkse en éénmalige inleg, ik kan doorekenen hoeveel dat ward is na bijv. 25 of 30 jaar. Gegeven het rente-%.
Het blijft zo dat banksparen veel nadelen heeft,wat de opbrengst ook is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef blomke het volgende:
Dat als iemand vraagt hoeveel de opbrengst is bij een bepaalde maandelijkse en éénmalige inleg, ik kan doorekenen hoeveel dat ward is na bijv. 25 of 30 jaar. Gegeven het rente-%.
Een bankspaarproduct zit sowieso in box 1 en heb je dus te maken met allerlei fiscale regels. Met een verzekering heb je de keuze.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je dit uitspecificeren? Heb me er toen in verdiept en een spaarhypo gekozen maar kan het niet meer goed uitleggen
Met welke kosten (naast je inleg) reken je dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef blomke het volgende:
Excel is ook software. Hypotheekadviseurs hebben ook veel nadelen, wat de voordelen ook zijn.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Met welke kosten (naast je inleg) reken je dan?
Ah dankquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een bankspaarproduct zit sowieso in box 1 en heb je dus te maken met allerlei fiscale regels. Met een verzekering heb je de keuze.
Bij overlijden van de rekeninghouder, valt het opgebouwde tegoed in de nalatenschap en kan het dus zo zijn dat je er erfbelasting over mag afrekenen.
Een goede/geweldige hypotheek bestaat niet, wel een hypotheek die bij je past.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef blomke het volgende:
Excel is ook software. Hypotheekadviseurs hebben ook veel nadelen, wat de voordelen ook zijn.
Yo Pierre, enig idee wat te doen als 10% van een huis van 284.000¤ verkocht wordt?quote:
Banksparen brengt ook kosten met zich mee (al dan niet verdiscondeerd in de hyp.rente).quote:
Wederom: waarom stel je dan mij de vraag?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Banksparen brengt ook kosten met zich mee (al dan niet verdiscondeerd in de hyp.rente).
Daar kom je wel (te laat) achter.quote:
Om een antwoord te krijgen wellicht?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Wederom: waarom stel je dan mij de vraag?
Jij schrijft dat je software hebt om de opbrengst van een bankspaarproduct door te rekenen. Ik vraag dan aan jou met welke kosten je rekening houdt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Wederom: waarom stel je dan mij de vraag?
Hey APKtje, je moet mij geen vragen stellen.........ik ben de vragensteller en lees wel wat de antwoorden zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:29 schreef APK het volgende:
Yo Pierre, enig idee wat te doen als 10% van een huis van 284.000¤ verkocht wordt?
Nadat ik 30% boven 2000¤ afgetikt heb
De electrische energie die m'n PC vraagt bijv.?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij schrijft dat je software hebt om de opbrengst van een bankspaarproduct door te rekenen. Ik vraag dan aan jou met welke kosten je rekening houdt.
Want om de opbrengst te kunnen berekenen, moet je ook rekening houden met de kosten.
Wederom: welke kosten? En welke verdiscontering?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Banksparen brengt ook kosten met zich mee (al dan niet verdiscondeerd in de hyp.rente).
Oh, ik ben ook een vragensteller.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef PierreBetfair het volgende:
Hey APKtje, je moet mij geen vragen stellen.........ik ben de vragensteller en lees wel wat de antwoorden zijn
Ben je nog actief aan het Wossen trouwens?
Nee,LOL!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:34 schreef blomke het volgende:
[..]
De electrische energie die m'n PC vraagt bijv.?
Tsja zelf kun je prima de voorwaarden doorlezen en een adviseur mag wmbt op uurbasis het eea extra uitleggen/toelichten. Verder niet.quote:
Die 2000 euro wordt maar 1 keer in rekening gebracht, dat is namelijk de afsluitprovisie die betaald over een hypotheek van 200.000. Voorwaarden lezen is ook een vak op zich?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee,LOL!
Ik bedoel de kosten die de bank in rekening brengt.
Kijk hier bijv: http://www.abnamro.nl/nl/(...)nkspaarhypotheek.pdf
Bank brengt bijv ieder jaar 2000 euro kosten in rekening. En dat gaat gewoon af van je inleg.
Houd jij daar rekening mee in de software? En zo ja, met hoeveel kosten reken je dan?
Je moet lezen wat er staat. Je weet gewoon niet waar je het over hebt. Je blaat nu al tig blz. over kosten verbonden aan een bankspaarproduct die er helemaal niet zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee,LOL!
Ik bedoel de kosten die de bank in rekening brengt.
Kijk hier bijv: http://www.abnamro.nl/nl/(...)nkspaarhypotheek.pdf
Bank brengt bijv ieder jaar 2000 euro kosten in rekening. En dat gaat gewoon af van je inleg.
Houd jij daar rekening mee in de software? En zo ja, met hoeveel kosten reken je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |