Boh dit heb ik over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef VisStick het volgende:
Korn komt dit jaar met een dubstep album uit. U zegt Korn?! Ja, Korn!
Dit nummer met Skrillex is al vrijgegeven:
Klinkt wat mij betreft veelbelovend
Ah vandaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nummer komt van de mix cd van Bring me the Horizon bedoel ik
Die hebben hun tweede cd volledig laten mixen door allerlei muziekstijlen. Dus dat gegrunt kan ie niet achterwege laten, omdat dat bij t origineel zit
meh, het origineel vind ik leukerquote:
Ik krijg hier toch echt een heel naar gevoel bij wat ik niet echt goed kan plaatsen, zeker niet als dit een beetje jeugdsentiment is:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef VisStick het volgende:
quote:
Tja, zo kun je onder ieder willekeurig nummer wel een dubstep drumlijntje gooien en het dubstep noemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:00 schreef VisStick het volgende:
Jazeker, maar valt inderdaad niet echt onder dubstep.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:03 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Ah vandaar, weer wat geleerd
![]()
Vind jij dit soort dubstep ook leuk dan?
Ik niet, lekkere drops in de remixquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
meh, het origineel vind ik leuker
Die Staggamuffin EP is anders wel een pareltje!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:56 schreef TripleP het volgende:
Stagga maakt echt alleen maar dezelfde platen, biggest one trick pony in the game
Disclaimer: Is niet helemaal waar tho. maar die typische wobble komt wel heel vaak terug en vaak op dezelfde manier
Watquote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef TC_Artemis het volgende:
Wow, 7 doden tijdens een set van Excision, bizar.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef TC_Artemis het volgende:
Wow, 7 doden tijdens een set van Excision, bizar.
Yep, http://crimeblog.dallasne(...)een-dead-others.htmlquote:
Mja persoonlijk vind ik het ook dat iedereen het zelf moet weten, zo lang de sfeer er maar niet onder lijdt (lees: irritant kutvolk dat agressief gaat liggen doen)quote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef TripleP het volgende:
I don't care als mensen drugs gebruiken, ik ga zB. naar awakenings(mdma fest), maar die kids wisten blijkbaar niet hoe ze er om mee moesten gaan. Doe eerst research voordat je jezelf om zeep helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |