Wow, wtf is dit?quote:
Dat nummer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:11 schreef mr.flame het volgende:
Wat ik me afvraag. Jij post meestal vrij hard spul hé?
Kun jij dit soort dubstep ook waarderen?(eigenlijk het tegenovergestelde dus
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Je doelt op dit nummer met 'i'll take your brain to another dimension, niet?'![]()
Ziek lekker nummer is dat(de originele versie Max Romeo - Chase The Devil is ook heerlijk (reggae))
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat nummer!![]()
Ditsoort dubstep vind ik dus echt super als je buiten in de natuur aan het lopen of fietsen bent,
Genieten van het moois wat er allemaal buiten is, Geweldig allemaal dat groen!
Dan wil ik jou even vragen of je op de hoogte bent van de artiest 'Solitude'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zijn soundcloud zijn 12 mixes te vinden met alleen maar van zo'n muziek (soms wat rauwer, soms wat opwekkender, soms wat meer burial-achtig. Ze zijn gratis te downloaden en zijn bij elkaar ongeveer 20 uur aan muziek.
http://soundcloud.com/solitude
Veel plezier d'r mee als je ze nog niet kent... en ja, ik draai ze nog steeds dagelijks
![]()
P.S. begin bij de eerste paar mixes, denk dat die je het meeste aanspreken![]()
(tracklist staat erbij)
Radikal Guru is voor de rest wel een heldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Van sommige nummers moet je gewoon afblijven als artiest
Die eerste en laatste trackquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:56 schreef MarsX het volgende:
[..]
Radikal Guru is voor de rest wel een held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Die eerste en laatste track![]()
![]()
![]()
Ga ik zeker even verder checken deze artiest, thanks voor de tip!![]()
Domme vraag misschien (heb er geen verstand van).. maar is dit nu 'dub'? Dacht namelijk dat dub soort van reggae achtige muziek was met een zware elektronische bassline... of zie ik dit verkeerd?
Volgens wikipediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een aparte stroming binnen de reggae is de dub. Het gaat daarbij om remixes van nummers waarop bijna uitsluitend bas en drums te horen zijn, af en toe aangevuld met flarden geluid van andere instrumenten, of door geluidseffecten. Dub-versies werden gebruikt als achtergrondmuziek voor aankondigingen door diskjockeys, of als begeleiding voor toasters (toasten is de Jamaicaanse voorloper van rappen). Mensen als Lee Perry, King Tubby, Prince Jammy, Scientist, en de Mad Professor hebben deze stroming groot gemaakt"
Ik vind het zelf een soort van meer psychedelische/meer relaxte vorm van reggae.
[ Bericht 11% gewijzigd door MarsX op 21-06-2011 22:17:09 ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Die eerste en laatste track![]()
![]()
![]()
Ga ik zeker even verder checken deze artiest, thanks voor de tip!![]()
Domme vraag misschien (heb er geen verstand van).. maar is dit nu 'dub'? Dacht namelijk dat dub soort van reggae achtige muziek was met een zware elektronische bassline... of zie ik dit verkeerd?
het is dubstep maar wel DUBstep met veel reggae invloeden erin en geen 'dub'stepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kende hem inderdaad nog niet omdat ik nog nieuw ben in deze "stijl".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dan wil ik jou even vragen of je op de hoogte bent van de artiest 'Solitude'
Op zijn soundcloud zijn 12 mixes te vinden met alleen maar van zo'n muziek (soms wat rauwer, soms wat opwekkender, soms wat meer burial-achtig. Ze zijn gratis te downloaden en zijn bij elkaar ongeveer 20 uur aan muziek.
Veel plezier d'r mee als je ze nog niet kent... en ja, ik draai ze nog steeds dagelijks
![]()
P.S. begin bij de eerste paar mixes, denk dat die je het meeste aanspreken![]()
(tracklist staat erbij)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kende hem inderdaad nog niet omdat ik nog nieuw ben in deze "stijl".
Zojuist VOL 1 geluisterd onder het fietsen.
Wat heb ik zitten genieten zeg !
Echt bedankt, hier ga ik zeker veel plezier mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest meteen denken aan de walvis-geluiden die in deze track worden gebruiktquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Best leuk dat wobblen http://wtfmusic.org/#music/52/1369 en nog leuker om zelf synthesizers te 'bouwen' in puredata![]()
De grap is dat walvissen voornamelijk hele harde klikkende geluiden maken en bijna niet van die lange mwhoooooooooo geluidenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef mr.flame het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moest meteen denken aan de walvis-geluiden die in deze track worden gebruikt![]()
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De grap is dat walvissen voornamelijk hele harde klikkende geluiden maken en bijna niet van die lange mwhoooooooooo geluiden
Nicequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef mr.flame het volgende:
Goed nieuws, MrSuicideSheep's Youtube-channel is weer online
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha ik verraste me ook, Toch wel lachen dat 8-BIT met DubstepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beuken met die handelquote:
Lekker, lijkt een beetje trance-achtig die opbouwquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef TripleP het volgende:
Burial-achtige beats met een trance smaakje eraan.
Horen jullie ook die trance invloeden? Check die opbouw!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef TripleP het volgende:
Burial-achtige beats met een trance smaakje eraan.
Las in de gauwigheid 'frans smaakje'... dus had al accordeon muziek en stokbroden verwachtquote:
Jaja, heb al door dat ik faaldequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:53 schreef MarsX het volgende:
[..]
Horen jullie ook die trance invloeden? Check die opbouw!
Alles kost geld, niks is gratis vriend.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier nog goeie gratis EP's of dubstep mixes van +/- 1 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Verplicht alle mixen van Solitude checken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier nog goeie gratis EP's of dubstep mixes van +/- 1 uur?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef iRemco het volgende:
[..]
Alles kost geld, niks is gratis vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gedaan! Onze meneer mr.flame had deze namelijk al eerder in dit topic ergens gepostquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verplicht alle mixen van Solitude checken!![]()
De laatste 3 zijn wat harder tho, je moet er alleen even in komen.![]()
Heb je z'n album al gekocht/gedownload? (Reach For Glory)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek naar Dubstep zoals dit
Weet iemand nog meer zoals dit?
quote:
quote:
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef mr.flame het volgende:
Niet slecht, 't origineel blijft echter toch beter naar mijn mening
MrSuicideSheep heeft altijd goeie uploads vind ik!quote:
Vind het maar niks eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef HipHopDesk het volgende:
Wil ik wat hiphop luisteren van rakim op spotify kom ik dit tegen:
Skrillexquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef eQuaL het volgende:
Ook maar eens volgen dit topic, gisteren Skrillex @ Rockness Festival 2011 geluisterd, nog best lekker
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef eQuaL het volgende:
Ook maar eens volgen dit topic, gisteren Skrillex @ Rockness Festival 2011 geluisterd, nog best lekker
Skrillex heeft net een nieuwe BBC Radio 1 Essential Mix uitgebracht, misschien leuk om eens te luisteren.quote:
Dat is die mix waar ik het over hadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:11 schreef mr.flame het volgende:
[..]
[..]
Skrillex heeft net een nieuwe BBC Radio 1 Essential Mix uitgebracht, misschien leuk om eens te luisteren.![]()
Schijnt een goede mix te zijn, heb 'm zelf niet geluisterd omdat 't niet geheel mijn soort van dubstep is![]()
(inclusief klein interview aan't begin van de mix)
Check 'm hier:
http://soundcloud.com/skr(...)bc-radio-1-essential
Wat een nummerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef VisStick het volgende:
Korn komt dit jaar met een dubstep album uit. U zegt Korn?! Ja, Korn!
Dit nummer met Skrillex is al vrijgegeven:
Klinkt wat mij betreft veelbelovend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |